Liveseuranta: Euroviisut 12.-16.5.2020 Rotterdamissa (+ Suomen karsinnat 7.3.)

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

  • Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

Toivottavasti Tika voittaa. Kyseessä on mielestäni tämän vuoden paras biisi euroviisuihin. Vikmanin “heikkoutena” viisuja ajatellen on suomen kieli. Ei tulisi pääsemään edes semeistä jatkoon.

1 tykkäys

Luotan jotenkin makuusi intuitiolla. Katsotaan mitä on tarjolla, Erikan ja Banasin olen vain kuullut.
Haluan vielä todeta, että Fem - Bananas on kamalaa kuraa.

Jokin sanoo, että Katarina Zuhlkekin voi olla musikaalisesti hyvä. Tuntuu alun perusteella osaavan laulaa. Hieman tylsän oloinen kyllä, ellei tule jotain “nousua” biisissä.

Ei silleen huono, mutta ei yllättävä. Perus pianosta – eurodanceen.

:smile: x2 :bear: ja Erika näiden keskellä pinkissä kokovartalo nahkapuvussa, joka ei varmasti hengitä.
Tää oli aika floppi, tämä esitys siis.
Tässä oli sitä Kikka-soundia, mutta esitys jäi minusta aika vaisuksi. Ja Erika ei laulanut kauheen “hyvin” tai iskevästi- ei kai tässä sentään playbackkiä ollut?
Kylmäksi jätti.

1 tykkäys

Järkyttävää p.skaa. Tampere mainittu,Erika ei oo uus Kikka.

2 tykkäystä

Ei siis lähellekkään samaa luontaista karismaa kuin Kikalla.
Miten tuo esitys jätti noin kylmäksi, odotin oikeasti parempaa sen perusteella mitä kuulin aikaisemmin.

Ei tästä umk äänentoistosta saa kyl mitään
irti kenenkään esityksistä.

1 tykkäys

Miksei juontamaan voi roudata jotain muita kun näitä todella väsyneitä YLEX-Hermanneja. Joku Seppo Hovi olisi erittäin kova valinta. Olisi katsojat mukaan tempaavaa karismaa, eikä tämmöistä änkytystä.

SE OLI AJAX! Väitti että Jari Litmanen pelasi Feyenoordissa. Mä häpeän. Nyt heitetään läppää Ruud Gullitista. Seppo Hovi, missä olet?

2 tykkäystä

Noniin, mikä meininki? Hyppäsin vasta mukaan. Onko Dannyä näkynyt? Onko hyviä ehdokkaita?

Nyt olen tosissani, mutta tämä oli minun suosikkini. Ylivoimaisesti.
Todella pehmeän mukava biisi. Mikä tämä oli?
Tuli melkein mieleen jokin trancehtava versio Desireestä

Liian hyvä biisi Euroviisuihin. Ei tosin omaan makuun mikään sytyttävä niinkään ehkä.

1 tykkäys

Seuraavaksi tulee täysin ylivoimainen biisi. Kaikista muista on puuttuneet nostatukset aivan täysin.

Saapa nähdä, miten suomalaiset äänestävät. Tuomariston osuus toki 50%.

Liekö tässä toinen kierros myös.

Herkkä koreografia tässä.

Seuraavaksi väliaikashow ja pitkä pisteidenlasku.

Litmanen-vitsit aivan aliarvoista läppää. Edes yleisö ei reagoinut mitenkään noin huonosti tehtyyn spiikkiin.

Mutta mikä tuo äskenen oli? Tykkäsin aidosti jopa siitä!

Tässä Tiigassa on kyllä euroviisu ainesta - en itse pitänyt, mutta ymmärrän kontekstin.

Kyä muuten reagoi. Joku huusi ihan täysillä että : “SE OLI AJAAAAX!”

Ei erikoinen tämä. Ihan hyvä laulaja, mutta biisi aivan mitäänsanomaton.

Sovitus biisistä oli jälleen todella heikko. Heikompi kuin levyllä.

En tiedä miksi tänään ei saada äänistä oikein mitään irti. Ovatko mikitykset pielessä vai mikä mättää.

*E: Laulut miksattu liian taustalle

1 tykkäys

Sansa oli se mun suosikkini. Lähti itseasiassa omille listoille.

Nyt tiedän mikä artisti tuli mieleen. Tämä olisi vähän tämmöistä ATB - tyylistä.
Sansa jatkoon!

Yrittiköhän Erika herättää Kikan kuolleista? Jos mää saisin päättää, niin Aksel ähtisi kisoihin.l

2 tykkäystä

Noiden juontajien räpit illan paras esitys.

Olen melkein tosissani.