Liput Tapparan peleihin 2015-16

Jep, yksi poistettu C kakkoseen. Jippii!!!

1 tykkäys

Eilen sain yhen ja tunti si kaks hajalippua. Tarkkana ny ja aktiivista päivystystä ticketmasterissa.

Hajapaikkoja näyttää pulpahtavan jatkuvalla syötöllä huomiseen peliin. Itse kyttään perjantain peliin lippuja, mutta ei vielä ole sinne vapautunut.

Eiköhän niitäkin ala ensi viikon mittaan putoilemaan. On viikko vielä aikaa, joten eiköhän keskity Ticketmasterissakin näihin kolmeen edeltävään peliin ensin…

Mutta tarkkailla tosiaan kannattaa :slight_smile:

Arvon veljet: Liputtakaa mahdollisien voittoa tavoittelevien trokareiden ilmoitukset roskapostiksi. Lipun hinta + jokunen euro sivukuluja/vaivanpalkkaa on OK, mutta bisneksen teko ei. Tämä palsta on tällä hetkellä luultavasti tehokkain tapa saada piletit kaupaksi, joten epärehellisiä yrittäjiä saattaa ilmaantua paikalle.

Kuten toisaalla todettiin, toiminta on myös Lippupalvelun / TickerMasterin ehtojen vastaista.

4 tykkäystä

Seisomossa juuri nyt varattavissa!

Huomisen peliin siis :slight_smile:

Yksi viesti siirrettiin uuteen ketjuun: Myydään: seisomalippu la 16.4. peliin

Hei lippujen myyjät! Saiskois noihin ilmoituksiin mukaan myös hinnat!

2 tykkäystä

Lippupalvelussa nyt vähän väliä paikkoja tarjolla :wink:

Juuri tuli Tapparan Appiin viesti että muutamia paikkoja jälleen vapautunut illan finaaliin.

HUOM! Tappara App ilmoitus pari minuuttia sitten: lippuja vapautunut juuri muutama, Ticketmaster myy!

Ilmeisesti Huuto.netin Rockshanoin varaukset ovat rauenneet :+1:

4 tykkäystä

Melkein joka katsomoon nyt lippuja tarjolla :wink:

Sama farssi joka kerta, ihme homma. Itekin kokeilin huvikseni ja seisoon tarjosi kymmentäkin paikkaa. Saas nähä onko mökki täynnä.

Foliohatun peittämä knallini ei ole aivan vakuuttunut, että eka finaali Tampereella olisi ollut loppuunmyyty, vaikka hallin kerrottiin olevan täysi. Tyhjiä paikkoja oli siellä täällä (varsinkin E- ja D-katsomoissa) ja seisomakatsomoissa vaikutti olevan väljempää. En toki ole asiantuntija arvioimaan seisomakatsomon täyttöastetta, mutta siltä tuntui. Toki, jos useampi oli hallin käytävillä tenuttamassa, se selittäisi asiaa.

Olikohan lippuja vielä saatavilla ennen peliä tai jopa hallilla? Niitä kuitenkin vapautui iltapäivästä.

Epäilen itse samaa. Mutta mulla on myös teoria osaan tyhjistä paikoista. Lipunmyynti oli täysi ruletti jossa seisomokatsomoon halunneetkin saivat esim D-päädyn paikkoja. Varmasti osa istumapaikan ostaneista olivat seisomokatsomossa.

Kyllä seisomakatsomo oli paljon väljempi kuin Kärppämatseissa. Itse laitoin sen piikkiin, että nyt oli varmasti enemmän vierasfaneja paikalla ja tasoittamassa päätyjen täyttöastetta.

Viidenteen finaaliin Nordikselle himoitseville muistutus: liput tulevat Ticketmasterissa myyntiin huomenna sunnuntaina klo 09:00.

3 tykkäystä

5.finaaliin liittyen. Minnekäs päin hallia Tapparan miehenä ei kannata tunkea? Tosin jos paikat saa niin hirveästi ei liene valinnan varaa, mutta ei huvittaisi Hifkin fanikatsomoon iskeytyä.

E1 ja E2 katsomoiden tienoilla on ollut paljon Tappara-henkistä väkeä. IFK fanikatsomo on ristikkäisessä nurkassa.