Liiga-draft 2018-19, puolivälierät

Onnea vaan voitosta. Kai parempi meni sit jatkoon, ainakin isommalla budjetilla operoiva. En syytä tuomareita vaikka kyllä siellä liikaa meni epäselviä tilanteita vastustajan hyväks. Pomputkin meni reilusti vastapuolelle. Mut ei mitään eteenpäin vaan ja ens kaudella vahvempana takas.

Runkosarjavaiheen varausnumerosta tämäkin vain johtui.
Ja Feng Shuista.

Tulos oli odotettavissa, koska Liigan tuomarit, kurinpito, toimitsijat, Bitwise ja makkamyyjät olivat tunnetusti joukkueeni kärppämafian taskussa. Kaikki oli etukäteen sovittu.

Kiitos rehdistä vastuksesta!

3 tykkäystä

Pian pitää saada välierien draft käyntiin, sillä 51 tunnin kuluttua kiekko tippuu. Voin illemmalla tehdä tarkemmat laskut, jotta välieräparit ja järjestys selviävät. Jos siis kukaan muu ei ehdi ensin.
Vielä varmistamattomien huhujen mukaan @Button ja @Maalivahti kohtaisivat toisessa parissa, omaa vastustajaani en tiedä. Tällöin varausjärjestys olisi Button - Jäsen X - Meitsi - Maalivahti.
24 pelaajaa pitää varattaman, siihen ei keskimääräinen 2 tuntia riitä, vaan vuorosta on selviydyttävä nopeammin.

1 tykkäys

Jep, itsekin mietin, että pian pitäisi saada varaustilaisuus käyntiin, sillä keskiviikkonahan Kärpät ja IFK aloittavat urakkansa.

Hoitaako @rizka “virallisen pistelaskun” ja aloituksen vai hoidammeko keskenämme? Sen kuin aloittaa uuden ketjun ja kopioi aloitusviestin Wikin siten, että pudonneet joukkueet ja aiemmat varausmerkinnät pois.

Meikäläinen on tuo “Jäsen X” lähes 100 % varmuudella. Toki se voidaan vielä varmistaa, mutta käytännössä viime keskiviikkona tilanne oli minun hyväkseni ratkennut, kun Kärpät- ja Tappara-pelaajilta päättyi puolivälieräsarja.

Tarkistin numerot, tässä puolivälierien tulokset

TimoSusiFanClub - Maalivahti 238 - 271
Button - Nuti 224 - 191
Neliwilson - le Magnifique 171 - 220
Eemeli2111 - Hench 146 - 177

Välieräparit Button - Maalivahti ja Hench - le Magnifique

Avaan välierille toisen ketjun (liikkuen taitojeni ylärajoilla), laitetaan vuorot virallisesti rullaamaan huomisaamusta klo 8. Vuorot heti tunnin mittaiset, lyhennetään keskiviikkona, jos meinaa tulla kiirus.

edit. Tahdon ymmärtää, että varausjärjestys määräytyy runkosarjan mukaan, ei puolivälierissä kerättyjen pisteiden mukaan. Samoin parien määräytyminen. Korjatkaa jos olen väärässä.

2 tykkäystä

Joo näin se menee, runkosarjan mukaan parit ja varausjärjestykset. Mä olen odotellut että ozzi laskisi pisteet, mutta luotetaan näihin.

Mun on helppo copypasteta nuo kaksi avausviestiä, ei tarvitse kuin poistaa ylimääräiset pelaajat. Voitte aloittaa vaikka varaamaan heti jos haluatte, mutta sovitaan ettei varauskello lähde pyörimään ennen huomista aamukahdeksaa.

1 tykkäys

Noihin lukuihin kannattaa tällä kertaa luottaa, ehkä poislukien oma parini. Ainoastaan Ilomäen saldon jouduin laskemaan pelikohtaisesti Liigan tilastoista, muut löysin Liigapörssin sivuilta.

Saat kaikin mokomin copypasteta avauksen, en ehtinyt pitkälle. Laita heti tunnin vuorot, niin ei joudu pelaamaan vajaalla.

Olin reissussa ja kalkulaattori oli kotona, sori siitä. Sain seuraavat pisteet jotka näyttääkin mätsäävän @le_Magnifique laskemiin.

Käyttäjä         Pisteet
Maalivahti       271
TimoSusiFanClub  238
Button           224
le_Magnifique    220
Nuti             191
Hench            177
Neliwilson       171
Eemeli2111       146

6 tykkäystä