Kiitokset!
Pieni pelko tässä on persiissä, huonoja kokemuksia tosta tietokoneella ostamisesta…
Tartutaas Andyn vinkkiin!
Avatkaa kolme eri selainta ja kaikilla kokeilette yhtä aikaa, niin varmasti saa lipun. Jos yksi selain tilttaa, niin ei haittaa.
kolme yli ja kauppa kii…
Jonossa. Odotusaika 0-30 min.
Ei onnannut. Pelkkiä seisomapaikkoja jäljellä 4. finaaliin
Ticketmasteriin verkkokauppaan tullut näköjään jonotussysteemi. Itse ampaisin minuuttia vaille 12 kahdella selaimella 2. ja 4.finaaleiden sivuille, mutta tässä on nyt 6 minuuttia oltu “jonossa”.
Pääsin sisälle klo 12.09, ei paikan paikkaa jälkimmäiseen peliin vapaana.
Jumankauta ne meni nopeasti. Olin heti jonossa kun tulivat myyntiin ja kun pääsin valitseen niin seisomapaikkoja oli molempiin peleihin jäljellä. Vahvistaessa sanokin sitten että meni jo.
Jäi sit saamatta. Yllättävän hyvin pääs sisään, mut sitten tökki ja myöhäistähän se on.
Vahvistamiseen tökkäs
Kyttäilkää ja seuratkaa tilannetta. Siellä tuntui olevan suuri osa hallia (esim A- ja B-katsomot) varattuna jo myyntihetkellä nolla. Eli siellä on taviskuluttajaa etuiltu varauksissa. Varmasti vapautuu vielä.
Kolmel selaimel jonoon heti ku pääs… Ekal selaimel sain seisomapaikan… seuraaville tuliki jo harmaata.
Huhhuh molempiin tuli saalistettua liput, seisonnatkin myyty loppuun. Aikamoista taistelua, ainakun valitsi kartalla jonkun paikan niin muka oli menny. Kännykällä sitten onnasi kun laittoi “parhaat paikat 2kpl”
Kyllä niitä vielä luulisi vapautuvan, kannattaa päivitellä ahkerasti katsomokarttaa!
Äsken vapautu huima yksi paikkka D2, 4. finaaliin. Skarppina!
3lla selaimella jonoon ja yhdellä sitten rämpyttelin f5…palkintona 3 lippua c-päätyyn
Mää olin enste kans jonossa, ostin eka 4 peliin seisomalipun ja sit menin takas “alkuun” ja ostin 2 peliin, eikä missään vaiheessa tullut mitään uutta jonoa tms. Hyvä säkä sit kävi mulla…
Ja tosiaan puhelimella yhdellä sivulla koko ajan…
Lippupisteellä myyjä sanoi, ettei ole vierekkäisiä paikkoja ja vastasin puoliksi lauseen päälle, että käy jos välissä on joku. Sillä välin joku oli jo ostanut ne paikat, mutta C2:een sain silti vielä kaksi lippua joissa myös joku välissä. Eiköhän me päästä kaverin kanssa vierekkäin kun vaan kauniisti pyydetään.
Pulssi meinasi nousta ensimmäistä kertaa jo jonotuksessa kun katsoin millaista senioria sinne on taas menossa marmattamaan, mutta loppu hyvin, kaikki hyvin.
Koskas noi lunastamattomat tulee takasin myyntiin?
Minäkin sain 3 eri tilauksessa hommattua 4 seisomalippua lauantaille. Olisivat voineet kaverit kertoa nopeammin niin olisi saanut kaikki kerralla ostettua :D. Huhhuh.
Liput tuli liput meni. Onneksi oli 3 välilehteä auki niin sai kaverit mukaan peliin, kun he eivät päässeet jonosta läpi. Onnittelut kaikille voittaneille.
Niitä voi tippua päivittäin eli kannattaa kokeilla vain säännöllisesti.
Edit. Tappara on aikaisempiin peleihin myynyt myös Hemingways -aitioon 50 paikkaa ja siitä on ilmoitettu Somessa. Saa nähdä kuinka on finaalissa… Tietäisikö @axe?
Luulen että se muisti kirjautumisen, koska minullakin toimi tähän tyyliin noin 5minuuttia. Olit vain heti jonossa niin päästi vielä uudestaan ostamaan.