Liiga-televisiotuotteiden tilausasiat ja hinnoittelu

Sama, vaikka olen keskustellut heidän laskutuksensa kanssa viimeiset puoli aika tiiviisti. Alkoi yhtäkkiä tulemaan laskut paperiversioina, joista tietty veloitettiin. Ja minä reklamoin. Ja säädettiin. Ja tuli paperilaskuja. Joita hyviteltiin ja säädettiin. Paperilaskujen jälkeen alkoi tulemaan maksumuistutuksia. Maksetuista laskuista, joissa oli paperilaskusähläyksiä. Viestien asiakaspalvelun kanssa olemme olleet kaikesta samaa mieltä, mutta laskutukseen saakka tietojen saaminen ei ole onnistunut.

Loppupeleissä kaikki laskut on nyt maksettu ja minua on hyvitetty vajaa kympin liikaa, mutta sen suhteen asiakaspalvelu nosti kädet pystyyn ja totesi, että hyvä näin.

Seuraavaa laskua odotellessa, CMore Total by Telia -asiakkaana :grinning:

4 tykkäystä

Telian totalilla kyllä tosiaan saa kaikkea viihdettä! Olen kans joskus kokeillut, ja nyt osaan pysyä pois.

2 tykkäystä

Pohdinnassa otanko Discoveryn vai Cmore Total+.
Mitä mieltä raadin asiantuntijat?

Cmore. Sillä saat enemmän, eikä tarvitse maksaa tavallisten tv-kanavien katsomisesta :slight_smile:

4 tykkäystä

Toisaalta nuo Cmoren sarjat ja leffat ei itseä kiinnosta, ei ole aikaa katsoa. Hintaakin 10€ enemmän.

1 tykkäys

Itse katson vain lätkää ja aina livenä lähetykset. Discovery+ ei itsellä ollut mitään valitettavaa viime kauden osalta.

2 tykkäystä

Discoveryssä tulee Eurosportit mukana. Itselle ehdoton tenniksen ja snookerin ystävänä. Hyvin on toiminut reilun vuoden ainakin livelähetysten osalta, jälkikäteen en juuri katso.

2 tykkäystä

Se vähän riippuu mitä haluat. D+ on eri urheilulajeja ja tosiaan tv:stä tuttuja sarjoja mistä voit katsoa kaikki tuotantokaudet järjestyksessä. Tv näyttää paljon samoja jaksoja uusintana. D+ halvempi ja onhan cmoren monet sarjat myös myöhemmin tv:stä katsottavissa joten vähän ontuu @tp2 “tavalliset tv kanavat” dissaus.

Elokuvia ei ole D+, en tiedä miten uusia Cmorekaan näyttää, onko niillä rahallista arvoa? Kysy jos jotain D+ sisällöstä kiinnostaa, niin vastailen.

1 tykkäys

Kiitos vastauksesta, arvostan.

Lähinnä Liiga ja CHL kiinnostaa itseä.

1 tykkäys

Jos livenä pääset katsomaan niin hyvin toimii D+ ja on halvempi. Ilmeisesti kesken pelin aloittaminen cmorella helpompaa? Itse katson aina livenä, tai aloitan lähetyksen alusta ja kelailen erätauoilla ja katkoilla pelin kiinni (jos esim saunassa olen käynyt). Se toimii hienosti ainakin Samsung tv apilla. Chromecastista ei kokemusta.

Edit streamin avatessa D+ kysyy aloitetaanko alusta vai livestä. Siinä tulee sit studiosta lähtien alku.

Ja ilmeisesti TV:ssä näkyy myös kun Discovery sovellus löytyy nykyään myös tuolle meidän LG TV:lle. Livenä tarkoitus katsoa.

1 tykkäys

Joo siitä vaan sit! Ja kuukauden kerralla voimassa, joten voit perua jos et pidä.

1 tykkäys

Omalla LG:llä katsonut livelähetyksiä D+ sovelluksella nyt syksyllä ja hyvin toimii, komeesti pyörii Eurosportit ja Cmoren urheilukanavat.

2 tykkäystä

Eurosportin snookerit houkuttavat, mutta CMoren ilmaista kuukautta vastaan oli mahdoton argumentoida. Täytyy harkita Discoverya uudelleen kauden edetessä.

Nopea kysymys: näkeekö sillä viaplayn 40e paketilla Formulat?

Näkyy

1 tykkäys

Tämä oli Telialta suoraan? Vielä sellainen varoitus, että tuossa taitaa olla 14 päivän irtisanomisaika eli, jos meinaa irtisanoa ilmaisen kuukauden jälkeen, niin kannattaa katkaista tilaus pikimmiten.

C More Total+ -palvelu laskutetaan jälkikäteen kuukauden laskutusjaksoissa. Tuotteen irtisanomisaika on 14 vuorokautta

On noi muutenkin aika rosvoroopeja.

Mikäli irtisanot Telian liittymäasiakkuuden, et ole enää oikeutettu 29,95 €/kk C More Total+ -palvelun hintaan. Tällöin C More Total+ -palvelun hinta on 44,95 €/kk tai voimassa olevan hinnaston mukainen hinta.

“Jos teet tymästi, ettet enää oo meian asiakas, tehään sillain kanssa tymästi, että joudut maksaan enemmän kuin suoraan C Morelta otettuna.”

4 tykkäystä

Näyttäähän se omille liittymäasiakkaille tarjottu etuhinta paremmalta alennukseltakin samalla, kun sen normaalihinnan, jota kukaan ei maksa, nostelee pilviin. :wink:

Pidän tuon kahden viikon irtisanomisajan mielessä kun kikkailen. Discoverylle siirtyminen tosissaan houkuttaa.

1 tykkäys

Kumpi kannattaa ottaa Cmore + vai Discov+ katselen lähinnä lätkää ja futista

Liigan ja CHL:n näkee molemmilla, kunhan ottaa kalleimman paketin. Discovery 27 euroa ja C More 38 euroa kuukaudessa. Muuhun sisältöön voi tutustua palveluntarjoajien sivuilla. Futis- ja lätkäliigoja on maailma pimeenä, ei voida sun puolesta päättää.

Tästä näkee C Moren sisällön: Sport | C More
Tästä näkee Discon sisällön: discovery+

1 tykkäys