Hyvää juhannusta 2019!

Otsikko mukaillen hyvää jussia kaikille palstalaisille! Huomenna pitääs emännän kanssa lähteä korpeen telttailemaan, grillailemaan ja kalastamaan. Muuten hyvä, mutta pelottaa tuo hyttysten määrä suunnattomasti :grin: Mites muut meinaa juhannuksensa viettää?

4 tykkäystä

Kiusata palstalaisia spämmimällä tänäkin juhannuksena NHL Draft 2019 liveseurantaketjuun yli 50 viestiä.

Hyvää jussia :beers:

16 tykkäystä

Mua ketuttaa nyt jo koko juhannushössötys, että kostona aion viettää ihan normaalin viikonlopun. Plus tietysti mikä parasta, palkallinen vapaapäivä.

9 tykkäystä

Sidon paniikkiperhoja ja sunnuntaina lähden viikoksi kalaan.
Katson vieraita ja tuttuja pahalla silmällä, jos he häiritsevät minun keskittymistä.
Syön hyvin, muistan pestä hampaat ja juoda välissä myös vettä.

E. Pitäkää itsenne hengissä ja nauttikaa tästä pitkästä viikonlopusta.

5 tykkäystä

Hyvä suunnitelma kertakaikkiaan :+1:

2 tykkäystä

Täällä vasta Torstaina lähtö viikoksi ongelle

3 tykkäystä

Huomenna ei mitään, mut lauantaina Aulangolle Rockabilly bileisiin nauttiin meiningistä ja musiikista. Siinähän se… Ja selvinpäin niinkun 10v oon ollu muutenkin.

2 tykkäystä

Vapaapäivä. Oon kateellinen :grin: huomenna vielä 8-12 töitä :frowning:

2 tykkäystä

Keskeneräinen putki-, vessa- ja lattiaremontti vallitsee, joten kaiken ollessa muutenkin kuin pommin jäljiltä, maalaamme yläkerran sisäkaton.
Rattoisaa juhannusta kaikille!

3 tykkäystä

Laitoin saunan päälle, olutta on. Minä tarjoan!

4 tykkäystä

Minkä päälle sen saunan laitoit?:thinking::thinking:

3 tykkäystä

Tänä vuonna myös kesä on Tapparan parasta aikaa, sen verran on onkeen tarttunut kalaa :heart_eyes:

6 tykkäystä

Hyvää juhannusta kaikille!

3 tykkäystä

Lattian tietysti. Ei katolla voi saunoa.

4 tykkäystä

Juhannusta vaan kaikille kirvesmielisille! Huomenna auton nokka kohti Mäntyharjua. Ei siis mitään yllättävää. Sama vanha B&B jne. Mutta jos joku toimii, niin miksi vaihtaa. :wink:

3 tykkäystä

Juhannus vietetään Tampereella. Huomenna, jos sää sallii, ja salliihan se, vene vesille ja Nässylle kalaan. Avotulella grillausta ja semmoista. Siitä sitten saunaan, ja mukavan kosteissa löylyissä istun, mietin ja rauhoitun, miten mukavaa on olla Tapparalainen.
Hyvää juhannusta kaikki sinioranssiset :blue_heart::orange_heart::tappara:

13 tykkäystä

Helsingissä maistellaan vielä alustavasti hämäläisiä perinnejuomia. Huomenna vasta liikkeet jonnekin sydänmaita kohti.

Aavekaupunkijuhannustakin on joskus vietetty. Villinlännen kylän helteessä itsekseen narisevien liikkeenovien, ydinkeskustan naapurimeiningin ja tyhjää kaupunkia ihmettelevien turistien kanssa. Omalaatuinen kokemus, jota voi suositella elämyshenkisille. Ehkei omissa ohjelmissa tänä vuonna kuitenkaan.

Myyttisiä keskikesän juhlia kaikille!

3 tykkäystä

Yövuorot perjantaina ja lauantaina, siinä menee juhannus töissä. :thinking:

2 tykkäystä

Hyvää Juhannusta KAIKILLE! :slightly_smiling_face:

9 tykkäystä

Jaa-a, menee vähän rauhallisemmin kipsissä olevan jalan takia tämä juhannus. Äitelle syömään huomenna sisarusten voimin ja muutama tiukka varmaan menee siinä. Hyvää juhannusta!

3 tykkäystä