MNE hakee kovasti kavennusta. Kestäkää!
Suomi voittaa 0-2! Ihan hyvä tulos. Huonomminkin olis voinut mennä.
Eriskummallinen matsi kokonaisuudessaan, mutta loistava tulos vaikeissa olosuhteissa.
Hyvä voitto vaikeassa paikassa. Näitä tarvitaan
Mitä tästä lohkon kakkospaikasta nyt seuraa? Vai mitään?
Ilmeisesti ainakin Suomi pääsee nyt em-karsinnoissa kakkoskoriin kolmosen sijaan, sit jos Suomi olisi paras lohkokakkonen oisi vielä paikka kansojen liigan lopputurnaukseen (em jatkokarsinta)
Joku voi korjaa jos oon väärässä mut tää käsitys ainakin itellä
Ihmettelin illalla Kamaran toistuvaa suukopua, joka jatkui pelin jälkeen. Alueen huomioiden pelkäsin etnisen taustan vaikuttavan asiaan. Tuolla rasismi jyllää.
Aamun uutisissa ilmoitettiinkin, että Uefa tutkii häneen kohdistettua rasismia.
Rasismille ei saa antaa sijaa.
Ruotsi - Slovenia -ottelussa slovenialaiset paino ehkä kauneimman maalin pitkään aikaan. Benjamin Sesko:
Ruotsi tullu tasoihin ja Serbiakin johtaa 0-1 Norjaa. Yhä hyvä tilanne, mutta jännitettävää on.
0-2 nyt. Kireäksi menee.
Aivan hirveältä näyttää Slovenian puolustus, mitä olen toista jaksoa katsonut. Tätä menoa ei toivoakaan, että kestäisi päätösvihellykseen asti. CMoreltahan nämä näkee.
Vajaa neljä jäljellä lisäaikaa. Ruotsia alkaa ahdistaa. Aikaa toki on… 1-1 tilanne
e: ja lopputulos 1-1
Armenia tasoitti 2-2:een, mutta otti 2 punaista ja ajassa 90+1’ Irlanti tekee 3-2-voittomaalin. Suomi kakkoskoriin!
Irlanti voitti Armenian, joten onko se nyt Suomi kisoissa?
Ei nyt ihan kisoissa sentään… Mutta EM-karsintojen 2. korissa.
Menin askeleen edelle Olin antanut itseni ymmärtää, että paras lohkokakkonen menisi kisoihin. Eli arvontakoreista vaan kyse.
Mutta mukava näin lopputuleman kannalta, ettei eilinen voitto jäänyt ilman bonusta.
Ollaanko ikinä oltu Ruotsin edellä koreissakaan?
En äkkiä usko, koska Zlatan
Meneekö tää ny miten. Joka korista yksi maa/lohko vai häh?