Liiga-draft 2018-19, puolivälierät

Varaan viimeisen
Aleksi Salonen, TPS

Miksa-Heponiemi-Zabo
Sählä-Kemmu
Veiniläinen

1 tykkäys

Valitut pelaajat alla. Älkää välittäkö seuroista, nimet on kopioitu kauden alussa.

Vihreä = hyökkääjä
Keltainen = puolustaja
Punainen = Maalivahti

Varausjärjestys vasemmalta oikealle.

4 tykkäystä

Kunnon muukalaislegioona sinulla. Toisaalta artistisoppareilla saa paperilla vahvan jengin. Meinaatko saada heidät sitoutettua näin lyhyeen projektiin? Tulevat kuitenkin vain osallistumaan, käärimään helpot rahat ja viettämään pitkät kesälomat.

Tulipa vain huomattua vaikka oma huomioni pitäisi olla oman vastustajani nöyryyttämisessä ja kaniinin hattuun survomisessa.

Neljä ulkomaalaista tosiaan tuli otettua, eikä yhtään Kärppää. Välierissä pääsee onneksi korkeammalla numerolla varaamaan eikä kotimaisista huippupelaajista ole enää kilpailemassa kuin kolme muuta. Seuraava joukkue on erilainen. Toivelistallani olleita joutui tässä varaustilaisuudessa pyyhkimään sieltä melko paljon pois, kun heitä ei ehtinyt saada.

Siellä tekee tällä hetkellä @Nuti’n Pellaaja minun tiimini Engrenistä reikäjuustoa.

Haluan korostaa, että jos sellainen sattuma tapahtuisi, että Engren käy ajelemassa JMA:n, kyse ei ole käskytyksestä vaan silkkaa sattumaa. Silkkaa sattumaa. Mitään todisteita ei ainakaan löydy.

4 tykkäystä

Otin ja karkasin heti tavoittamattomiin, pisteet omassa parissa 63-20. Taktiikkana olikin pistää jauhot suuhun jo avauspäivänä. Kuka mun seuraava vastus on välierissä? Pitää päästä seuraamaan heidän peliään ja aamureenejä.

Tänään Suhonen nauttii neljän tehopisteen iltaa ja tappelee siihen päälle. Voi tätä ylivoimaa, alkaa mennä maku.

edit.
22.3. pelien jälkeen tilanne minulle 78-36
23.3. ero vain kasvaa, 137-79

Tiukilla mennään @Maalivahti kanssa tilanne 3 kierroksen jälkeen 112-111. Annan hiukan tasoitusta Santalan muodossa jonka häpeäkseni menin valitsemaan viimeiseksi pelaajaksi joukkueeseeni. Hävettää.

3 tykkäystä

@Button johtaa minua 111-102 nyt, kun kaikki pelaajat ovat pelanneet kaksi peliä.

Tarkoitus olisi edetä tasapisteissä ja ratkaista peli TPS-HPK 7. pelin jatkoajalla. Haukeland torjuu Luceniuksen yrityksen ja Budish tekee voittomaalin.

2 tykkäystä

Jaahas, sitten vedetään alivoimalla sarja loppuun asti, kun Osala sai aivan liioitellun tuomion. Pitänee valittaa urheilun oikeusturvalautakuntaan. Toivottavasti etumatka pitää. Ei muuta kuin kunnon kilpikonnaa 60 minuuttia.

Sen vaan sanon, että kyllä jälleen pientä seuraa sorsitaan. Tuomari sanoi rehellisesti, että käsi nousi vahingossa ja vihkoon meni. Katsotaan nyt, saako 6. sijoitettu jengi vielä rehellisen mahdollisuuden pelata voitosta.

Ellei, pitää meidänkin varmaan ottaa noi hypyt, naamasta kiinnipitämiset ja itkemiset keinovalikoimaamme. (Jere) Innalaa lyödään mailalla päähän, en muista milloin, mutta varmasti on lyöty, ja silti hän jatkaa pelaamista. Sitten siellä on @Neliwilson :lla pari hiiriosaston jätkää, jotka hyppivät ******* vatsalleen, pitävät naamasta kiinni ja parkuvat. Se on törkeää. Se on ainoa analyysi.

Turhautunut? Minäkö? Ehehehei, olen vain turhautunut, kun kabineteissa ojennetaan suurille seuroille ja saunakavereille vapaakortti semifinaaleihin. Nyt laitetaan kaikki likoon ja illalla nähdään, osutaanko tuulimyllyyn vai osuuko se meihin ensin.

6 tykkäystä

Täytyyhän meikäläiselle vähän tasoitusta antaa, kun maalissakin on joku Tirronen jolla ei pisteitä kerätä.

2 tykkäystä

Kyllähän teikäläisen valmennusammattilaisena olisi pitänyt ymmärtää vastustaa ajoissa seuran omistajaosaston päätöstä hankkia kaikkia ratkaisupelaajia Tie Domi -osastolta. Nyt sitten maksat hintaa siitä, että laulat sen lauluja, joka leivän maksaa.

(Asiat olisivat nyt toisin, jos olisin saanut runkosarjavaiheeseen paremman varausnumeron.)

1 tykkäys

Höpöhöpö. Osalan kohdalla tilanne oli se, että hän halusi ilmaiseksi tulla valmennettavakseni. Kyllä siinä olisivat Tuomas Sammelvuo, A-P Nikkola, Benedek Oláh ja muut kaltaiseni mestarivalmentajat ottaneet kiljusta riemuen Osalan tyyppisen legendan omaan joukkueeseensa, oli se laji mikä tahansa tai ei. Kaikilla pilvillä on hopeinen reunus, niin tälläkin pelikiellolla. En siis yritä sanoa, ettei minua harmittaisi - päinvastoin, juuri sitä yritän sanoa, minua harmittaa. Onneksi minun on pidätettävä Osalan palkka tältä ajalta ja pääsen niillä rahoilla etelän lämpöön EIJJJU******* ILMAISEKSI PELLAA HÄN en pääse etelään pientä kikkailua verottajaa kohtaan tarvitaan vilunkipelillä itseni auringon alle keplottelen.

Kolmansien otteluiden jälkeen johtoni pahimpaan kilpailijaani nähden on suurempi kuin ikinä koskaan aikaisemmin, 172-113. Nautitaan matkasta, tästä tulee hieno tarina.

1 tykkäys

Neljänsien pelien tuloksena johtoni kutistui, mitäs menin kopioimaan Jukan kilpikonnan. Pistetilanne nyt 183-145. Enhän minä voi tätä enää menettää! Viimeisin voitto on aina hankalin.

2 tykkäystä

Allekirjoittaneen ja @Eemeli2111 pudotuspelikierros ratkesi käytännössä eiliseen kierrokseen. Pisteet ovat minun laskujen mukaan 168 - 135 minun hyväksi. Eroa on se reilut 30 pistettä ja saa Salosen Aleksi pelata melkoisen lopun HPK-sarjassa, jos aikoo yksin kurota tuon eron Heikkisen, Palveen ja Nenosen takaa.

Allekirjoittaneella oli mahdollisuus varata Heljanko maaliin, mutta tuli otettua Lehtinen. Lassin kolmen pelatun ottelun kokonaispistesaldoksi tuli -2.

2 tykkäystä

Jos laskin oikein, niin tilanne on tällä hetkellä minun hyväkseni 175 - 226.

Tosin tilanne tasoittuu nyt, kun sinulta on vasta yksi pelaaja jatkossa (Ojamäki), joka ei paljoa pisteitä tuottanut muutenkaan. Santala toki edelleen pelikiellossa vielä kaksi ottelua, palaa siis vasta mahdolliseen peliin numero 7.

Sinulta puolivälieriä jatkavat vielä Kaski, Nikkilä, Turunen, Larmi, (Santala).

Minulta puolestaan jatkossa Kivihalme (71) ja Heljanko (46) eli eniten pisteitä takoneet pelimieheni.

Minun jengissäni puolivälieriä pelaavat vielä Thorell, Kakko, Lyytinen, Tyrväinen.

Ans kattoo… Ennustan tiukkaa loppua, sillä sinun jäljellä olevat pelaajat ovat olleet tehokkaampia kuin minun vastaavat.

Onnittelut @Button ! Etenet välieriin! Eroa tuli parikymmentä pinnaa.

2 tykkäystä

Oliskos jollakin kokonaistilanne hallussa? Lp näyttää näköjään pelaajahaulla vain jatkossa olevien pisteet.

1 tykkäys

Kakko teki yhteensä 53 pistettä, Kaski 61 puolivälierissä.

Muut meidän molempien pelaajista onkin jatkossa, jos haluat pisteitä laskea. Itse en ole laskenut enkä nyt puhelimella viitsi…

Edit: laskinpa sittenkin. Päässälaskun tulos:

@TimoSusiFanClub: 238
@Maalivahti: 271

@rizka tai @ozzi varmistanee, kun ehtivät?

Nielen tappioni suoraselkäisesti enkä lähde heittämään ketään bussin alle. Tuomarityöskentely oli erinomaista. Kaikkeni annoin mutta vaikea oli nauttia maisemista. Otan täyden vastuun tappiosta ja toivotan vaststajalleni @Maalivahti onnea mitalipeleihin.

2 tykkäystä

Jyräsin omasta paristani odotetusti jatkoon pistein 220-171.
Ilolla otin myös vastaan jytkyn, kun runkosarjan ylivoimainen hallitsija lähti heti laulukuoroon.