Liiga Discovery + -palvelussa: Sovellukset ja tilausvideopalvelu

Kiitti!

Enpä olisi arvannut tuolta etsiä. Loogista, että tuolta ei sitten taas näe käynnissä olevaa SHL-matsia.

1 tykkäys

Tästä ohjelmien löytämisestä ja sekavuudesta laitoin palautetta, kun sähköpostiin kilahti kysely.

1 tykkäys

Aika huono homma tämä, jos yleistyy: Telia oli estänyt Discovery+ näyttämästä Lukko-Ässät -peliä :thinking:

Discoveryn asiakaspalvelua lähestyneet pettyneet tilaajat saivat vastaukseksi sen, että Telia näyttää yksinoikeudella vain omilla kanavillaan kyseisen Satakunnan paikallisottelun.

Satakunnan Kansan näkemässä vastauksessa Discovery+ pahoittelee suuresti tilannetta ja harmitusta, joka kanavapaketin tilaajille tulee puuttuvasta ottelusta. Samalla kanava kertoo saaneensa tiedon poikkeusjärjestelystä juuri ennen lähetyksen alkua.

1 tykkäys

Siellä on Telialla vedetty herne nenään, kun kilpailu on vienyt asiakkaita muualle. Onkohan tämä toiminta ihan pykälien mukaista?

2 tykkäystä

Telia kyllä omistaa Liigan, eli saa fyffeä myös Discoveryn kautta. Mutta onkohan tämä yleinenkin käytäntö? Tuli meinaa mieleen Tampereen paikallispelit :thinking:. Olen koko ajan ihmetellyt miten Discovery voi myydä pakettia euron halvemmalla - puuttuuko siitä jotain?

1 tykkäys

Saa kyllä, mutta onhan tuo houkutus siirtyä Discoverylle jonkinlainen tuon halvemman hinnan vuoksi. Jospa Telia ei sitten saa Discoverylta ihan yhtä hyvää hintaa kuin suoraan kuluttajilta. Jännä nähdä miten asia kehittyy.

Pahaa pelkään, että yllärit jatkuu. Mikäs olikaan seuraava vaihtoehto"kanava" hinnaltaan edullisin? Vaihtoon taitaa mennä discovery.

1 tykkäys

Jompi kumpi tuossa nyt pelaa väärin, mutta katsotaan mikä on tuomio.

2 tykkäystä

Onpahan melkoinen soppa. Odotellaan toki, miten tilanne kehittyy, mutta tällä hetkellä pahikselta alkaa näyttää nähdäkseni Telia. Onneksi asia ylitti uutiskynnyksen, se saa yleensä liikettä rattaisiin.

Ei välttämättä. Kertooko Discovery selkeästi että tuote poikkeaa Telia/CMoresta?

1 tykkäys

“Kaikki liiga-pelit suorana”

4 tykkäystä

Eipä tuo kerro, en kiellä tätäkään vaihtoehtoa. Onko kyse siitä, että Telialla on lopulta oikeus vetää peli Discovery+:n tarjonnasta lyhyellä aikataululla (miksi tehdä tällainen sopimus?), onko Discoveryllä ollut tieto siitä (kyllä varmaan), miksi Discovery ei ole kertonut asiasta tilausvaiheessa, tuliko pelin pois vetäminen oikeasti yllätyksenä Discoverylle ja halusiko Discovery pimittää tiedon?

Väittäisin että ihan normaali syy markkinataloudesta. Discovery voi “myydä” liigan 0€ katteella, jotta saisi asiakkaita. Ei varmaan noi D+ tilausmäärät ole tässä maassa kovin kärkipäässä, mikä olisi helpoin tapa tuoda lisää asiakkaita tutustumaan omaan tuotteeseen? Kilpailu on kova, tulee koko ajan uusia suoraroistoja.

2 tykkäystä

Tivasin discoveryn aspasta vastausta siihen, onko noita otteluiden peruuntumisia mahdollista tapahtua vielä jatkossa vai oliko kyseessä yksittäinen tilanne.

Vastasivat tänään näin:

Olemme kyselleet tänään asiaa uudestaan meidän puolelta ja meille juuri vahvistettujen tietojen mukaan kaikki tulevat Telia Liigan pelit näkyvät palvelussamme.

7 tykkäystä

Jos tilaan Discovery+ palvelun, johon sisältyy cmore 1 ja 2, voinko katsoa liigaa C-more sovelluksen kautta televisiosta? Lähinnä mietin, kun en omista chromecastia tai apple tvtä, niin millä te katsotte Discoveryn jääkiekko lähetyksiä?

En usko että voit käyttää Cmorea. Minä katson Discovery+ televisio-appilla, tai useammin kylläkin chromecastilla, kun se television appi on todella kökkönen.

Itse katson Samsungin älytelkkarilla Discovery+ apin kautta, hyvin toiminut tähän saakka.

1 tykkäys

Itsellä LG telkkari, johon ei saa Discovery+ sovellusta. Siksi olen ihan Chromecastilla katsellut (joko tietokoneelta tai puhelimen sovelluksesta castaten).

CMoren sovellusta käytetään CMoren tunnuksilla, joten sitä ei mielestäni voi hyödyntää vaan pitää Discovery+ kautta katsoa CMoren kanavien sisältöä.

Käykääpä katsomassa onko Cmore-appissa mahdollisuus kirjautua d+ tunnuksilla.

Mulla oli joskus cmore telian kautta. Cmore-appissa oli mahdollisuus kirjautua operaattoritunnuksilla. Valitsemalla avautuvasta valikosta Telia, cmore avasi hetkeksi telia-tv:n ja sen jälkeen aukesi cmore omassa sovelluksessaan. Oli ihan käytettävä ainakin Apple-tv:ssä.

Edit. kävin kokeilemassa - Napissa lukee: Kirjaudu muilla tunnuksilla. Eipä mulla näkynyt muita kuin Telia.

Edit2: Selaimessa vaihtoehtoina Telia, Elisa ja DNA

1 tykkäys

Minä katon LG telkalla nettiselaimen kautta ja ainakin itsellä pelittänyt tähän asti hyvin tuo Discovery+. Telkkarin selain vähä kökkö käyttää, mutta osote kirjanmerkeissä ja ei kirjaudu ulos tuolta sivustolta niin kohtuu helposti saa pelin näkymään

1 tykkäys