Lippujen myynti jääkiekon MM-kisoihin 2023

Elikä myynnissä olisi ottelulippuja 23.5. päivätylle päivälle(Ger-Fra, Swe-Usa ja Suomi- Tanska), omakustanne hintaan(pienet pyöristykset hyväksyttäneen?).
Lippuja on kahteen eri kategoriaan. Kategoriaan 3 on kaksi vierekkäistä lippua 155€/ kpl
Yksittäinen lippu kampanjakategorian lippu 104€/kpl.
Nouto Härmälästä tai toimitus onnistuu Arenalle.

Nosto. Vieläkin vapaana

1 tykkäys

Jos jollain ylimääräisiä lippuja johonkin muihin peleihin kuin suomen, niin nakkaa yv. Max 25e/lippu

Kannattaa tsekata näitäkin tarjouksia - en tiedä irtoaako noin edullisesti:

Aloitus viestin liput olis vielä kaupan…

1 tykkäys

Annetaan 4 lippua tämän päivän Saksa-Tanska peliin joka alkaa 20.20.

Paikat:B5 Vasen rivi 10 paikat 5-6

Kaksi mennyt kaksi jäljellä

Toimitus sähköpostilla

2 tykkäystä

Mulle kelpais kaks lippua! Laitan yv

2 tykkäystä

YV laitettu.

—M—

Annetaan iltapeliin Ruotsi - Ranska otteluun 2x lastenlippua 7-12v.

Nouto Areenalta välittömästi Suomi - Itävalta pelin loputtua, Tappara shopin kulmilta, noin klo 18:45.

Laita yv

1 tykkäys

Myynnissä 2 lippua 23.5.2023 FIN-DEN. Liput B2 katsomossa rivillä 23

Edit. Hinta yhteensä 100 €

EDIT. Liput noudettavissa Areenan edestä 30 minuuttia ennen ottelun alkua. Myynnissä myös muissa foorumeissa.

1 tykkäys

Menikö jo ? Yhden lipun voisin kuitata

Oli vähän huonosti muotoiltu ilmoitus. Myyn liput pakettina. Mutta myynnissä on vielä hetken.

2 tykkäystä

Suomi-Tanska peliin on 2kpl lippuja C2

2 tykkäystä

Jos ylimääräisiä, niin ostan lippuja pelipäiville to-su.
Kaikki pelit käy.

1 tykkäys

En tiedä mihin ketjuun osuu, mutta kaveri lähti ajaa Riikasta kohti pronssipeliä…tarttis 5 lippua!
Koitetaan jos täältä osuis…

EDIT…löytyi…

Miten olisi ihan lippukaupasta? Toimiikohan fanzone-alennuskoodi vielä näissä peleissä?

Joo ainakin 1000lippua myymättä.

Toimii huomenna klo 11 alkaen, eli vielä ei kannata ostaa. Huomenna saa -30%.

Ei tuntuisi minulla toimivan fanzone2023-koodi pronssipeliin. Toimiiko muilla? Mietin onko esim. selainongelma.

EDIT: Tosin nyt kun katselen hallikarttaa saatavuuksien osalta, niin halvempia lipputyyppejä ei enää ole eikä taida minulla olla pronssipeli tuon arvoinen edes 30% fanzone-koodilla.

Jos jollain on jotain lippuja tälle päivälle myynnissä alle pyyntihinnan, olen kiinnostunut. :slight_smile:

Toimii vain fan zonen ollessa auki.

Toimii ainakin nyt ja tosiaan pienellä täytyy kirjoittaa kaikki kirjaimet että hyväksyy koodin