Slovenia tasoittaa 1-1. Komea laukaus.
Pakin perseen kautta.
Mä yritän tässä kuunnella buuaako Serbit tuon Brittien kansallislaulun aikana. Ja sama toistepäin.
Kahjoa menoa.
Tuo buuaminen on niin perseestä. Kyllä toisten kansallislauluja tulisi aina kunnioittaa.
Jep kuului vislailua ja sitten tuota buuailua lähetykseen. Hienoa touhua, yksi niistä lieveilmiöistä mitä tämän lajin ympärillä on.
Johan siellä päivällä englantilaiset kävi serbien kimppuun kaupungilla. Ei vain pysty ymmärtämään. Osa Englannin faneista osaa olla täysiä p-reikiä.
Vaikka Saksan kannattaja olenkin, tunnen sympatiaa Englantia kohtaan. Mutta, maan fanit kääntävät sympatiani usein nolliin.
Mä oon niin monta vuosikymmentä mennyt Saksan kelkassa vaikken silleen mikään jalkapallon suurkuluttaja ole. Oikeastaan mun jalkapallon seurajoukkueiden katsominen rajoittuu Bundeliigaan ja sielläkin Buliperjantait pitkälti :).
Voi toki johtua siitä että jalkkis on maksukanavien juttu joita minulla ei juurikaan ole (pl Eurosport D+ / Maxin kautta).
Englanti 1-0 johtoon. Hieno pusku.
Odotetusti Englanti johtoon ja Bellingham komea pusku
Hieno puskumaali.
Olipa näyttävä maali. Saapa nähdä muuttuuko Serbia aktiivisemmaksi.
Ollut kyllä tylsä alku ainakin näin neutraalille katsojalle. Englanti pienen onnenkantamoisen avulla kuitenkin johtoon.
Olisko nyt aika?
Tosin mieleen tulee Pedron tarina. ![]()
Ei siinä ollut mitään onnen kanssa tekemistä!
Onko Serbia viä koskenut palloon
Tarkka keskitys vastustajan jalan ja nurmikon kautta kaverille puskettavaksi.
Näyttäis olevan Bellingham merkattu mies. Koko ajan tulee äijää kiinni melko kovaa
Ei ihan vakuuta engelsmannien yhteispeli. Jotenkin tärrää koko joukkue pallon kanssa.
Alexander-Arnold kohtuu pihalla tuolla pelipaikalla, ei oikein vielä luonnista.