Liiga-draft 2017-18, lohko Susi, tilanneseuranta ja vaihdot

Tuntuu kovin laittomalta, että olen saanut poimittua Bertrandin waiverseilta. Vuoden kovin hankinta? Äijähän on yksin hilaamassa jengiä pleijareihin, eikä tehoilulle näy loppua. Nyt kun näin totean, niin kai jokin vladivostok tai neftekhimik poimii patonginpurijan #ensimaanantaina kun kaikki vaihdot on jo käytetty.

3 tykkäystä

Otso nostaa tasoaan, kyllä tämä tästä vielä. Kausi on pitkä.

1 tykkäys

Ihan vain sivuhuomiona… En ole enää viimeisenä.:laughing:
2/3 JJJ-ketjusta on herännyt.:muscle:

Nyt on tiukkaa vääntöö! :muscle: Teen kaikkeni että tippuisin viimeiseksi, pitäen muunmuassa Victor Backmanista kynsin ja hampain kiinni.

1 tykkäys

Niin no mulla on 3/6 pelaajista sairastuvalla :joy: Kyllä tää jumbopaikka on mun! :stuck_out_tongue:

1 tykkäys

Oon yhden Tuohimaan päässä jumbopaikasta. Mutta en vaihda. Toivois vaan Ojamäen ja Järvisen sihdin paranemista ja Porselandin paranemista ja kunniakas keskikastinsijoitus olis sementoitu

1 tykkäys

Tiukkaa vääntöä on kärjessäkin. Oma peli mennyt käsikädessä Tapparan kaa, hidas alku mutta parantaa kun sika juoksua.

1 tykkäys

Damien Fleury —> ULOS

Michael Keränen, KooKoo → sisään.

Tähän kuitti.

Jumalaare…Nousu on alkanut.:muscle:
Vielä kun se viimeinenkin lenkki JJJ-ketjusta saisi hanat auki…:stuck_out_tongue_winking_eye:

Kristian Vesalainen ulos ja Bertrand Charles sisään. @ozzi @rizka

Oho, oliko Bertrand vapaana? :smiley:

Edit: Näköjään ei, @le_Magnifique tuon oli jo poiminut.

Ainakin tuon yllä olevan listan perusteella oli. En tiedä sitte onko päivitetty

Minkä listan? Onko jossain jokin päivitetty lista vapaista pelaajista, @rizka @ozzi?

No sitten listaa ei oo päivitetty :frowning: Ei voi mitään, harmi sinne meni voitto.

Joo noi listat on ihan retuperällä. Sori. Täytyy katsoa josko saisin inspiraation laittaa ne kuntoon.

2 tykkäystä

Voisin kai itsekin tehdä vaihdon.

Lasse Kukkonen pois.

Miro Heiskasta ei saa ilmeisesti valita? Jos saa, niin otan hänet. @rizka ?

Jos Heiskanen on out, niin ainakin Libor Sulak löytyy listoilta. Eli vaihto:

Lasse Kukkonen → Libor Sulak. @ozzi

Tämä vaihto olisi pitänyt tehdä jo, kun Sulak Pelicansin vahvuuteen tuli, mutta olen tämän draftin kanssa vähän nukkunut…

1 tykkäys

En jaksa uskoa että mahdollinen voittosi kaatuu Bertrandiin, tai hänen puutteeseensa.

Kuitti.

Muuten saisi, mutta kun @Terzi valitsi Heiskasen jo draftissa.

Sulak liittyi joukkueeseesi.

1 tykkäys