Kyllä voi. Toimii hyvin ainakin Apple TV kautta.
Näkyy toimivan Katsomon äpissä iPhonellakin PC:n lisäksi.
Pause toiminto löytyy?
Itse käytän sitä usein. Katson pelin alkua, lähden saunaan ja peli pausille. Eka erätauon voi sit kelata ja hypätä live kuvaan.
Olen huomannut saman, että kun katsoo peliä jälkilähetyksenä ja livelähetys päättyy katkeaa oma katselu ja pamahtaa alkuun. Minulla Samsungin TV ja en ole löytänyt painiketta, millä pääsee kelaamaan lähetystä eteenpäin (jos joku osaa tuon, niin otan neuvoja mielelläni vastaan.). Muissa suoratoistopalveluissa onnistuu hyvin, muttei Katsomossa ainakaan samoilla painikkeilla. Läppärillähän tuo kelaus onnistuu hyvin.
Omalla Samsung TV pystyy kyllä kelaamaan peliä, mutta on äärettömän hidas kun siirtää sitä punaista palloa vaikka pitää nappia pohjassa.
@Wrathchild On pause-nappi, mutta harvoin itselläni on halua tai mahdollisuutta kelata “liveen”, vaan pyyhkiä esim. erätauot pois ja siihen kyllä onneton sovellus ainakin telkkarissa. Muuten toimii ja ei mitään ongelmia ole ollut.
Jos yhtään lohduttaa niin LG telkkarin sovellus ei ole yhtään parempi.
CMoren sovellus toimi hyvin LG:ssä mutta Katsomo on aika heikko esittys.
Liityn kuoroon. Cmoren toiminnallisuuteen eri alustoilla verrattuna Katsomon vastaava kollaasi on susipaska. Ei tuolla toteutuksella ainakaan katsojakokemusmagneettia kasvateta ilman kiinnostavaa sisältöä.
Näyttäisi katsomossa sama peli pyörivän kahdella eri laitteella, eli puhelimen liittymän kautta ja kodin 4g verkon kautta. Juuri kokeilin ja näyttäisi toimivan.
Pakko antaa teknisestä toteutuksesta pieni sulka maikkarin sovellukselle. Istut sohvalle ja lähetys on käynnissä ihan muutamassa sekunnissa. Sovellus osaa jopa suositella Liigaa heti ensimmäiseksi.
Discoverylla sai Liiga-pelejä kaivaa kellareita myöden ja sovellus oli koko ajan reenijumissa. Maikkarin sovellus on näpäkkä.
Kelaaminen ei webOS:n Katsomo-sovelluksessa toimi hyvin, mutta muuten kyllä huomattavasti parempi kuin Discovery. Discoveryllä ärsytti aina tuo oikean pelin löytäminen, kun toiminnoilla kesti sekunti pari rekisteröityä.
Tuon lisäksi myös viive on paljon pienempi. Discoveryllä Flashscoren värinä tuli kelloon usein jopa 40-50s ennen maalin syntymistä striimissä.
Onko mulla joku säätö väärin, kun en pysty mainoksellisessa Katsomossa aloittamaan peliä alusta vaan pomppaa aina live-kohtaan? Usein pääsen alottamaan katsomisen tunnin myöhässä, mut vaikka pyytää, että alusta, niin hyppää liveen.
Punaisella olevan ison play “katso” napin vieressä oikealla seuraava nappi “back”. Siitä aloittaa lähetyksen alusta
Lähinnä täs potuttaa, et näkee tilanteen. Ei sitä sit enää viitti kelailla.
Mulla ainakin siitä aloittaa lähetyksen alusta. Tämä kännykän kautta tv:seen
Illan MTV3 Hockey Night on Kärpät - HIFK.
Pystyykö kanavaa katsomaan MTV Katsomo sovelluksella, ilman maksullista tilausta?
Käsittääkseni ei pysty. Aivan satavarma en ole.
Et valitettavasti pysty. Uutiskanavan näkee ilmaiseksi, mutta muut ilmaiskanavat ovat maksullisia. Erikoinen järjestely kyllä.
Niillä ei varmaan ole oikeuksia kaikkien sisältöjen nettilähetykseen.
Ilmeisesti täytyy olla vähintään MTV Katsomo+, jonka saa viikoksi ilman lisämaksua (muuten 6,95/kk). Tässä paketissa livenä kanavia?
Okei…kuinkahan hankalaksi menee jos ottaa tuon nyt ja tiistaina pitäisi saada upgreidattua telialaisen liigapakettiin.