Liiga-draft 18-19, lohko Jukka

Lauri Korpikoski, TPS

Ja vuoroon @Nevofoget03

11:57 vuoroon @Rantt3 mikäli @Nevofoget03 on vielä nukkumassa tai jotain

1 tykkäys

Tämä nyt vähä etenee ku täi tervassa :thinking:

Joo, kuvittelin etukäteen tahdin yli puolet nopeammaksi. Ilmeisesti ihmiset ovat näin viikonloppuisinkin ja sunnuntaiaamuisin pirun kiireisiä?

2 tykkäystä

Mä oon töissä,ei mulla mikään kiire oo. :grinning:

1 tykkäys

Sori sekoilu!!

Ei kai taas voi olla mun vuoro varata?

Sori! Haen takkini!

1 tykkäys

Mahtaako Tappara-päivä sotkea meidän draftiä. Kaikki ovat hallilla, tietysti. Tosin toimii se netti hallillakin.

1 tykkäys

Valitsen Jaakko Rissanen, KalPa. Seuraavaksi @Desperado

Valitsen puolustajan Suhonen Teemu,Jukurit

@Imuri lauteille mars,mars

Mitäs tämän suhteen nyt sitten tehdään? @rizka ja @Kilo ?

No tehdään vaikka niin, että annetaan Tuukalle vaikka kolmas kierros vielä aikaa ja sen jälkeen odottelu saa lopullisesti riittää. Kolmannen kierroksen päätyttyä @Kilo täyttää joukkueen tarvittaessa. Huom @7-Zack.

Eikö tuohon voi ottaa varajäsentä tilalle, niitä kun taisi muutama vielä ilmaantua deadlinen jälkeen?

2 tykkäystä

No miksei niinkin tosiaan. Täytyypä kysellä yv:llä.

Sakari Salminen, Ässät
@ProTappara

Siis miten mä luulin, että kolmas kierros on jo käynnissä? Kun on vasta toisen ja kolmannen kierroksen krouvi niin varaapa @ProTappara vain yksi pelaaja nyt. Mä hommaan jonkun täyttämään Tuukan joukkueen välissä ja sitten saat varata kolmannen pelaajan.

1 tykkäys

Jaa että sääntöjä muutetaan kesken draftin?
Erikoista.
Mun mielestä @ProTappara pitäisi saada varata omat pelaajansa, koska ei ole hänen vikansa jos joku muu ei varaa omalla vuorollaan.

1 tykkäys

Ideana on se, että kun kierroksen taitteessa suoritetaan rästit pois, kukaan ei kärsi siitä enempää kuin toinen. Kolmannelta kierrokselta vain poistuu pari pelaajaa pois. Kun varataan kesken kierroksen, silloin siitä kärsii jotkut enemmän kuin toiset.

Totta, mutta siitä ei kärsi kukaan, jos diskataan sellaiset jotka eivät tunnu kiinnostuvan koko hommasta.

1 tykkäys