Liveseuranta: Juhannus 2024

Ei mene. Maistettu on kyllä. Nautinto helvetin kaukana.

2 tykkäystä

Ok,no hyväksyn!!

1 tykkäys

En kiellä etteikö harmita. Kyllä se vähän ■■■■■■■■ ku kavereiden kans käy hakee 6pack per naama ja heidän Santtu maksaa varmaan 10e vähemmän kun mun lonkero. Mutku olut ei vain mene :sweat_smile:

1 tykkäys

santtua ei saa saa sixpäkeissä.

Puolen litran tölkeissä saa.

Santtu=Sandels. Ja kyllä saa.

Mitähän täällä tapahtuu
Edit. Piti mennä potkupalloon😂

Eikös se ole kahdeksan lonkeroa (mustekala)

1 tykkäys

Tyäviikko ohi. Sit kotiin.

1 tykkäys

nii muttei 0,33 paitsi nelosta.

Oluen makuun oppii vähitellen. Minäkään en tykännyt siitä erityisemmin alle kaksikymppisenä.

1 tykkäys

Vietän tämän juhannuksen helsingissä meilahden kolmiosairaalassa. Tämä on hyvä asia, sillä viime lauantaina minulle tehtiin maksan siirto. Sairauden johdosta entinen maksa oli melkein loppu. Nyt alkaa pitkä kuntoutuminen. En tiedä pääsenkö heti alkukauden peleihin. Hyvää jussia kaikille.

52 tykkäystä

Juhannusriennot mittasuhteisiin. Tsemppiä ja voimia.

9 tykkäystä

Hyvää kuntoutumista! Ja Juhannusta!

6 tykkäystä

Sillon sitä vaan juotiin ja sanottiin ettei sitä kukaan maun takia juo :slight_smile:

Ittekin vasta vähän myöhemmin huomannut että onhan se aika hyvää kun vaan raaskii ostaa jotain muuta kuin perus karhuja tai karjaloita.

2 tykkäystä

Juhannussima puuttuu.

4 tykkäystä

Ja kuplat.

2 tykkäystä

Elinluovutustoiminnan “toiseen puoleen” työni puolesta osallistuvana tämmöset jutut on aivan mahtavaa kuultavaa. :pray:

5 tykkäystä

Juu, erehdyin ostamaan Cittarista jotain halpaa hirveää Menu- kuraa… Kun taas tsekkiläiset maistuu mulle ja etenkin Saku Gold.

2 tykkäystä

Joko nähdään 0-0 -matsi?