Viikonloppuna pelattavat areenan avajaispaikallisottelut on loppuunmyyty aikoja sitten. Kerätään tähän ketjuun mattimyöhäisten lippujenostoilmoitukset. Myyjillekin (koronapassittomat ja muut) kätevää näin.
PS. Muistakaa myyjät, että jos haluatte kaupata lippuja hinnalla joka ylittää ostohinnan, tämä ei ole alusta sille touhulle. Ks. Tori-alueen säännöt:
Ostetaan yksi istumapaikkalippu perjantain 3.12. Tappara-Ilves matsiin. Sijainnilla tai hintaluokalla ei mitään väliä, mutta ei saa olla minkään alennusryhmän lippu.
Kaksi vierekkäistä lippua kaupan. Katsomo D6 eli ylhäällä sivuseinällä lähempänä Tapparan 1. ja 3. erän hyökkäyspäätyä. Liput ostohinnalla pois, yht. 51€. Maksu MP ja liput meiliin.
Lohtutarina: isäni vienyt minua lapsuuteni Tapparan peleihin ja nyt yllätin hänen vanhoilla vuosillaan tällä kokemuksella. Noh, itse sairastuin vatsatautiin tänään, ja nyt vähintä ja kivointa olisi saada liput Tappara-perheeseen.
Moro! Onnistuin pari lippua hankkimaan tuosta Tapparan lipunmyynnistä äsken, mutta tosiaan olen naapurin miehiä ja lippuni ovat Tapparan päädyssä (tai ei ihan päädyssä, B9 katsomo). Ajattelin kysäistä olisiko täällä jotain sellaista epäonnista sielua jolla on huomiselle parit vierekkäiset liput Ilveksen puolelle ja haluaisi siirtyä omien joukkoon? Kyseessä siis nämä 33 euroa maksavat liput, laittakaa viestiä jos kiinnostusta löytyy!