Liveseuranta: Itsenäisyyspäivä 6.12.2024

Jep, enhän mä oo siitä vängännytkään. Varmasti hyvä muutos. Juttu lähti hieman väärälle uralle.

Itse keskittyisin tuon lyhyen ajan, mikä kättelyn jälkeen jää, syömään linnan herkkuja.

1 tykkäys

Odotan illalla vielä Rodeon esitystä. Kovia artisteja!

En ole tuota Juha Tapioo oikein koskaan ymmärtänyt. Joo, varmaan ihan tarttuvaa iskelmää, mutta aika ohut lauluääni eikä kummoinen esiintyjä.

Kela vetää paremmin.

Olin viime vuonna kuuntelemassa Juha Tapiota Tampere talossa livenä. Aivan fantastinen!

4 tykkäystä

Oli kyl aika kumma mixaus. JTn ääni tosi kuiva vs hänen oman bändin kanssa. Joo ja kerran kuullu livenä.

1 tykkäys

Siipola on paskana itsenäisyyspäivä. Hyvä biisi.

1 tykkäys

Mut on kova bändikin.

1 tykkäys

Miriamilla purkka suussa haastiksessa. Jotenki ei istu tilaisuuteen.

Marzi Nyman kitarassa on aina viihdyttävää katsoa vaikka ei ymmärrä soittimista mitään. On ikoninen kitaristi.

3 tykkäystä

Kävin syömässä Kissanviiksissä. Se on ollut itsenäisyyspäivän perinteenäni jo parikymmentä vuotta.

Saunavuoronikin osui itsenäisyyspäiväksi.

7 tykkäystä

Joo se tekee sillä mitä tykkää. Marzista sen verran että oltiin kerran ulkoilmakeikalla yhdessä koulun hyväntekeväisyystilaisuudessa. Marzi kulki lavan edestä ja nauroi. Toki varmaan aiheesta.

2 tykkäystä

Perinteinen itsenäisyyspäivä alkaa olla lopuillaan.

Tuntematon sotilas, sinivalkoinen kynttilä, päivällinen perheen kanssa ja linnan juhlat.
Siitä meidän perinne koostuu.

Kiitollisuus, kiitos!

4 tykkäystä

Öö en oo seurannut juhlia mutta oliko Tapparasta ketään kutsuttuna? 3x putkeen suomen mestareita löytyy joukkueesta useita, ja sanotaanko että Mikko Leinonen jos joku sinne paikan ansaitsisi? Kuitenkin Aki Riihilahti käytti olevan? HJK kaukana mestaruudesta :flushed:

5 tykkäystä

Kummola varmaa liippas lähimpänä…:rofl:. oli siel Forsselikin.

1 tykkäys

Huomenna on peli, juhlia ehtii sitten keväällä. Myös pukuhenkilöt.

4 tykkäystä

Hans Välimäki Tapparan miehenä edusti hyvin.

2 tykkäystä

Niklas Mattson ainakin mainittiin ketjussa.

Aki Riihilahti oli avecina mukana, puoliso oli saanut kutsun. Ja muutenkin pitää olla Stubbin ystävä, jos haluaa urheilupiireistä saada kutsun. Urheilijoita oli varmaan 200 kutsuttu tuonne.

Ja Riikka Purra.

2 tykkäystä