Liiga-draft 2016-17, lohko Juti

Jugi olisikin ollut liikaa Peksin jälkeen… :see_no_evil:

3 tykkäystä

Tarttee miettiä oma varaus uudestaan, kun Jugi vietiin ihan nenän edestä. Prkl…

Vahvistetaan hyökkäystä ikisoturilla, jonka sanavarastoon ei kuulu luovuttaminen.

Veli-Matti Savinainen, Tampereen Tappara

Seuraavana lauteille pääsee @konna27

2 tykkäystä

Varaan Corey Elkins Hifk

Olkaa hyvä @JaKu

Kapanen Niko, HPK

@Kake vuoro listata

Jarkko Malinen, Kookoo

Seuraavaksi @senhus

Niklas Olausson, Kärpät
Seuraavana @Varilasit

1 tykkäys

@Varilasit’a koskee sama kuin @Tapola’a toisessa lohkossa. Kun tämä vuoro päättyy klo 8.42 huomenaamulla, hänet suljetaan pois draftista kokonaan, jos ei ole siihen mennessä kuulunut mitään.

2 tykkäystä

@Varilasit vuoro taisi päättyä 8.42. Joten seuraavana vuoroon @Nevofoget03 3. Ja 4. Kierroksen varauksillaan.
Korjatkaa jos olen väärässä.

Kolmannen kierroksen viimeinen ja neljännen ensimmäinen varaus:

Lauri Taipalus, SaiPa
Lauri Tukonen, Lukko

Seuraavaksi @varilasit tai @senhus

@Varilasit on suljettu kisasta, nyt varaa siis @senhus

1 tykkäys

Henrik Haapala, Tappara
Seuraavana @Kake

ÖÖ Olen nyt vasta paikalla Syvät pahoittelut siitä, että en seurannut tätä ketjua viikonlopun aikana.Olin tosin välillä paikalla mutta en silloin kun olisi pitänyt.

Eipä mitään vahinkoa varsinaisesti syntynyt. Sut ehdittiin kuitenkin jo sulkea pois, joten 18 osallistujalla mennään tässäkin lohkossa nyt.

1 tykkäys

Muistutuksena kaikille, että muistatte täytellä nimimerkkinne listaan boldattuna varatun pelaajan perään, sillä ainakin kännykällä varatessa on vaikea käyttää etsintä-toimintoa langassa!

Ainakin hetki sitten oli Josh Green täyttämättä vaikka sen @nice oli jo varannut (täytin nimimerkin listaan itse).

Tarkkuutta!

2 tykkäystä

Ottakaas ny palstaveljet- ja siskot itseänne niskasta kiinni, ei Jutilohko juuri etene tällä menolla!

@kake :n kaksi tuntia umpeutui. Seuraava vuoroon, eli @JaKu. Kake varailee sitten kun kerkiää!

Markus Nordlund, Sport

Seuraavana @JaKu

1 tykkäys

Sieltähän se kake kaahasikin juur samaan aikaan paikalle😂

1 tykkäys