No jaa, kävin vielä itsekin häiritsemässä katsomon tsättiä ja sieltä vastattiin, että asiasta tiedotetaan tarkemmin lähipäivinä. Eli tiedä sit näistä
Telia tarjosi tänään liittymiä ja pakettia mulle ja otin tuon puheeksi, että yhtä peliä voi katsoa vain yhdellä laitteella samaan aikaan. Sanoi, että ennen 10.10 tehdyllä sopimuksella voisi kuulemma katsoa. Muuten rikkoo jotain sopimusjuttuja.
Meille kerrottiin asiakaspalvelusta äsken, että tästä kahdella laitteella katselu -asiasta tiedotetaan lisää 10.10.
Kannattaa aina vähän varauksella suhtautua myyjien puheisiin. Juuri eilen minulle kaupattiin C More Total+ pakettia hintaan 32,95 kuukaudessa ja kerrottiin, että hinta pysyy koko kauden, vaikka lokakuun lopussa päätän Telian liittymäni.
Varmistin vielä kahteen kertaan, että pysyyhän hinta vaikka yhtään Telian liittymää ei ole. Tartuin tarjoukseen ja sainkin samantien sopimustiivistelmän sähköpostiin.
Luin sen heti ja siinä aivan selvästi kerrotaan, että jos Telian liittymät irtisanotaan, hinta nousee 44,95 kuukaudessa. Myyjä kertoi sitten ajatelleensa, että jos sopimuksen tekee ennen liittymien irtisanomista, niin hinta pysyy. Eli oli tehnyt ihan omia virheellisiä päätelmiään.
Viime kaudelta vähän samanlaisia kokemuksia kaapelitelevision puolelta. Myyjä ei tuntunut millään ymmärtävän suoratoiston ja kaapelitelevision eroa, vaan väitti että suoratoiston hinnalla ne näkyvät myös kaapelissa. No, otin sitten paketin halvalla ja tunnin päästä minulle soitettiinkin pahoitellen, ettei se näykään kaapelissa. Sitä olin yrittänyt hänelle selittää puhelimessa.
Myyjillä on provisiopalkka kaikilla operaattoreilla. Jos myyjä haistaa, että kaupat ovat lähellä, niin ikävä kyllä juuri tuo käy lähes joka kerta. Ei varmisteta, luvataan tai annetaan ymmärtää, mutta todellisuus on vähän toinen. Tämän takia se sopimustiivistelmä pitää lukea joka kerta ja varmistaa oikeasti, mistä on sovittu. Itse olen jättänyt tuon takia mahdollisimman vähäiseksi kaikki sopimukset puhelimessa, kun siinä haetaan sitä kauppaa eikä niin välitetä sopimusehdoista.
Telian kanssa tuli aikanaan melko lihava riita juuri tällaisesta asiasta: minulle myytiin tabletti ja kerrottiin, että siinä on 24 kk luottokauppa ja siihen kuuluu mobiililaajakaistaliittymä ja näiden yhteinen kuukausihinta on 14,95 € / kk. Myyjä ei sanonut mitään siitä, että tämä on kytketty puhelinliittymään. Kun liittymäni siirtyi pois niin määräaikaisen sopimuksen hinta nousi n. 30 € / kk tasolle. Kun otin aspaan yhteyttä niin aspa levitteli käsiään ja totesi, että sopimus on sopimus ja avaahan uusi liittymä meille. Vein tämän kuluttajaneuvontaan ja onneksi olin säästänyt tuon myyntichatin itselläni. Kun he ottivat Teliaan yhteyttä niin minulle soitettiin, että voimme palata takaisin aikaisempaan sopimukseen.
Olkaa kaikkien operaattoreiden kanssa tarkkana näiden määräaikaisten sopimusten ja hintaetujen kanssa. Saattavat olla kytkettynä johonkin aivan toiseen tuotteeseen eikä tästä edes kerrota missään.
Irtisanoin CMoren (Telian ilmaiskuukausi päättyy), lähinnä periaatesyistä. Olen totaalisen kyllästynyt tähän alustasekoiluun - Katsomo on kolmas sovellusalusta sopimuskauden aikana.
Onko muilla ongelmia cmoren appin kanssa LGn töllössä? Kaikki livestriimit toimii muutaman minuutin ja sen jälkeen pätkiin ja striimi katkeaa. Eikö meinaa millään lähtea uudelleen pyöriin, monesti joutuu tv:n sammuttamaan kokonaan. Valokuitu jaettu langattomasti yhteytenä.
Millään muulla softalla ei tätä ongelmaa ole. Kaikki striimit rullaa nätisti, joten päättelisin et tos cmoren appissa jotai on…
Edit. Onni onnettomuudessa, kun venkslaavat taas tob nimeä niin äppikin vaihtuu. Toivottavasti toimii paremmin
Ei ongelmia. Toimii kuin junan vessa.
Kun nyt tuli puheeksi, niin mainittakoon että toinen vuorenvarma kombo CMoren kanssa on Apple TV, jota käytän kuitenkin enimmäkseen toisessa laitteessa.
Hep!
Viikonloppua rallia katsoessa tämä ilmiö havaittu ekan kerran ja muutamaan kertaan.
Sama ilmiö toistui edellisessä Tapparan vieraspelissä.
Mulla jää vaan rullappyärii ja striimi vaatii uudelleen käynnistystyksen.
Ihan noin pahoja ongelmia ei onneksi ole että koko TV pitäisi sulkea ja avata uudelleen.
Valokuitu reitittimestä suoraan piuhalla telkkariin ja TV:n malli OLED55C9PLA.
Tuo arvauksesi CMoren suuntaan voi pitää paikkansa koska samaan aikaan kun heidän appinsa jäätyy LG:n televisiossa, niin Telia TV:n kautta katsottuna samassa striimissä ei ole mitään ongelmaa.
Kovin samalta kuulostaa. Kokeilin joskus kans et laitoin oikein johdolla kiinni valokuituun, mutta eipä auttanut.
Nyt joutunut laittamaan lähetykseksen pöytäkoneelta pyöriin ja siitä sit hdmillä töllöön.
Mut toivotaan ny et homma korjaantuisi kun äppi vaihtuu👍
En pidättäisi hengitystäni tuon suhteen.
Juuri kolahti sähköposti, jonka mukaan Katsomoa voi alkaa testailemaan alkaen nyt.
Edit: Illan Liigan kierrosta ei sieltä kuitenkaan vielä löydy. Tappara - Pelsu on tallenteissa.
Melko odotetusti kirjautuminen ja päivittäminen uuteen sovellukseen ei heti kärkeen kuitenkaan toimi ”vikaa selvitetään” eli katselu ei onnistu Katsomo-palvelun kautta, tässä vaiheessa.
Sovellus toki aukeaa eli yleisilmeestä saa vaikutelmia.
Piti huvikseen kokeilla tuota. No sehän alkaa 5x10-30s mainoksilla. Vaihdoin hetkeksi sovellusta niin ne lähti alusta pyörimään. Ei juma, tätäkö tämä nyt jatkossa on…
Itse olen Telian cmore hockey asiakas, testasin katsomon…muuten toimii, mutta ei näy kiekko. Cmoren asiakaspalvelu osasi kertoa, että Telian kautta olevat asiakkaat jatkaa vielä 10.10 jälkeen cmoren puolella, joten oma kiekkotilaus taitaa aktivoitua Katsomossa viimeisten joukossa.
Tuo on toki maksutonta sisältöä, arkistoitu TV-peli.
Mutta mikään negatiivinen ei yllättäisi.
No niin no nyt tässä sitten testaillaan.
Ei oikein kovin hyvältä näytä.
Koitan pyörittää tismalleen samoja Serie A:n maalikoosteita sekä Cmoresta että Katsomosta television sovelluksilla.
Ta-daa…! Cmoressa pyörii kun vettä vaan ja Katsomossa oikein kunnon katkokävelyä.
Onhan tässä toki vielä 3 päivää tehokasta aikaa ennen kuin palvelut yhdistyy.
Jos kiekkopelit pätkii näin, mitä pääsee myöhemmin tänään testaamaan, niin täällä joutuu asiakas äänestämään.
e.
Onkohan tää “mtv Katsomo: jotain meni pieleen” joku alkuperäistuotanto kun tyrkkää sitä likipitäen joka valikosta elokuvista urheiluun?
Telia lähettelee minulle CMoren “aktivoi tilauksesi” tekstiviestejä, vaikka olen jo kohta kuukauden päivät pelejä katsellut. Saisinkohan toisen 0€/kk jakson?
Kyllä se niin vaan on että Cmore sovellus pyörii täysin moitteetta ja tää Katsomo jumittaa todella paljon.
Yhteyttä on se 100M että ei tuo siitä jää kiinni.
Surkea homma jos alkaa tulla näitä vaikeuksia.
Taas alkoi rullappyärii ja striimi jäätyi.