Liiga MTV Katsomossa (ent. CMore): Sovellukset ja tilausvideopalvelu

Mää oon suosiolla vetänyt taas 5m hdmi-piuhan pöytäkoneelta töllöön. Ei viitsi edes yrittää telkkarin äppillä.

Ens vkollahan vissiin vaihtuu sit mtv Katsomoon, joten pidetään sormet ristissä et toimii :crossed_fingers::crossed_fingers:

1 tykkäys

Laittakaa näistä palautteet matkaan jos haluatte asialle jotain tehtävän.

1 tykkäys

Olen menettänyt toivoni tämän suhteen, tässä konsernissa. Olen tehnyt useita seikkaperäisiä raportteja mm. Chromecastin haasteista, mutta mitään kehitystä ei ole tapahtunut.

Tuskin tapahtuu Katsomossakaan. Taitaa alkuperäinen TeliaTV olla edelleen soittimista paras.

2 tykkäystä

Jep. Kai se on niin, että kun ei ole rahaa kehittämiseen, ei ole sitä rahaa kehittämiseen.

1 tykkäys

Se siirtyminen meni mallikkaasti :roll_eyes:
C-moren puolelta näkyy tilaus c-More total, sekä katsomo+. Katsomo sovelluksen kun avaa niin voin ostaa oikeudet urheilulähetyksiin. Eli sielä ei mitään pakettia oo rekisteröitynä vaikka samoilla tunnuksilla sisällä.
Täytyy alottaa operaatio hiillostus ja pommittaa joku chatti ihan tukkoon. Riittävästi kun kiukuttelee niin voi saada alennusta :crazy_face:
Terveisin entinen Elisan pitkäaikainen asiakas :joy:
( Elisa viihteestä sai leffalippuja ja oikeuden katkasta määräaikainen sopimus aina keväällä heti finaalien jälkeen. Riitti kun vaan jakso reklamoida )

6 tykkäystä

Kyllä mulla ainakin näkyy joku live tennis edelleen C-more sovelluksella. Katsomossa ei ole mitään uutta…Hienosti meni siirto.

Tietääkö joku vaihtuuko c more total uutteen palveluun suoraan vai tarviiko ite tehä jotain?

1 tykkäys

Laitoin kyllä palautteen sisältäen tiedot televisiostani, sovelluksista, niiden päivityksistä, nettiin nopeudesta yms. normi jargonit miten he itse vastaavat aina kysymyksellä kysymykseen.
Vastauksena sain…

“Kiitos yhteydenotostasi ja palautteestasi. Katsomo sovellusta kehitetään kokoajan ja otammekin mielellämme asiakkailta kehitysehdotuksia vastaan, kiitos siis siitä.”

Nyt on kova luotto että kuntoon tuli tai ainakin tulee ihan just.

7 tykkäystä

CMore tai siis uusi MTV Katsomo rajaa myös yksittäisen lähetyksen katsomisen yhteen laitteeseen.
Harmi homma, ei tainnut toimia Viaplaylla - miksi toimisi heillä?

1 tykkäys

Huvikseen äsken telkkarin sovelluksen kautta kirjauduin Katsomoon. Mainokset lähti pyörimään kun maalikoostetta laitoin. Tilausta pitäisi päivittää.

Cmore onneksi toimii, ainakin vielä. Olisihan se kiva tietää milloin oma käyttäjä katsomoon siirtyy jos kerran porrastetusti tehdään. Tuleeko tästä käyttäjälle mitään infoa?

Vaikuttaa puuhastelulta.

3 tykkäystä

Itselle tuli ainakin asiasta sähköpostia, että ilmoitus tulee, kun asia on maalissa. Vielä ei ole kuulunut mitään.

Mulle vastattiin chatissä et kahdelta laitteelta voi katsoa samaa peliä

Luulin, että MTV Katsomossa voi katsoa ei edelliset Liiga-ottelut ja edelliset rallit. Mutta eihän siellä mitään näy.

1 tykkäys

Tämä saattaa johtua siitä ettei tilauksesi ole vielä päivittynyt? Ei itsellänikään vanhat pelit näy, mutta ei ole tilaustakaan.

No, Katsomon sähköposti sanoi täysin vastakkaista, en usko että vahingossa mennyt sinne.

”Koska tilaus on henkilökohtainen ja tarkoitettu yhden kotitalouden käyttöön, on samaa urheilulähetystä mahdollista katsoa kerrallaan vain yhdellä laitteella. Muita MTV Katsomon ohjelmia voi seurata yhdellä tunnuksella samanaikaisesti kahdelta eri laitteelta.”

2 tykkäystä

Sori mää sekoilin :grinning: eli siis ilmeisesti kahta eri peliä voi katsoa kahdelta eri laitteelta :person_raising_hand::person_raising_hand:

Eikö tallenteet ole heti pelin jälkeen katsottavissa 48 tuntia?

No nyt alkoi MTV Katsomossa Mestis peli näkymään. Piti kännykässä sovellus päivittää ja sit laittaa uudestaan C-More tunnarit sisään. Katotaan mitä tästä tulee ja opetellaan uutta…

Olikos tämä jo täällä? CMore seuraa Viaplayn esimerkkiä.

Ahneus tuo ihana tekosyy. Voin jatkossa hyvällä omalla tunnolla kertoa kauppaajile ettei kiinnosta teidän “Yhden laitteen politiikka”.

5 tykkäystä