Eilen katkesi mulla ja @Devilady :llä molemmilla samalla tavalla jälkijunassa katsottuna peli kokonaan (virheilmoitus 8xxxx, ohjelmaa ei voida toistaa). Sitten, kun alkoi näkymään, ei päässyt enää pelikellon 0:43 kohdasta taaksepäin, vaikka oli laittanut “aloita alusta”. Eipähän tarvinnut enää sitten katsoa muuta siitä matsista, kun ehti näkemään, että johdettiin 0-1… Peliä ei myöskään päässyt raahaamaan enää takaisin, kun palkkia ei vaan ollut kuin siitä 0:43 alkaen… Perseestä.
Mulla kävi ihan saman lailla. Viivästetty katselu katkesi toisen erän loppupuolella.
Hetken päästä pääsi vain tilanteeseen, jossa oli loppusekunnit jäljellä.
Selostaja sanoi siinä kohtaa, että haetaan tasoitusta ilman maalivahtia ja katkaisin välittömästi lähetyksen poikki.
Kymmenen maissa koko tallenne oli ehjänä katsottavissa.
Jännitettäväksi jäi kumpi joukkue jahtasi tasoitusta ilman maalivahtia.
CMoren palvelu on toiminut vähän liiankin hyvin :). Paska maku jäi eilisestä Telian / CMoren suorituksesta. Toivottavasti ongelma ei toistu …
Kyllä tämä alkukausi on ollut pitkästä aikaa heikoin lähetyksissä. ljpp niitä on hyvin dokumentoinutkin ja C Morelle toimittanut. Ihan samat ongelmat täälläkin. Ehkä yksi neljästä telkkaripelistä on ollut ilman bufferointia, mutta kolme muuta on aiheuttaneet vähintäänkin ajoittaista turhautumista.
Kahteen-kolmeen edelliskauteen ei ollut yhteensäkään näin paljon ongelmia. Ongelma tosiaan on ihan selvästi C Moren päässä. Älkää antako niiden väittää teille toisin.
Mulla näky hyvin lukuunottamatta viimeistä kahta minuuttia. Silloin oli verkkovirhettä koko ajan, vaikka kaikki muut sivut la laitteet toimi. Viimeiset 20 sekuntia pelistä näky nykimällä, mutta todella huonosti.
Valittakaa CMoren asiakaspalveluun. Ongelman eskaloiminen vaatii tukitikettien määrää ja parin “tekniikkanörtin” valitukseen eivät reagoi vielä mitään.
Tein ylemmäs kyselyn Chromecast-käyttäjille jossa yritän kartoittaa ongelman laajuutta ja yhteneviä piirteitä. Ongelmien toistuvuudessa on selkeästi vaihtelua, mutta juurisyy ei ole selvinnyt.
Tai sitten äärimmäinen keino, jota itse juuri käytin – Menin Telian ASPAan ja vaadin sopimuksen ja laskutuksen välitöntä katkaisua, koska palvelu ei toimi. Suostuivat.
Tilasin saman tien Discoveryn. En ole yhtään varma että ruoho on täällä sen vihreämpää, mutta eilinen peli ei siellä katkennut, on euron halvempi ja laskutus normaalisti luottokortin kautta (ei Telian laskujen kanssa pelaamista).
Täälläkin lähetys loppui Heljankon venytystorjuntaan. Olisko ollu 1,18 min jäljellä. Taisi olla häiriö 8830. No eihän siinä mitään jännää jäänyt kesken…
Sama häiriö tais olla mullakin…
Juu ei jääny
CMoren tekniikka vastasi, pitkän odottelun jälkeen
Asiantuntijamme ilmoittivat, että Chromecastin toimintaan on tehty puoleltamme muutoksia eilen joiden pitäisi vaikuttaa positiivisesti katselukokemukseen
Lisäksi pyysivät myös hard resetoimaan Chromecastin, joskaan en ymmärrä miksi näin pitäisi tehdä.
Eli seurailkaahan tilannettanne CMore+CC käyttäjät. Itse vaindoin toiseen palveluun.
Ite sen verran vanhanaikainen laitteiden suhteen etten edes tiedä mikä on chromecast. Itse olen kattonut alusta asti Liigaa samalla systeemillä elikä laajakaistan päässä Telia-TV ja kyseisen vuoden tarjoajan kautta lähetykset. Nykyisessä asunnossa on pakon sanelemana DNA-“valokuitu” ja tuntuu että ongelmia ollut enemmän kuin aikaisemmin. Eilen meni kyllä harmitukseksi, kun viimeisen minuutin aikana nimenomaan Lappeenrannasta katkesi lähetys. Outoa että jälkeenpäin pystyi katsomaan loppuhetket, että mikäköhän oli syynä. CMore toistopalvelun käyttö vaatinut vähän opettelua ja kärsivällisyyttä, kun nyt ei onnistu kanavaralli ja teksti-tv samaan aikaan.
Puhelin on fyysisesti samalla sohvalla ollut koko ajan. Ainoa ero on, että latausjohto on kiinni.
2 viestiä siirrettiin ketjuun: Teleoperaattorit ja -liittymät
Mulla pelittää ihan hyvin Cmore,tietokone - cc - telkku
C Morella ollut tänään jotain hässäkkää.
MONET kotimaisen jääkiekon ystävät kokivat torstai-iltana harmillisen yllätyksen, kun C Moren SM-liigalähetykset lakkasivat toimimasta.
MTV:n urheilun ohjelmapäällikkö Markus Autero kertoo Ilta-Sanomille, että ongelma saatiin lopulta korjattua. Lähetysten kaatumisen syy on kuitenkin hämärän peitossa.
Sport-Ilves toimi tänään moitteettomasti…ei kertaakaan edes jäänyt latailemaan, kuten kaikissa alkukauden Tapparan peleissä.
Ketju on hiljentynyt. Yllä välitin CMoren viestin, jossa kertoivat että Chromecast-toiminnallisuutta on parannettu.
Kertokaahan viime aikojen kokemuksia.
Huom: Tarkoitan nimenomaan Chromecastin kanssa.
Itsellä toiminut CMore vallan mainiosti Chromecastin kanssa. Ei juurikaan ongelmia.
Samaa ei valitettavasti voi sanoa Viaplaysta, mutta se on sitten toisen ketjun juttuja.
Muuta pientä pätkimistä on ollut laadussa. Mutta enää ei ole lähetys mennyt poikki kokonaan ja lataus hyrrä pyörinyt. Toimi yllättävän hyvin viime viikolla myös 4g yhteyden kautta. Tuo tuli testattua kun olin reissussa. Eli jotain kehitystä on tapahtunut.
Kellään kokemuksia miten Liiga näkyy tätänykyä ulkomailla? Viime keväänä toimi hyvin (VPN:n kautta muistelen) vaikka jossain varoiteltiin ettei näkyisi.
Halvin paketti Liigan suhteen lienee C More Sport+ vajaa 30€/kk?
Kymmenen tunnin aikaero haittaa seuraamista varsinkin työaamuina, mutra nyt se on lähdettävä kelkkaan taas mukaan.
Ei tietoa toimivuudesta mut jos mahdollista niin kokeilla ensin kaverin tunnuksilla esimerkiks. Ja sit vaihtoehtona cmorelle on discovery+ josta saa liigapaketin 23,99e
discovery+ Sport Hockey
23,99 € / kuukaudessa
- Tuhansia tunteja laadukasta sisältöä
- Palkitut BBC:n ja Discoveryn dokumentit
- Katso uutuussarjat ennakkoon
- Katso TV- ja urheilukanavia suorana
- Jääkiekon KHL-sarja, Leijonakiekkoa ja Eurosportin huippu-urheilua ympäri vuoden
- Telia Liigapassi
Lisäys vielä, itselläni Samsung tv niin cmore apilla liigakiekko nykii häiritsevästi mut discoveryn apilla pyörii todella sujuvasti.
Palasin hiljan CMoren asiakkaaksi. Chromecast päivittyi v3 mallista Ultraan, jonka ei pitäisi ainakaan huonompi olla. Internet-yhteys antoi 100-120mbps netto.
Valitettavasti katselukokemus oli samaa kuraa kuin aikaisemmin, eli laatu pumppasi koko ajan 25fps striimin puolelle ja Tappara-KalPa näkyi enimmäkseen nykivänä. Yllä mainitut parannukset eivät ainakaan minulle siis auttaneet mitään.
Tässä välissä olin pari kuukautta Discoveryn asiakas eikä tänä aikana ollut moittimista CC lähetyksissä. Pitää ilmeisesti palata takaisin Discoverylle.