C More ja jääkiekko

C Moren äppi on tarjolla monelle alustalle, kuten hommaan kuuluu. Mulla on tästä sovelluksesta ja sen toimivuudesta vain hyvää sanottavaa (Android/Chromecast).

Kukas katselee pelit Cmoren palvelusta? Itse tuli hankittua kuukaudeksi…
Huoh mitä sontaa toi kuvanlaatu, kiekko näkyy neljänä ja kuva pikselöityy tämän tästä. Nettiyhteys 100/100

Näin kaapelin päässä ei voi valittaa.
Täyttä priimaa kuvanlaatu.

1 tykkäys

Ainakin puhelimen kautta katsottaessa täytyy erikseen painaa 50 fps -nappia, muuten on kiekon liike melkoista tökkimistä.

Chromecastin kanssa ongelma jatkuu, ei auttanut boottaukset. Vaihdoin kokeeksi television sisäänrakennettuun Chromecastiin ja nyt ei ole enää pätkinyt, mutta ei todellakaan ole 50 fps, jotain sen ja oletus fps:n väliltä.

Olisi pitänyt ottaa C More kaapelin kautta smirgeli.

1 tykkäys

Telkkarista kannattaa koittaa peli- tai urheilu -moodia… Poistaa kuvanprosessointia välistä.

2 tykkäystä

Sisäänrakennetun Castin kanssa en saanut jalkapallotilaa päälle ollenkaan (“toiminto ei käytettävissä” tjms.) Vaihdoin takaisin normi Chromecastiin ja täräytin jalkapallotilan päälle, suht OK liiketoisto, mutta ei vedä vertoja kaapelista tulevalle matskulle. Toivotaan ettei ala pätkimään.

Täytyisi melkein kisojen jälkeen pystyttää ketju virallisten striimauspalvelujen nykytilasta, on sana jos toinenkin sanottavana! (C More, Eurosport jne)

Sama homma! Katselen Samsungin smart-tv:n kautta ja ei todellakaan ole luvattu 50fps. Täytyy kirjoitella palautetta…

C-More kännykän appiksesta (wifissä) Chromecastilla telkkariin. Ei tökkimistä ja hd-laatu. Tosin mulla on kotona kuituyhteys joten sekin lisännee lähestysten sujuvuutta.

2 tykkäystä

Saatko testattua miltä näyttää jos katsot hetken esim. eilistä Korea-Kanada peliä? Lähinnä liikesulavuutta (kun kiekkoa esim. lyödään pitkänä päätyyn).

Itsellä niissä peleissä missä ei saa 50 fps:ää käyttöön, liikesulavuus on umpisurkea, FIN peleissä sen saa käyttöön, mutta ei se minun silmään silläkään ainakaan liian sulavaa ole.

Ainakaan livenä katsottuna en huomannut tuossakaan pelissä mitään ongelmaa.
Voin kotona illemmalla yrittää muistaa testata vielä uudestaan, että näänkö jotain eroa.
Voin myös toki olla vaan ihan puusilmä enkä vaan nähnyt mitään eroa…

2 tykkäystä

3.5. noin 14:15 laitoin tilauksen teliatv + liigaa + Cmore urheilu kuukaudeksi, eipä ole vielä yrityksistä huolimatta tunnukset auki, ja kaks peliä meni jo. Syytä ei kukaan asiakaspalvelussa osaa kertoa :confused: Urhotv:n aikoina asuin talossa jossa oli soneran talokuitu, silloinen tv palvelu + urho pesi kaikki muut mennen tullen, mikään ei tunnu kuitenkaan kehittyneen kun kilpailijat on karanneet kauas horisonttiin ja palvelu on nollissa. Harmi

Tämä äppi pätkii Chromecastilla. Ja käyttäytyy oudosti. Ensin luulin, että wifini on syyllinen, mutta vierailu Googlen kaupan kommenttiosiossa paljasti asioita.

Ongelmat:

  • pätkii ja hyppii tilanteiden yli,
  • striimi kelaa takaisin alkuun eli kohtaan, josta aloitin katsoon,
  • striimi toistaa samaa tilannetta useita kertoja,
  • ongelmia on määrällisesti paljon.

Samaa vikaa ollut itsellä. Joka kerta kun alkaa bufferoimaan, sen jälkeen jatkuu jostain menneisyydestä. Latviaa vastaan meni muistaakseni suht hyvin ilman pätkimisiä, mutta Korea ja Norja kelvotonta. Sisäänrakennetulla Castilla ei pätki, mutta fps umpisurkea.

Kyllästyin tuohon eilen ensimmäisten minuutien aikana ja vaihdoin ovelasti Android TV:n C Moreen, siellä ei pätkinyt kertaakaan (tosin vieläkin vähän epäilen fps:ää, mutta en nyt enää siitä valita).

@MK80 jos saat televisioosi C Moren appina, kannattaa kokeilla. Ohittaa koko Chromecastin.

Jännä. Mulla on toiminu ku junan vessa appiksen kautta Cromecastilla telkkariin. Tosin oon appiksesta menny sinne etusivun alareunaan ja katsonut kanavien kautta noita pelejä (livenä). Mutta on ne erilliset lähetyksetkin toiminu käytännössä moitteetta: jossain ekassa katsotussa pelissä tais kerran lähtä bufferoimaan (varmaan hetkellinen katkos wifissä). Myös läppärin kautta Chromecastiin on toiminut, mutta jumahti kyllä yhtä elokuvaa katsoessa. Appis on tähän mennessä ollut mulla se varmatoimisin.

1 tykkäys

Joo, tätä ehdotettiin tuolla kaupan kommenteissakin, joten pitänee pistää tämä testiin.

1 tykkäys

Google kaupan kommentteja nyt lukeneena luulen että johtuu siitä millä laitteella C Moren appia ajaa. Itsellä OnePlus 3 Android 8.0 ja ei voi puhelinsovelluksen sanoa todellakaan olevan toimiva. C Morelta joku mm. kommentoinut:

Valitettavasti C More ei ole yhteensopiva Lenovon Yoga Tabien kanssa. Useiden ratkeamattomien ongelmien vuoksi ne on toistaiseksi poistettu tuetuista laitteistamme. Asiantuntijamme arvelevat kyseessä olevan laitteistoperäinen yhteensopivuusongelma.

Vaikuttaa arpapeliltä.

Ainakaan itsellä ei lähde nyt 50fps-painiketta painaessa Sveitsi-VVenäjä ollenkaan pyörimään Chromecastin kautta. Latauspalkki vain pyörii.

Ei mitään valittamista Chromecastilla.

Tuli tuossa hommattua C more total ilmaiseksi kuukaudeksi (osuuspankin omistaja-asiakkaille). Näkee mukavasti MM-kisat ja näytti tuolla aika paljon kaikkea muutakin mukavaa olevan. Tuli ihan hyvään saumaan kun on hetki tullut tässä oltua jo kipeenä ja ollut pirun tylsää. Mut eipä ole enää.

3 tykkäystä

Mistä tän saa? T. Omistaja-asiakas