Vielä on tovi pelien alkuun, mutta availlaan ketju jo niin päästään saman tien hommiin kun kaksi viimeistäkin puolivälieräjengiä ratkeaa.
Runkosarjan ranking määrittää varausjärjestyksen ja puolivälieräparit. Tällä kertaa varausjärjestys kuitenkin pysyy koko ajan samana eikä käänny parillisilla kierroksilla.
Katsohan, pudotuspelipari tulikin samasta lohkosta. Olin jo ehtinyt skouttaamaan Paarman jengin pelitavan ja pistänyt väkeä sen harjoituksiin, eikä sillä porukalla olisi ollut mitään palaa. Casperin onni siis, että sen trappi ja happ on mulle vielä ihan tuntematonta. Lyhyt aika ottaa nuo selville. No, haastetaan omilla vahvuuksilla ja pelataan omaa peliä. Katsotaan sitten lopussa, mihin se riittää.
Desperado meni sitten ihan kalkkiviivoilla ohi ja jatkoon. Vaikka harmittaa, niin onnitella pitää. Oma tulos olisi toisessa lohkossa riittänyt loppupeleihin, mutta tämäkin kannustaa kovempaan yrittämiseen ensi kaudella. Onnittelut puolivälieräkisaajille ja paras voittakoon.
Eiköhän tuossa ole hyvin aikaa saada kahdeksan jengiä kasaan, voi onnistua yllättävänkin nopeasti. Alkaisin vasta sunnuntain puolella kiiruhtamaan, jos on tarvetta. En siis pitäisi mitään tunnin aikarajaa varaukselle. Oma lehmä tässä toki on aidan toisella puolen, kun olen joka päivä kiinni jääkiekko-otteluissa. Laitan kuitenkin Micke-Max Åstenin leikepöydälle, niin saan huudettua oman varaukseni kesken pelin.
Niilo Halonen Tommi Roope Taponen Eemil Vinni Ondrej Bizon Marek Langhamer Casperi Vadim Zherenko Karolus Kaarlehto Oskari Salminen le_Magnifique Lukas Silvennoinen Nick Malik Bilbo Riku Räihä Oskari Setänen Joel Blomqvist Stanislav Galimov Kujamaki Waltteri Ignatjew Libor Kasik Samuel Jukuri Lassi LehtinenDesperado Artem Zagidulin Christian Heljanko Paarma Janis Kalnins Kari Piiroinen Paavo Kohonen Eetu Anttila Andrey Kareev Dominik49 Emil Vuorio
Puolustajat
Rony Ahonen Yohann Auvitu le_Magnifique Samuel Jardine Miro Karjalainen Kasper Kotkansalo Mico Luoto Joonas Lyytinen Johan Motin Otto Salin Jordan Schmaltz Desperado Tobias Winberg Karri Aho Aleksi Elorinne Daniel Gazda Simon Johansson Tommi Les Lancaster Kujamaki Leo Lööf Dominik Masin Jarkko Parikka Juuso Pulli Tuomas Salmela Stanislav Gareev Hannes Häkkilä Joni Jurmo Oliver Larsen Niclas Lundgren Linus Nässen Casperi Niklas Peltomäki Niilo Romppanen Veli-Matti Tiuraniemi Libor Zabransky Alexander Bonsaksen Aapo Holtinkoski Kalle Loponen Oskari Manninen Petteri Nikkilä Bilbo Juho Rautanen Santeri Salmela Peetro Seppälä Eero Teräväinen Riku Tuomola Ludwig Byström Kujamaki Juho Korhonen Joona Mourujärvi Damir Musin Mikko Niemelä Topi Niemelä Dominik49 Jaakko Niskala Atte Ohtamaa Paarma Arttu Paaso Axel Rindell Taneli Ronkainen Yegor Shekhovtsov David Sklenicka Jere Vertanen Matthew Abt Niclas Almari Ondrej Cubo Kalle Ervasti Thomas Gregoire Tommi Onni Korkka Miska Kukkonen Vili Laitinen Luka Nyman Noel Pietilä Samuli Piipponen Vili Saarijärvi Paarma Brady Austin Bilbo Tomas Hamara Casimir Jurgens Santtu KinnunenDesperado Otto Leskinen Casperi Jiri Pärssinen Saku Salminen Mikael Seppälä Joni Tuulola Veli-Matti Vittasmäki Roni Allen Niklas Arell Elmeri Eronen Dominik49 Johan Ivarsson Ville Lajunen le_Magnifique Valtteri Pulli Ruben Rafkin Eemeli Saari Jimi Suomi Eemil Viro
Hyökkääjät
Alexander Broadhurst Paarma Sebastian Dyk Reid Gardiner Dominik49 Elis Hede Roni Hirvonen Jaani Holopainen Jere Innala Casperi Otto Karvinen Aleksanteri Kaskimäki Eetu KoivistoinenDesperado Otto Paajanen Iiro Pakarinen Bilbo Olli Palola Miikka Salomäki Jesse Seppälä Teemu Tallberg Leevi Teissala Teemu Turunen Miro Väänänen Petteri Wirtanen Micke-Max Åsten Marko Anttila Nicholas Baptiste Paarma Colton Beck Henrik Haapala Casperi Nikolai Hakala Joni Ikonen Joona Ikonen Tomi Iso-Mustajärvi Petri Kontiola Tommi Joona Korhonen Jakub Kos Panu Mieho Matias Mäntykivi Miro Nalli Ivan Nikolishin Jani Nyman Joonas Oden Eetu Päkkilä Antti Saarela Balazs Sebok Tommi Janne Seppänen Eemeli Suomi Tommi Santeri Virtanen Oskars Batna Teemu Henritius Jarkko Immonen Pekka Jormakka Juho Järvelä Topias Kaski Perttu Kiesilä Nikita Krivokrasov Kirill Maksimov Otto Mäkinen Markus Oden Petrus Palmu Kujamaki Jesper Piitulainen Patrik Puistola Joachim Rohdin Aatu Räty le_magnifique Mikael Saha Simon Stransky Samu Tuomaala Leevi Aaltonen Aleksi Ainali Terry And Joose Antonen Teemu Engberg Radek Koblizek Kimi Koivisto Heikki Liedes Ville Meskanen Kasperi Ojantakanen Eetu Paasovaara Samuli Ratinen Teemu Rautiainen Kim Strömberg Toni Suuronen Matic Török Juhamatti Aaltonen Bilbo Aleksi Antti-Roiko Troy Bourke Petter Emanuelsson Ville Heikkala Julius Hermonen Arttu Hyry Julius Junttila Desperado Antti Kalapudas Ville Koivunen Jesse Koskenkorva Niko Kuiri Ville Leskinen Dominik49 Saku Mäenalanen Bilbo Mika Pyörälä Aku Räty Kirill Slepets Tuukka Tieksola Casey Wellman Michael Haga Anrei Hakulinen Lenni Hämäläinen Henri Ikonen Arttu Ilomäki Harri Kainulainen Miro Markkula Julius Mattila Jasse Mäkäräinen Linus Nyman Mikko Petman Scott Pooley Sami Päivärinta Sebastian Repo Casperi Pavol Skalicky Oliver Suni Janis Svanenbergs Iivari Säkkinen Jeremi Tammela Niklas Ylitalo Charles Bertrand Jere Henriksson Kristian Kuusela Kujamaki Anton Levtchi Dominik49 Joona Luoto Oskari Luoto Waltteri Merelä Desperado Sami Moilanen Tyler Morley Kujamaki Viljami Nieminen Jukka Peltola Kyle Platzer Petteri Puhakka Otto Rauhala Topi Rönni Veli-Matti Savinainen Paarma Kristian Tanus Jere Virolainen Patrik Virta Jaedon Descheneau Topias Haapanen Mitch Hults Aarne Intonen Juhani Jasu Kasper Koskinen Eetu Liukas Markus Nurmi le_Magnifique Mikael Pyyhtiä Juuso Pärssinen le_Magnifique Jack Rodewald Juraj Slafkovsky Tyler Steenbergen Jonne Tammela Viacheslav Ushenin Vladislav Ushenin Samuli Vainionpää Kalle Väisänen
@Dominik49 vei heti alkuun meikäläisen runkosarjan ykköshärän. Suunnitelmat uusiksi ja lähdetään melkein yhtä hyvällä toivoen pitkää kevättä : Petrus Palmu
Petrus taas oli mun ykköshärkäni. Kuvittelin sen menevän ensimmäisenä, mutta pysyikin varaamattomana. Jopa niin pitkään, että ehdin toivoa kohdalleni. Pysytään silti samassa joukkueessa ja poimitaan maalille Oskari Salminen.
You had your chance, dude.
Ei mulla ole varaa maksaa skouteilleni viikonlopputöistä, joten he raportoivat minulle maanantaina. Mutta jos on pienikin mahdollisuus mennä henkilökohtaiseksi, niin mielelläni siihen tarttuisin. Syö mun pölyä.
I wish I could but I don’t want to.
Muuten suostuisin harkitsemaan Bourkea, mutta sehän olisi sovinnollinen ele, mikä ei näin keväänä tule kysymykseenkään. Lisäksi Bourkella on no-trade-clause mun jengiin, joten varaus ei teknisestikään ole mahdollinen. Mun täytyy siis pitää katseeni muualla, toivottavasti sinulta varastaen.