Nyt saatiin semmoinen vastustaja että enää ei voi mennä yleisömäärissä minkään menestysputken taakse. Näihin on tultava väkeä ja paljon tai sitten joku on pielessä.
Ja tuleekin. Perjantai on puolentoista viikon päästä ja alamalja jo ihan täynnä
Näin näyttää olevan, mutta kuinka moni sukan kuluttaja tietää eron, koska varsinainen lippu.fi myy samaa tuotetta. Eikä tuo selitä miksi Lippu.fi katsomokartta on rikki. Sama järjestelmä kuitenkin kyseessä.
Eilen ketutti niin paljon, että jos olisi ollut marraskuun runkosarjamatsi kyseessä, olisin jättänyt pitoon ja katsellut sohvalta.
7.4 otteluun tuli hankittua liput 5 henkilön porukalle. Kaikki jotka mahtuu, niin änkee halliin.
Tämä parven pihtailu on myös ärsyttävää. Nyt siis saisi parempiä paikkoja samaan rahaan kuin eilen. Tämäkin tarpeetonta lisäkitkaa ostotapahtumaan.
Tämä on kyllä persetouhua .
Maksimissaan 50/50 tuo yläkerran avaus ja sekin ajoissa.
8 lippua fanikatsomoon perjantai peliin. Toivotataan 8kova äänistä fania paikalle,se o vähän kun treffeille pyyntö
Kyllähän tuon pihtailun ymmärtää runkosarjassa, mutta tässä vaiheessa kautta pitäisi olla “all in”.
Tämä vain jarruttaa lippukauppaa kun ei pääse niin sanotusti haluamaansa päähän. Nytkin voi olla, että Hifk fanit odottelevat heidän päädyn aukeamista yläkerrasta.
Sama, piti odotella milloin aukeaa lisää paikkoja, käydä kattelemassa tietyin väliajoin.
Juuri näin. Ja semmoinen ”hieman kiinnostanut” asiakas ei tuollaista ravaamista jaksa tehdä vaan jättää homman sikseen joko laiskuuttaan tai sitten jopa tietämättömänä siitä että nuo olivat katsomolohkoja joita ei vielä oltu avattu.
Nyt optimointi seis ja myös toimistolle kevätkiima päälle. Kyllä sitä tulosta tulee ihan riittävästi kassaan tällä kaudella - ja aggressiivisella myynnillä itse asiassa potentiaalisesti enemmän.
Eiköhän tuo uusien katsomojen avaaminen aina laukaise jonkinlaisen kulupotin mukanaan ( siivous, ovihenkilöt, turvallisuus, oheispalvelut jne). Tuskin vain tyhmyyttään ”kiusaavat” asiakkaita avaamalla vaiheittain katsomolohkoja.
Satunnainen katsoja ei kyttää lippuja, vaan ostaa niistä mitä on tarjolla. Nämä jotka ovat myöhässä, aikaisessa tai jotain siltä väliltä yleensä tuskailevat lippujen saannin kanssa.
Kun pääsee katsomaan näitä pelejä, ei liene iso harmi, että pahimmillaan on jossain muussa katsomossa, kuin mitä alunperin ajatteli?
Näyttää kyllä hyvältä toi perjantain pelin kartta. Ostakaapa vielä ketkä ette oo ostanu, ennenku hesalaiset ehtii.
Ps. lippu.fi ei anna ostaa muita ku Stefanin paikkoja, tappara.lippu.fi toimii. Ainaki mun koneella ja Chrome-selaimella.
Lippu.fi on erikseen tapahtumana Tappara Stefan’s ja itse peli. Valitsee pelin, niin pystyy ostamaan kyllä lippuja?
No mulla nyt vaan ei toimi. Ku klikkaan otteluliput, en pääse mihinkään. Sit ku klikkaan ne Stefansin liput, pääsen ostamaan. Tiedän kyllä, että ne on erilliset tapahtumat.
Hyvä juttu, kaikille tuo jaottelu ei välttämättä ole selvä.
Mulla teki tuota samaa ongelmaa, kun en ollut hyväksynyt evästeitä. Hyväksymisen jälkeen toimi ihan ok.
Mulla teki samaa puhelimella chromella mutta ku laitoin incognito-välilehden ni sitte toimi
Perjantain Hifk-päätykin myynyt täyteen. Ehkä siltä puolelta kannattais vielä avata ainakin vähän lisää yläkatsomoa…
Joo luulen, että perjantaina saataisiin täysi tupa, jos uskalletaan vaan kaikki katsomot ajoissa avata. Myös stadilaisia kuitenkin lähtisi varmasti mieluusti paljonkin katsomaan viikonlopun alkajaisiksi peliä.
Ostin äsken kaksi lippua perjantaille parvelta läheltä keskiosaa. Lippu.fi ei antanut ostaa lippuja, koska “älä jätä yksittäisiä tyhjiä paikkoja” Oikeasti tyhjiä paikkoja ei ollut jäämässä tuosta tilauksesta. Noh, Tapparan verkkokaupan kautta samat paikat onnistui, mutta ei tällainenkaan lipunmyyntiä edistä.
Toi Lippu.fi kännykkäsovellus kyllä on toiminu aina. Kannattaa kokeilla.