Liiga-draft 2016-17, lohko Juti

Erkinjuntti Antti, Pelicans

Seuraavaksi saa huutaa @konna27

Saravon valinnasta pieni juttu eräässä pienessä paikallislehdessä.

14 tykkäystä

:joy:

Miten sä teet näitä? Tällaisen lehtipohjan kun osaisi tehdä, niin pystyisi huijaamaan monia tyhmiä kavereita. :smiley:

Jos muuten nopeasti oikein laskin, niin vaikka tämä Draft on lohko Juti ja toinen lohko on Janne, niin täällä on varattu #8 Tapparan pelaajaa ja Jannessa #7. Täytyy muutenkin tsekata tarkemmin, kun ehtii, jotta miten täällä on varaukset edenneet.

1 tykkäys

Itsellänikin voisi olla hauskaa parin ipakaverin kustannuksella näin kauden alla!

Eiku tää on eräästä pienestä paikallislehdestä.

1 tykkäys

Nyt, konna27, varovasti. Et taas vie mun pelaajia!

Yritetään varovasti ja otetaan Pekka Tuokkola. Toivottavasti sopii @le_Magnifique

Ja pallo on sinulla @Mr.Onetimer

Hienosti poimittu @konna27 , mulla on jo maalivahti.
Kaikille, jotka varaavat ennen minua, tiedoksi että se Jukurien 15-kesäinen on yhä vapaalla jalalla. Saa poimia poijes, minä en alaikäisiin koske.

Puolustuksen kivijalaksi.

Brett Carson, Saipa

@_Linden_16 ole hyvä.

Olin kanssa Carsonin perässä, mutta kun meni nenän edestä niin…
Hyökkäys edellä edelleen. Sopanen, Vili. Pelicans.

Vuoroon: @Paarma

Ranskanleipä minulle kun muille ei kelpaa.

Charles Bertrand Ässät

@nice

Ville Viitaluoma Sport
@Tapparafani_97

Tuomas Vänttinen Sport

Seuraavana @Rommi

Pitäähän sitä itellekkin ottaa yksi tapparalainen. Varaan tulevan kauden toiseksi parhaan pistemiehen (Haapalan jälkeen). Saa ottaa talteen.

Järvinen Jan-Mikael, Tappara

Seuraavana vuoroon @Kalumummo

Nättinen Joonas, JYP
seuraavana @Terzi

Ps. Kalumummo, perskules kun kerkisin jo Hintzin raahaamaan sairasvuoteelta joukkoihin, tosin ennen tuota paskamaista loukkaantumista!

Ei joukkuetta ilman kirvesrintaa: Aleksi Elorinne, :tappara: Täten tällä pakistolla lähdemme kauteen.

Seuraavana @Eki

Sami Sandell, Ilves

@le_Magnifique

Sori, kesti hieman, kun halusin vielä haastatella mahdolliset pelaajat kasvotusten. Jyväskylän järkäle ei aivan sopinut kaavailemaamme muottiin ja Vaasan puliukko olisi suostunut vain yksivuotiseen (joskin kaksisuuntaiseen) sopimukseen, joten Porissa käytyjen syväluotaavien keskustelujen jälkeen kylmäverisen schnaipperin rooliin olen valinnut:

• Jarno Kärki, Ässät

Seuraavaksi manageritaitonsa osoittaa @Diablo

ps. pakkimarkkinat ovat ennätyksellisen kuivat, joten kysyn jo tähän väliin, voiko pelata vajaalla. Koko kauden. Jäisivät ainakin miinusmerkinnät maaleista väliin.

3 tykkäystä