Liput Tapparan peleihin 2015-16

Huhu kans seisomapaikka lipun sain

Ei kerennyt katsoa tarkemmin… piti vaan naputtaa

Huomen saatan myydä tän lipun pois jos en saa työvuoroo vaihettuu nii ilmottelen huomenna jos joku tarvii

Tää on melkein ku olis mestaruuden jo voittanut! :smiley:

1 tykkäys

täällä on käsi pystyssä jos näin käy ja en itse saa!

Täältä bingo. Olen jo valmis maksamaan vaikka sen 100€ lipusta, niin epätoivoinen on tilanne. Ja vaikka kulttuuriseteleitä päälle.

Matsiin on vain pakko päästä.

@Donizimo Onko yhteystietoja heittää? :smiley:

Onnenpäivä! :money_mouth: Ja näin Janne Ojasen just Turtolan Cittarissa! Se on merkki! Kannu Manseen! :kannu:

5 tykkäystä

Lippu taskuun ja kevyet jutipumput päälle. F5-näpytystä se vaati kevyet 5h, mutta kannatti! Tsemppiä muillekin metsästykseen :tuomari:

6 tykkäystä

Kaveri yrittää myydä jollekkin kaverilleen ensin, mutta ilmottaa jos ei mee… Meinaan kysyin justiinsa että annanko jollekki yhteystiedot… Liputhan kulkeutuu kuitenkin hallille ettei varmasti kuseta :smiley:

@Maalivahti Lippu meni jo, sori!

Mä voin yrittää vielä puolivaloilla rämpytellä noita sivuja. Jos osuu vielä toisen kerran kohdalle, niin myyn omakustanne hintaan palstalaisille :slight_smile:

5 tykkäystä

Seisomakatsomoon tuli kanssa lippu napattua eilen. Laitoin illalla toiseen näyttöön lippupalvelun sivun, ja selaimen päivittämään automaattisesti 30s välein, ja sitä silmäilin aina välillä toisella silmällä. Eipä kauaa mennytkään, kun näytti, että lippuja olisi vapaana, siitä sitten vain kiireen vilkkaa ostamaan.

Kuinkahan tämä seisomakatsomo toimii (meinaan kun en ole ennen ollut siellä), pitääkö olla ovella jonossa jo ennen klo 17, ja ovien avautuessa syöksyä pää kolmantena jalkana kohti katsomoita, että olisi jotain toiveita pelin näkemisestä? En ole pisimpiä tyyppejä, joten takarivistä en varmaan näe paljon. Enkä kyllä ole nopeimpiakaan, että hankalaa saattaa olla eturiviin ehtiminenkin. No, pääasia että saa olla paikalla…

1 tykkäys

Paskan marjat… 2 kertaa menny ekasta vaiheesta eteenpäin… Mistään katsomokartoista saa vaan haaveilla… No ehdimpä huomenna ajoissa munasilleen uimaan suihkulähteeseen…

Ok, jatketaan metsästämistä. Totta kai itsekin myisin ensin kaverille / läheiselle.

Eräs käyttäjä lähestyi juuri yksityisviestillä, toivottavasti onnaa…

@Sivuca Kannattaa mennä ajoissa, mieluummin ainakin vartti ennen pelin alkamista. Ehkä puoli tuntiakin. Kyllä tuonne mahtuu - ja jos vähän röyhkeämmin änkee niin vaikka vähän keskemmällekin. Mutta tietenkin muita kunnioittaen, kyllä siihen rappusten viereen ainakin mahtuu, kyllä siellä sen verran tiivistetään.

1 tykkäys

Kaks päivää armotonta ticketmasterin päivittämistä ja nyt oon kahta seisomapaikkalippua rikkaampi! Ai että tätä onnen määrää!

5 tykkäystä

Kyllä siellä reilusti ennen alkua on syytä olla paikalla.

22.4 finaalissa yritin 30 min ennen alkua päästä C-katsomoiden yläpuolella olevan seisomakatsomon kaiteen viereen. Ei toivoakaan nähdä kentälle.

Onneksi siellä Hifkin päädyssä oli väljempää ja pystyin koko pelin nojaaamaan kaiteeseen ja kentälle oli esteetön näköala. Tämä toki edellytti paikallaan pysymistä myös erätaukojen aikana, koska muutoin paikka olis menny.

Jos joku saa ylimääräisiä lippuja niin ostan.

Punttis ja ruokailu ajoitettu aivan väärin… No mutta onnittelut foorumilaisille, jotka lippuja saitte! Täällä ei vielä masennuta epätoivoon vaan metsästys jatkuu entistäkin kiivaampana! :sunglasses:

No niin, sainpas minäkin tiketin. Tästä kiitos käyttäjälle @Mandariini joka myi lipun vielä sopuhintaan, vaikka olin jo täällä maininnut maksavani enemmänkin.

Jos mestaruus huomenna tulee, niin ikuisesti olen kiitollinen. Toki kiitollinen olen jo nyt.

4 tykkäystä

Täällä kans vapaaehtonen lipun ostaja, paikan ja hinnankaan ei niin väliä, mutten täyspäiväseltä trokarilta viittis ostaa, täältä mieluummin jos löytyy?

Sama!