19 ihan oikein. Mitä vähemmän Casperilla on pisteitä, sitä parempi.
Hyvä startti. Mietin jonkin aikaa otanko Karejevin vai Galimovin maaliin.
Noh, vasta on päästy alkuun, paljon voi vielä muuttua. Toki Galimovin osalta kevään peliminuutit voi jo olla takana.
Ei oo. Et hauku mun luottokassaria
@le_Magnifique Huomasitko jo, että olet tappioasemassa? Miten tämä on mahdollista?
Kuka tässä nyt on tappioasemassa ja kenelle? Mikä edes on tappioasema? Naapurivaltiossa olisit jo laskemassa tiilenpäitä väärän tiedon levittämisestä. Ei se, että minulla on vähemmän pisteitä, tarkoita minun olevan tappiolla. Ihan yhtä hyvin voisi nähdä Casperin olevan tällä hetkellä takaa-ajajana.
Pudotuspelien alettua jokainen asia on saanut uskomattomat mittasuhteet ja media nostaa milloin mitäkin asiaa tikunnokkaan. Tuo tikkukin on ihan järkyttävän kokoinen. Lapsena pelattiin 10 tikkua laudalla, ja muistelen, mitä isompi tikku, sitä helpompi etsiä ja sitä myöten loppupeli. Samalla tavalla voi Casperi luulla, että vallitseva tai vallitsematon tilanne olisi hänelle helppo.
Merkitse sanani - tulen vielä takaa ohi, ja mikäli jo sitä olen, niin sitten vain tulen ja sillee. Keskity sinä vain omaan tekemiseen ja palkkasoturiesi tsemppaamiseen. Ja mihin tässä kaikessa on unohtunut Galimovin haukkuminen, kysynpähän vain. Entä Lancasterin valinta, phihi.
Tää Aatu Räty pelaa yksin mua välieriin. Vain -10 pistettä tänään. Varsinkin jälkimmäinen iso rangaistus oli todella tärkeä. Salminen vois pitää maalin tyhjänä, niin jäis ilta plussan puolelle.
En hauku, en. Pääsihän tuo jälleen pelaamaan.
■■■■■ mikä paskakasa. Anteeksi tunteenpurkaus
Noniin @le_Magnifique päätyyn asti sitten! Lasketaan saavutukseksi kuitenkin, että sain Revon pimennettyä täysin meitä vastaan.
Hyvää kesälomaa Sebastian, muista lomarahat.
Mahtavaa! Bandwagonissa on tilaa, seuraavaksi laulukuoroon saatellaan @Dominik49
Turku ei pettänyt, vaan vei minut jatkoon. Paljastettakoon seuraavan draftin taktiikasta sen verran, että otan joko samoja tai eri pelaajia. Takkia ei enää enempää saa auki.
Lopputulokset:
@Bilbo - @Tommi 265-217
@Dominik49 - @Desperado 265-134
@Casperi - @le_Magnifique 289-316
@Paarma - @Kujamaki 246 - 184
Laitellaan huomenna välieriä tulille.
Turpaan tuli ja pahasti,kiitos @Dominik49 ja onnea jatkoon!
Kysympähän vaan että mitä olisi tehty jos @Bilbo ja @Dominik49 olisi ollut ottelupari
Oliko välierien otteluparit @Bilbo vs @le_Magnifique ja @Dominik49 vs @Paarma?
Jep, tasaisen laadukkaat jengit onnistuttiin valitsemaan.
Kyllä on.
Tasatilanteissa liigapörssissä on omat sääntönsä paremmuuden ratkaisemiseksi. Dominik49 olisi jatkossa tehtyään enemmän maaleja.
Aina mä katson vastustelijani väärin ja maksan ihan suotta pääsylipusta harjoituksiin, joita en näin ollen edes halua nähdä. Vaan eipä siellä taida enää olla vapaana kuin Mörkö siinä vaiheessa, kun vihdoin varausvuoroni koittaa.