Jos Jarno Kärki jatkaa Liigassa, niin jatkaako automaattisesti myös minun tiimissäni?
Jatkaa, vaikkei asiaa ihan suoranaisesti säännöissä lue.
Varmista vaan @ozzi ettei Liigapörssi vaihda sisäisten siirtojen tapauksessa pelaaja-ID:tä, jottei pisteenlasku hajoa.
Tulospalveluun ei saa yhteyttä. @ozzi
@Paarma:n kannattaisi päästää irti Victor Backmanista, kun sopimus on purettu.
Sorry, Keränen on minulla.
No Patrick Björkstrand? Ihan sama (enää)
Jos hän on mennyt niin Meskanen, sitten Suomi, sitten Perrin.
Katotaan jos joku natsais.
Edit. Björkstrand oli siis vapaana, otan sen.
Björkstrand on vapaana. Kuten tuli jossain mainittua, avausviesteihin ei ole merkitty kauden aikana valittuja pelaajia, vaikka sellainen suunnitelma minulla oli.
Siellä oli näemmä palveluntarjoajan palvelimet kyykänny kokonaan. Päivitin pannun samalla ja homma toimii taas.
@Paarma Vaihto kuitattu, tämän päivän pisteet jo mukana.
Lohkotilanne:
Käyttäjä Pisteet
terppp 1529
Terzi 1506
boca 1486
_Linden_16 1445
Capitano 1427
le_Magnifique 1415
lrs000 1326
ozzi 1296
Treppu 1251
S.T 1251
oranssi5 1187
Maalivahti 1146
BlueOval 1142
Paarma 1044
Tapparafani_97 924
Hatchetman 873
@ozzi Kävin joukkueen tsekkaamassa, niin siellä näkyy mulla olevan vieläkin Kukkos-Lasse joukkueessa, mutta ei Sulakia. Onko vaihto jäänyt tekemättä? Vai onko siellä vaan Lassen nimi, mutta Sulakin pisteet juosseet vai miten?
Eipä sillä, ei kovin häävisti menisi, vaikka se Sulak siellä olisi.
No jopas, hyvä huomio. Jostain syystä Liigapörssin sivuilla on kaksi Sulakkia. Toisella näistä ei ole lainkaan merkitty pisteitä ja olin vahingossa hänet laittanut sinulle. Nyt pitäisi olla korjattu.
Oho, taisi tuo tuoda kuitenkin toistasataa pistettä lisää ja vielä ollaan taistelussa mukana.
Ehdin jo hiukan aikaa hengittää niskaan vain neljän pisteen päässä.![]()
Minä näköjään pilasin kauteni huonolla ykkösvarauksella. Olen antanut sillä tasoitusta kärkipään joukkueilla +200 pistettä. Paras ykkösvaraus on tällä hetkellä Maalivahdin Suomela 454 pisteellä. Minun Rynnäs on tuottanut 170 pistettä. Onneksi uusia kausia tulee ja vanhoista virheistä voi jotain oppia.
Hyvinhän sulla menee.![]()
Mun valinnat meni täysin pieleen ja loukkaantumiset ei ole parantaneet tilannetta yhtään.
Tästä otamme kopin.![]()
Näköjään kuudes sija. Pop pop ja sillee, mutta ei asiaa pudotuspeleihin (eikös niin?).
@boca lähtee pudotuspeleihin suosikkina runkosarjan voiton myötä.
Koskas julkaistaa playoffs parit ja miten ne ny meni ketä jatkoon pääsi?