Höpöhöpö. Ei nyt asetella omia ennakkosuosikin paineita pikkuveikan kaposille harteille. Reiluna ja vastuuntuntoisena isoveikkana kannatte ne ihan itse.
Mielestäni IFK hankki yllättävän paljon (kovia) hyökkääjiä. Jääskällä pitkä saikku, mutta onko joku muukin kauemmin pois? Muuten vähän outoa jättää pakisto ja mv-osasasto tuohon tilaan kun näin ulkopuolisena näkisin juuri tarpeen olleen tuonne.
Tietenkin tässä tämä päivä aikaa seurailla IFK:n mahdollisa muutoksia ja palata vasta sitten asiaan.
Samaa mieltä. Jäätävä hyökkäyspää!
Ehkä ulostavat vielä pelaajia, mutta kyllä on laatua ja määrää. Peräpää on muutenkin isoin kysymys merkki.
Luulis, että hankkivat vielä ainakin maalivahdin ja ehkä myös puolustajan. No, tänään sekin selviää.
Saas nähdä milloin Liigan viestinnästä tulee kommenttia koskien tätä KOK:n päätöstä. Voisin kuvitella että lähipäivinä tiedottavat ja tämähän on aika merkittävä päätös eräille liigaseuroille. Osa yllä ja kuten @Hench kirjoitti niin Lukon ykköskassari on venäläinen myös.
Tämä päivä vielä voi tuoda muutoksia voimasuhteisiin, mutta jos nyt miettii eilisen päivän antia ja tätä kautta kokonaisuutena niin omissa papereissa järjestys on tällainen: Vaikka kovasti siitä Tapolasta huutelen ja en siihen luota, niin meillä on kova nippu ja siihen tuli vielä vahvistusta lisää. Uskon että tuplan viemiseen on täydet mahdollisuudet. Jos hankkivat tänään vielä maalivahdin ja puolustajan, menee Meidän kanssa tasoihin voimasuhteissa. Mutta tämän hetkisellä rosterilla hyökkäys on niin kova että jo niiden avulla pelaa finaalissa. Valmentajan vaihto ja pari täsmähankintaa. Uskon että pelaa mitaleista vahvasti tänä vuonna. On pelannut todella hyvää nousujohteista peliä ja parilla hankinnalla on mukana mitalipeleissä. Ei riitä Mörkö, ei Konna eikä Henkka (jos nyt huhujen mukaan sinne menee). Liikaa koronaa ja ulkomaalaisia, edenkin venäläisiä. Uskon että jollain tavalla vaikuttaa peliin pkkuhiljaa. Puolivälierissä pihalla voitoin 2-4. Jos ei vahvistuksia tule, niin en usko että riittää kun tosipelit alkaa ja ruvetaan pelaamaan tosissaan. Puolivälierissä pihalla 3-4 voitoin.
Siinä myös joukkueet jotka suoraan pleijareihin.
Aika alas Ilveksen tiputit. Jos venäläiset potkitaan liigasta ulos niin ehkä sitten. Ikävästi siirtorajakin umpeutuu eikä Ilves (tai muutkaan) kerkiä enää reagoida ellei saada jotain poikkeus lupaa.
Koko kausi alkaa olemaan kyllä sellaista pelleilyä, että enää hassummaksi ei voi mennä.
KOK suositus koskettaa vain talvilajien urheilutapahtumia. Suomessa pelaavat pelaajat eivät muutenkaan edusta Venäjää vaan seurojaan. Tätähän tuossa halutaan KOK toimesta estää, että edustavat maatansa tässä tilanteessa.
Tämä on kyllä harmi, mutta eihän tässä oikein muuta voinut tehdä. Lukolla oli niin monta peliä pelaamatta, että eivät millään olisi kerenneet tuohon 22.3 asti pelaamaan kaikkia ainakaan mitenkään järkevästi.
Toinen mahdollinen ratkaisu mielestäni olisi ollut supistaa ottelumäärä vaikkapa 55:teen?
Tapparalla on timanttia hyökkäys, puolustus ja maalivahtipeli (eniten tehtyjä, vähiten päästettyjä ja statsien puolesta paras tai toiseksi paras maalivahti)
HIFK:llä on kakkosvahti ihan yhtä “huono” kuin Tapparallakin, mutta se ei oo sulle ongelma?
Kyllä Tappara on ykkössuosikki voittamaan mestaruuden, Ilves tippuu Jukureille ennen sitä
Tiputin ja en odota että venäläiset potkittaisiin pois Liigasta, vaan ennemmin sitä kuinka paljon sotatilanne vaikuttaa pelaajien ajatuksiin. Ja vaikka ei vaikuttaisi, niin korkeintaan sijan nostaisin ylöspäin tuosta.
Otetaas tänne talteen, herranjesta siinä on dominointia. Tasaisella taulukolla nykymenolla tais Jukurit olla laskennallinen voittaja. Yhtä kaikki, onneks ei Savi ollu kuullu, muuten sekin dominois Ipassa.
Mites toi Kärpät. Lukolle leivotaan taas kabinetissa paikkaa 6 sakkiin, niin kannattaisko Kärppien katsoo Lukon seuraavien kierrosten vire?
Mikäli Lukko häviää, niin kannattaisko Kärppien “sairastua” ja kaventaa eroa pistekeskiarvossa näin. Kärpillä enää seitsemän peliä, mutta montako Lukko pelaa?