Liveseuranta: Jalkapallon EM-kisat 14.6.-14.7.2024

Slovenia tasoittaa 1-1. Komea laukaus.

Pakin perseen kautta.

Mä yritän tässä kuunnella buuaako Serbit tuon Brittien kansallislaulun aikana. Ja sama toistepäin.

Kahjoa menoa.

1 tykkäys

Tuo buuaminen on niin perseestä. Kyllä toisten kansallislauluja tulisi aina kunnioittaa.

1 tykkäys

Jep kuului vislailua ja sitten tuota buuailua lähetykseen. Hienoa touhua, yksi niistä lieveilmiöistä mitä tämän lajin ympärillä on.

1 tykkäys

Johan siellä päivällä englantilaiset kävi serbien kimppuun kaupungilla. Ei vain pysty ymmärtämään. Osa Englannin faneista osaa olla täysiä p-reikiä.

2 tykkäystä

Vaikka Saksan kannattaja olenkin, tunnen sympatiaa Englantia kohtaan. Mutta, maan fanit kääntävät sympatiani usein nolliin.

2 tykkäystä

Mä oon niin monta vuosikymmentä mennyt Saksan kelkassa vaikken silleen mikään jalkapallon suurkuluttaja ole. Oikeastaan mun jalkapallon seurajoukkueiden katsominen rajoittuu Bundeliigaan ja sielläkin Buliperjantait pitkälti :).

Voi toki johtua siitä että jalkkis on maksukanavien juttu joita minulla ei juurikaan ole (pl Eurosport D+ / Maxin kautta).

3 tykkäystä

Englanti 1-0 johtoon. Hieno pusku.

Odotetusti Englanti johtoon ja Bellingham komea pusku

Hieno puskumaali.

1 tykkäys

Olipa näyttävä maali. Saapa nähdä muuttuuko Serbia aktiivisemmaksi.

Ollut kyllä tylsä alku ainakin näin neutraalille katsojalle. Englanti pienen onnenkantamoisen avulla kuitenkin johtoon.

2 tykkäystä

Olisko nyt aika?

Tosin mieleen tulee Pedron tarina. :slightly_smiling_face:

Ei siinä ollut mitään onnen kanssa tekemistä!

Onko Serbia viä koskenut palloon

Tarkka keskitys vastustajan jalan ja nurmikon kautta kaverille puskettavaksi.

7 tykkäystä

Näyttäis olevan Bellingham merkattu mies. Koko ajan tulee äijää kiinni melko kovaa

Ei ihan vakuuta engelsmannien yhteispeli. Jotenkin tärrää koko joukkue pallon kanssa.

Alexander-Arnold kohtuu pihalla tuolla pelipaikalla, ei oikein vielä luonnista.

1 tykkäys