Brave - Hanna Ferm
Ei ehkä nainen tai biisikään omaan makuuni, mutta tästä voisi kuvitella että menestyisi viisuissa tosi hyvin.
Tässä oli sentäs Jennifer Lopez- tapaisia akustinenkitara + naisen ääni - tapaisia taukoja temmon lisäksi. Periaatteessa tosi kovan kuulonen biisi näihin kekkereihin. Edelleen - ei omaa makua. Mutta luulen että oli tämä oli “kova luu”
Haluatteko että spoilaan?
Kävin SVT sivuilta katsomassa voittajan:grin:
No en spoilaa vaan meen nukkumaan.
Tuotanto todella korkealla tasolla, vaikka itse biisi ei niinkään.
Onko nyt ruotsin latinoiden työväen musiikkia luvassa vai? Viittaan tähän kaikkeen rekvisiittaan. En musiikkiin niinkään. Kai tääkin menisi viisuissa, onhan Ruottalaisilla selvä haju mitä haetaan.
Aika paljon kantaruotsalaisia esiintyjiä😁
Mitähän tästä latinobilebiisistä ajattelisi… Hyvä meno, mutta ei kovin tyypillistä ruotsalaista
No niin. Tämä Bulletproof viimeistään näyttää sen, että Suomi on todella todella kaukana Ruotsin tasosta tuotannon ja show’n osalta.
Mä olin just sanomassa että tämähän on pataluha biisi ja mahd. myös euroviisu biisinä, showhan oli huikea. Uros live tasoa uskoisin.
Tämä taasen kuulostaa huonolta Britti indie popilta vuorostaan. Tolla äijällä ei ole karismaa muuta kuin nuo kamarisilmät. Todella väkinäinen biisi.
@Sardion Miten tämä toimii ? euroviisujen kannalta?
Esiintyjähän ei ollut geneerinen, vaan melko hyvällä tapaa erilainen. Tuollainen energinen rastapää, löytyy myös “kitaraa”- ja Shout it out oli mielestäni aika tarttuva biisi.
Vähän olisin kyllä vielä kaivannut itse biisiltä enemmän, vaikka tuotanto priimaa onkin. Tässä tulee juuri se, että hyvä biisi heikolla tuotannolla ei ole viisuissa juuri mitään, kun taas keskinkertainen biisi loistavalla tuotannolla voi yltää pitkälle.
Ruotsissa tuotantopuoli on lähes aina priimaa.
Kappas Ruotsillakin on yksi ruotsinkielinen biisi mukana.
Mutta mikä tämä asu on? Ei mee muuten jatkoon.
Originaalisuudelle silti peukkua, ja onhan tässä tälleen otetta. Vaikken biisinä diggaa.
Tää muistuttaa jotain räp-artistia, mutten saa päähän ketä?
Aika hirveitä nuo ruotsalaisten kappaleetkin enimmäkseen olivat. Numero 7 oli ehkä paras.
Kolme parasta esitystä tulivat sijoille 1.-3.
Nämä peruttiin.