200-luvun päivitetty versio Hava Nagilasta??
Jos on olemassa epäjääkiekkoa, niin nyt kyllä on luukutettu epämusiikkia sieluuni, että se sielukin repeää kahtia. Masennuin ihan tästä kovin, missä on Abba, Kojo, Sepi Kumpulaine tai vaikka Meiju Suvas tai Jaakko Teppo. Täytyykö oikeasti ihminen pakottaa juomaan lisää, paetakseen tätä kaikkea kauheutta.
Joko voitaisiin alkaa laskea niitä pisteitä?
Otetaan vaan vielä muutamat. Skool!
Prkele…jätä Jaakko Teppo rauhaan
“…järven piällä mä uistelen…”
Jaakko T on kurko!
Kuka voittaa?
Mä toivon että Aussit/islanti, mutta pelkään että hollanti tai ruotsi
Älä nyt hätäile! Me Kahvanaaman kanssa otetaan vasta ratkaisuoluita
Livekertoimia:
- Hollanti 1,90
- Italia 5,80
- Sveitsi 7,50
- Australia 9,00
- Ruotsi 21
Ruotti oli Eurohumppaa joka saattaa vedota isoon yleisöön, ja hollannin poika oli taas teknisesti lahjakas…mulla jäi aussit väliin kun vein meidän lupan iltapissalle
Absolutistin elämä on näin euroviisujen aikana yhtä kärsimystä. Siksi Leevi and the Leavingsin kuunteleminen korvaa minulla alkoholin suurkulutuksen
Gösta toimii aina!
Toi Austraalia on kyllä semmoinen spektaakkeli, että sopis välipalaks johonkin tieteisleffaan vuoteen 2551. Laulukisaan liian vaikea. Tykkäisin siitä että edes hieman pystyisin hyräilemään kipaletta. Australia on näyttävä, mutta lauluna ja musiikkinakin no no.
Australia oli semmosta ihme taika narniaa pienehköllä Kate Bush vivahteella. Oikein hyvä biisi oli minusta. Hyvät biisit tosin ei näissä pärjää.
Kyllä. Ei ole mitään vaivaa tai murhetta mihin Gösta ei tepsisi.
JAKAKAA NYT NE PISTEET! Vetääkö noi juontajat jollain aika-provisiolla. Ei voi olla näin vaikeet
Sukkasaippua esille…
Islanti…Islanti! Jos ei, niin Aussit ehdottomasti! Elämme jännittäviä aikoja
Sukkavasaraa kohta. Tämä kestää kun kaukokarilla maalia tarkistaessa, ei auta kun mennä tupakoimaan ulos
VMP. Ainuu analyysi tästä biisistä.
Pisteet ilmoitetaan niin ettei muulla tunnu olevan merkitystä kuin loppurykäisyllä. Se joka saa viimeiset pisteet, voittaa. Ja asiantuntijat ne päättää. Olen jotenkin vierastanut systeemiä.