Mietin sellaista asiaa, kun tuonne ymmärtääkseni laitetaan demot alkuvaiheessa menemään. Niin miten näin olennainen asia on voinut jäädä tuottajalta pois. Jo E-Type ymmärsi modulaatioiden merkityksen.
Toivottavasti Erika kyrpäraketin selässä ei ainakaan volta. Ei sinne joka vuosi tarvitse lähettää nolointa.
Costeen kertsi on pöllitty selkeästi Sunrise Avenuen - Hollywood Hills buisistä. Ei jatkoon.
Eiköhä me ihan hyvä edustaja tästä kisasta leivota, Vikmanhan sinne lähtenee mutta laitoin kanssa Viiville äänen, biisi kyl hyvä yhdistettynä tohon ääneen (vaikka viisuissa toki balladeja on aina liikaa mut voitasha sitä kokeilla miten suomalainen balladi menis mukana)
En jaksa koko seurantaa selata läpi, mutta onko jotain biisiä jota ei heitetty luiskaan tänä iltana?
Dannyn Kuusamo.
Se joka diskattu?
Erika edustaa Tapparaa Sveitsissä
- Kyä näi o nääs!
- Katotaa!
- ei
Mun paremmuusjärjestys:
- Goldielocks
- Matula
- Viivi
- Erika
- Neea River
- Costee
Neea Riverin biisi näistä oma suosikki, mutta liveveto jäi niin pahasti vajaaksi, että ei riitä.
Kojon Nuku pommiin
Samalla tavalla kaikki Lekiin kuin jokainen Tapparan pelaaja otteluseurannoissa.
Joko Areenaan on saatu rakennettua kunnon luiska?
Se o just näin.
Erika vaan 6. ja muut yks ylöspäin
Matula ja Costee nostivat eniten osakkeitaan mun papereissa. Mutta ne osakkeet olivat valmiiksi sen verran alhaalla, ettei se suuresti lohduta. Tasainen kisa mun papereissa. Tai pikemminkin tasapaksu.
Laitettiin sitten vielä tärykalvojen kiusaks Sannin joku sekametelisoppa ilmoille. ”Musiikkia”.
Taitaa Sanni vetää huulisynkalla
Tässä on kyllä jokaiselle jotain…
Kyllä tehdään paskaa musaa tänä päivänä. Tulkaa takaisin kultaiset 50-80 luvut!