Itse nappasin liput pitkästä aikaa katkarapupaikoilta.
Kölville nuorisolippu -50% = 27€ ja itselle vierestä isänpäivätyrkky ilmaiseksi.
Lipun ka. 13,50€/kpl “normihinnat” 54€ sijaan.
Tämä uusi hinnoittelusysteemi tarkoittaa sitä, että jatkossa kannattaa liput ostaa vasta ihan viimehetkillä, koska Arenasta ei jakkarat lopu ja kaikenlaisia alennuksia saattaa tulla lähellä pelipäivää.
Hinnoittelu alkaa muistuttamaan TV kanavapaketteja tai puhelinliittymiä. Uskolliset (kausikorttilaiset) ja aikaisin liikkeelläolijat maksavat ylihintaa.
Tämä on sitä dynaamista…
Kerran se vaan kirpaisee kun sen kausarin maksaa ja onpahan oma paikka.
Onko se ylihintaa siinäkin tapauksessa, etten koe maksavani ylihintaa?
15 euron tarjous koskee siis vain tiistain CHL-peliä.
Isänpäivätarjous, lipun ostajalle toinen kaupanpäälle myös tiistain peliin.
Saiskohan tuohon päälle vielä OP Tampereen kaksi lippua yhden hinnalla?
Siis tarjous on voimassa tiistaihin saakka. Ei siis tiistain peliin.
Ihan mihinkä peliin tahansa loppukauden ajan.
Alennukset kannattaa tarjota, koska ilman niitä tiistaina olisi 4000 katsojaa paikalla. Aiemmilta kausilta tuttu juttu, että vasta semi vaiheessa voidaan saada hyvä yleisömäärä Chl:n.
En viitsinyt vilkaista kuin 3 seuraavaa kotipeliä, mutta ei ole mihinkään muuhun peliin vieraspäädyn paikat 15e vaan normaali 29e. Kaikkiin muihin peleihin liput alkaen 19e.
Tulisi kalliiksi noin pienelle firmalle maksella kaikista loppukauden vieraspäädyn lipuista puolet, vaikka olisi lyhytkin kampanja-aika.
Kokeilin samaa, mutta en saanut mitään linkkiä tmv.jolla olisin saanut lunastettua ko.lipun…
Ei siihen mitään linkkiä tule.
Valitse ensin yksi lippu ostoskoriin ja sitten valikosta se nuorisolipuksi.
Sitten paluu jatkamaan ostoksia.
Valitse viereinen paikka ostoskoriin ja sen kohdalle valikosta “Isänpäivälippu 0€”.
Kassalle ja maksat sen 50% toisesta lipusta ja toinen tulee ilman.
Pitääköhän olla vierekkäiset paikat?
Minä luin ohjeita kuin piru raamattua ja yritin lisätä ostoskoriin isänpäivälipun ostettuani junnun lipun ensin. Ei onnistu lipun lisääminen enää maksutapahtuman jälkeen. Eli pitää ottaa yhteyttä asiakaspalveluun ja yrittää selvittää tilanne. Toivottavasti se yksi ainoa paikka junnun vierestä ei mene.
Niin, eikö CHL-pelit ole kausikorttilaisille "kaupanpäällisiä"
Ainakin nämä pleijaripelit, kun ei ostovaiheessa voi edes tietää pelaako Tappara näissä. Ja tipallahan se olikin😋
Itse tällä tarjouksella päivitin lippuni paremmille paikoille, muuten olisin mennyt todennäköisesti yläkatsomoon…
Toivottavasti kampanjalla saadaan paljon väkeä halliin! Sääli jos ei Färjestad ja uudet pelurit lippukampanjan ohella myy hyvin!
Joo, huonot oli ohjeet!
Täältä olisi näemmä saanut apua…
Itse soitin puhelinpalveluun, kun en isänpäivälippua muutoin osannut tilaukseen lisätä.
Jaa… tuskinpa. Ei siinä varmaan mitään sellaista edellytystä ole.
Itsellä poikkeuspeli kun tällä kertaa kelpasi seuraksi kun ei ole jätkällä kavereita mukana.
Oli sitten hieman kömpelösti uutisoitu…
… vai hieman kömpelösti luettu ja ymmärretty.
Kun molemmissa uutisissa on CHL peliin mainittu etuja.