Nautitaan nyt näistä viiden maalin peleistä. Kunhan päästään pudotuspeleihin, saadaan taas kattoa niitä 0-0 nyhjäyksiä.
Kaikki keinot ollut käytössä ![]()
Italia veti vähän riskillä, kun suojeli oikeastaan koko toisen puoliajan maalin johtoaan ja ei pyrkinyt tekemään maalia tosissaan. Se oli lopussa kostautua, vaikka hyvin ne puolustaa.
Albanialaisille pitäisi jonkun kertoa, että maalin kun on tappiolla, niin pitäisi yrittää tehdä maalia. Mielellään ennen viimeistä minuuttia.
Hollannin pitäisi aina pelata oranssissa.
Puolalla on kova porukka kun Lewa aloittaa penkiltä?
Mä olin että wtf mikä väritys, sinioranssi ja sininen pääväri. Outoa katsoa tuota väritystä.
Puola tekee maalin. 1-0.
Loukkaantu Turkki pelissä, takareidessä joku pieni vamma.
Hollanti painaa ja tasoittaa!
Hollanti tasoittaa 1-1.
POLNED hyvää peliä, taas. Tää jalkapallo 2.0 kelpaa. Vai onko vaan Euro-juttuja. MM:issä enemmän nollanollaa.
Viihdyttävää peliä kieltämättä.
Hollanti johtoon.
Weghorst minuutin kentällä ja eka kosketus ja pam!
Ai että olen taas elementissäni. Naulaan kaikki kisaveikkaukset maalin päähän tehtaan takuulla. ![]()
Slovenia - Juutit 0-1 Eriksen 17min
Maalinteko näyttää tekevän hyvää sydämelle.
Slovenia painaa mutta ratkaisut on joko paitsioita tai huonoja kosketuksia kun pitäisi pallo ottaa haltuun tai potkaista. Edelleen 0-1 kun 38min pelattu.
Veikkaustili oliki lähes tyhjä. Yritän sitä nyt kasvattaa ja pistin tälle päivää Hollannin, Tanskan ja Englannin voittaan. Vielä näyttää hyvältä.