Liveseuranta: Euroviisut 2019 Tel Aviv, Israel 14.-18.05.2019

(Mä vaan peesaan) #262

Pisteet ilmoitetaan niin ettei muulla tunnu olevan merkitystä kuin loppurykäisyllä. Se joka saa viimeiset pisteet, voittaa. Ja asiantuntijat ne päättää. Olen jotenkin vierastanut systeemiä.

Hyvin muovinen järjestelmä. Mitäpä muutakaan odottaa kabinettiviisuilta?

Tää tästä enää puuttuikin. Vaihdan kanavaa viideksi minuutiksi.

(Saattaen vaihdettava) #265

Tämä on se hetki kun menetin uskoni ihmisyyteen. Ei taas jotain banaaneja esiintymään , apukoululaisiako siellä on ääniä laskemassa. Mikä kestää. Kaljakin loppu. Käyn todella kuumana

Onneksi on Kuningas Alkoholi…jestas mitä musaa

Se on tietysti hankalaa kun äänestyskään ei oo tainnut vielä loppua…

(Saattaen vaihdettava) #268

Rajansa kaikella. Siihen on saatava loppu nyt.

Jotkut on ilmeisesti aivan mielettömän hitaita tekstiviestin kirjoittajia, kun tarvitaan näin paljon äänestysaikaa.

Oispa kaljaa terveisin absolutisti.

Ainakaan se ei vetänyt sitä viimevuoden voittobiisiä. Olisi pää räjähtänyt.

Joko uskaltaa vaihtaa takas?

Mitä vedonlyöntikertoimiin tulee, niin Hollanti on varma voittaja. Tällä hetkellä kerroin 1.55 Hollannin voitolle Unibetilla. Seuraavana Sveitsi vasta 8.00 kertoimella. Jos nyt jotain lähtisin hakemaan, niin Australiaa kertoimella 13.00.

Banaani tosiaan lauloi. Mutta miten voi olla oluet loppu? Amatööri… ite hain tälle iltaa kaks lootaa, jää vielä reippaasti korjaussarjaakin :wink:

(Saattaen vaihdettava) #274

Ei vielä, katsotaan 35:nen kerra läpi tätä musikaalisuuden multihuipentumaa.

Hitto katoin Iso-Britannian kohdalla, että oliko siellä Cheek kun oli vähän saman näköinen.
Tämä britti toisaalta osasi laulaa jonkun verran.

(Mä vaan peesaan) #276

Kerätään rahat pois porukoilta. Siksi kai sitä aikaa annetaan. Madonnakin haluaa esiintyä.

(Saattaen vaihdettava) #277

Toivottavasti on La Isla Bonita aikojen vedossaan

Mä en oikein hoksaa mitä tekemistä Madonnalla on viisujen kanssa.

(Saattaen vaihdettava) #280

Voiko Madonnaa äänestää. No totta puhuen, ei ole kyllä entisessä vedossaan enää, ääni särkyy.
Miksi Madonna on “täällä”, kysympä vaan?

Ääni on yhtä puhdas kuin Paula Koivuniemellä…

Madonnalle maksetaan melkein 900k tosta esiintymisestä. Money rules :money_mouth_face: