Liput Tapparan peleihin 2016–17

Kaudelle 16–17 on jo saatavilla lippulahjakortteja. Kortilla voi lunastaa pääsylipun Tapparan toimistolta tai jäähallilta. Kortteja on saatavissa neljässä eri kategoriassa.

Kaikki katsomopaikat kattava lippulahjakortti:
42 € Lahjakortti
39 € Lahjakortti, ei Ilves, HIFK, Kärpät

Pääty- ja kaarrekatsomot:
29 € Lahjakortti
26 € Lahjakortti, ei Ilves, HIFK, Kärpät

D-katsomot:
18 € Lahjakortti, ei Ilves, HIFK, Kärpät

Nuorten lippulahjakortti, 7-16v. (alarivit 1-6):
10 € Lahjakortti
7 € Lahjakortti, ei Ilves

Lisätietoa:
http://tappara.fi/liiga/liput-kausikortit/lahjakortit
http://tappara.fi/liiga/uutiset/310-toukokuu-2016/9210-valmistujaislahjaksi-tapparan-lippulahjakortti

12 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: Kausikortit 2016-17

Ainoa tieto on Tapparan kotisivujen tieto:

Liigan irtoliput tulevat myyntiin 1.9. klo 9.

3 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: Ilves kokeilee dynaamista lipunhinnoittelua

Yltä siirretty jokunen viesti erilliseen ketjuun, jossa seurataan Ilveksen uutta lippupolitiikkaa.

Milloinkas sen viiriottelun liput nasahtavat myyntiin?

Vastaus löytyy vain pari viestiä ylempää; Liigan irtoliput tulevat myyntiin 1.9. klo 9.

Kiitos, että autoit. Ei tällä kertaa näemmä itsellä riittänyt.

Kuinkas tuo itse ottelu menee, lapsien lipun hinta näkyy olevan 7€. Pääseekö silti esim. alle 6 vuotiaat ilmaiseksi vai maksetaanko joka räkänokasta vaippaikäisestä teiniin sama 7€?

Päätäni en pantiksi lyö, kun en varmuudella tiedä, mutta ilmaiseksi pääsevät. Nuorisoliput ovat 7-16-vuotiaille, joten sellaista ei kaiken järjen mukaan kuusivuotiaalle saa, enkä usko että täyttäkään hintaa ottavat. :slight_smile:

Noniin eli huomenna 1.9 tulee liput myyntiin. Ei ole muuten edes pahat irtolippujen hinnat. Seisomaankin pääsee jopa paikalliseen 15 eurolla, eikös aikasemmin ollut reippaasti yli?

Hmmm en löytänyt kauden 2016-2017 osiota niin tein uuden, löyty vain 15-16… Outoa.

Wayback Machinen antamien tietojen mukaan seisomapaikka paikalliseen maksoi 15 euroa myös kaudella 2015–16. Maksoi saman verran myös sitä edeltäneellä kaudella. 2013–14-kaudella hinnat olivat ymmärtääkseni yli 18 euron luokkaa.

Alla vertailussa tämän ja kahden edellisen kauden hinnat. Pientä nousua hinnoissa on havaittavissa, mutta pikaisesti katsottuna pääasiassa A-B-katsomoissa. Voidaan tulevaisuudessa muistella lipunhintoja. Silloin, kun minä olin nuori, pääsi seisomaan 15 eurolla, kun nyt joutuu maksamaan 0,0000000015 Bitcoinia.

no problem

2 tykkäystä

Samat hinnat kun viime vuonna paitsi katsomot A-B riveille 7-16 tuli euro lisää hintaan.

Höh, olisin toivonu jotain dynaamista hinnottelua.

1 tykkäys

E4 katsomoon maksaa lippu edelleen 7 euroa (sis. palvelumaksun) eli olut -tuopin hinnalla jääkiekko-otteluun.

Hintalaatusuhde on mielestäni edelleen kohdillaan.

Vieläkö OP:n asiakasomistajat saa kaksi lippua yhden hinnalla pääkatsomoihin? OP:n sivuilta ei tarjousta enää löytynyt, mutta saattaa olla tieto päivittymättä, kun kausi ei ole alkanut. OP:n logo ainakin koristanut tulostaulua viime vuodet.

Piru vie, kello on jo 9.02 ja irtoliput eivät ole vielä myynnissä kaudenavaukseen. :smiley:

Ihmeellistä, kello 9.04 oli valittuna juuri se paikka minkä halusi, ei ollut keväällä näin helppoa.

1 tykkäys

Minä en minun selaimella edes pääse tapathumaan

Edit: Explorerilla pääsin ja liput lipunnostoon C-katsomoon taskussa.