Liveseuranta: Jalkapallon Kansojen liiga ja EM-karsinnat 2018-2020

Joo tulihan tässä mieleen Unkari, oliko 98? Se tyyliin vika hyökkäys missä hävittiin EM paikka

Kova temppu jo Suomelta tämäkin, mutta jos lähdetään tarkemmin miettimään noita tulevia vastustajia tämän liigan poffeissa niin mitään ylitsepääsemättömän vaikeaa maata sielä ei vastassa ole, paitsi Serbia. ja kun muistetaan kuinka hyvä Suomi on pitkän aikaa ollut niin onhan tässä oikeasti saumat mennä mihin vaan.

1 tykkäys

Ja muistetaan kuitenkin, että jos Serbia menee karsinnoista kisoihin, menettää se oikeutensa pelata playoffeissa. Sama koskee kuitenkin tietysti Suomeakin! :muscle:

Juuri näin! :+1:

Siinä hävittiin vain MM-jatkokarsintapaikka. :slight_smile:

3 tykkäystä

Samaisessa B-liigassa saattaa muuten seuraavassa UNL:ssa pelata myös sellainenkin pikkumaa kuin Saksa. Ja kyllä, Suomi on kolmoskorissa, eli vain kaksi “isompaa” maata samaan karsintalohkoon.

1 tykkäys

Ei sekään “ylitsepääsemätön” ole, mutta kaikista pahimmat olisi Serbia ja Romania. Näistä voi jompikumpi mennä jo suoraan kisoihin. Serbia on väärässä korissa ikäänkuin, ehkä Romaniakin.

Omissa toiveissa Israel, Bulgaria, Norja tai Skotlanti.

no hävittiin kuitenki :smiley:

1 tykkäys

Minä halusin. Ei. Minä tarvitsin tätä.

11 tykkäystä

Olin kattomassa pelin isolla porukalla (meidän lakana “Mixu on monsteri” näkyy sielä oman pään maalissa…), ja tietenkin tehtiin keskenämme tulosoveto. Mä ainoana veikkasin sen oikein, mutta mutta koska tulos oli huono niin mulle ei maksettu sitä :slight_smile:

4 tykkäystä

Okei! Että ihan paikanpäällä. Hyvin on muistissa ilmankin se ***ksen määrä tuosta pelistä, ei ihan heti unohdu :smiley:

2 tykkäystä

Hugo Lloris on kyllä huikee maalivahti. Hollanti-Ranska menossa ja Hugo on ottanut jo useamman uskomattoman torjunnan.

Muistakaahan, että klo 21.45 alkaa Unkari-Suomi. Lähetys alkaa klo 21.

https://www.viafree.fi/ohjelmat/urheilu/huuhkajat/kausi-2/981035

Täytyy sanoa, että onneksi selvittiin Kreikasta riittävän hyvällä tuloksella. Kansakuntamme ei olisi kestänyt sitä, jos Unkari olisi taas riistänyt Suomelta jatkokarsintapaikan. :slight_smile:

5 tykkäystä

Kavereita lähti tuonne paikan päälle ja Whatsappissa on meno ollut sen mukaista.

Itse pelistä odotan vapsutunutta kun lohkovoitto on plakkarissa. Pukki varmaan penkillä ja Forssell avauksessa.

Suomen avaus:

Pukki-Tuominen
Taylor-Kamara-Lam-Lod
Uronen-Väisänen-Arajuuri-Granlund
Joronen

Joronen? Mikä Hradeckylla on?

Ei yhtään mikään. Rive nähtävästi vain haluaa antaa Jorosellekin näytönpaikan. Eikä mikään ihan huono idea.

2 tykkäystä

Noniiin! Kohta mennään taas, tällä kertaa Budapestissa. Onhan tässä pelissä vielä tyylikkyyden ja kunnian lisäksi panoksena myös kotietu pudotuspeleihin.
Kaksi parasta lohkovoittajaa saanee edun, käsittääkseni tämä vaikuttaa parien seedauksiinkin? Esim Jos Serbia olisi toiseksi paras/ paras mahdollisista lohkovoittajista, huuhkajat tietenkään kohtaisi Serbiaa (Varmistettu kotietu)

Muistaako joku, milloin tarkalleen nämä pelattiinkaan?

Eikö se ollut joskus 2020 keväällä. Ei aivan heti siis.

Englanti teki kovan tempun ja jätti sekä Kroatian että Espanjan taakseen ja voitti oman lohkonsa. Kroatia tulee siis Suomen kaveriks b-divariin.

1 tykkäys