Liveseuranta: Juhannus 2025

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

• Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

Sasha kipparoi jenginsä mestariksi. Tästä on hyvä jatkaa Juhannuksen viettoon pikkuhiljaa!! Itse aloitan huomenna Viikatteen keikalla. Siinä sitä mulle jo onkin :grin:

Eino Leinoa lainaten

Juhannus

Minä avaan syömeni selälleen
ja annan päivän paistaa,
minä tahdon kylpeä joka veen
ja joka marjan maistaa.

Minun mielessäni on juhannus
ja juhla ja mittumaari,
ja jos minä illoin itkenkin,
niin siellä on sateenkaari.

Nauttikaa kukin tahoillanne keskikesän juhlasta!!

8 tykkäystä

Kallaveen ääressä saa juhlia mittumaaria kaksissa määrin!

2 tykkäystä

Vaalitaan kansanperinnettä myös hukkumisveikkauksella, eli mikä tulee olemaan juhannusviikonloppuna hukkuneiden lukumäärä?

Toimikoon tämä samalla muistutuksena veneily- ja uimaturvallisuuden tärkeydestä.

Olkaa ihmisiksi ja onnellisia. Hyvää juhannusta kaikille!

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
0 äänestäjää

Kehtaako joku laittaa tähän Tampereen tapahtumia juhannuksen aikaan, to-la ?
Vähän hakusessa mitä tekisi kun en osaa edes dokaa :grimacing:

Mielenkiintoinen knoppitieto:
Juhannuksena hukkuneita on tilastoitu vuodesta 1973 lähtien. Tähän mennessä ei ole tilastoitu juhannusta jolloin kukaan ei olisi hukkunut torstain ja sunnuntain välisenä aikana juhannusviikolla :roll_eyes:

2 tykkäystä

Eino Leino + Vesa-Matti Loiri = Nocturne → juhannus

Vaikka tässä lauletaankin jo tähkäpäistä, silti jos juhannuksesta yksi laulu sovituksineen tulee mieleen, kyllä se on tässä.

6 tykkäystä

Siteeraan sanatarkasti sinua. :joy: :backhand_index_pointing_down:

3 tykkäystä
3 tykkäystä

Pari lisää:

Edit.

Kokko Santalahdessa:

Aamulehden juttu City-juhannuksesta Tampereen seudulla:

3 tykkäystä

Alisniemen sauna juhannusaattona alkaen klo 15–>

Siellä on mm.grillikota, jossa voi itse grillata makkaraa.

4 tykkäystä

Juhannusaatonaaton päivä alkaa kääntymään iltaan. Juhannuskinkku alkaa kohta olemaan kypsä, 76 näyttää paistomittari ny, olkoon vielä hetken aikaa uunissa. Jääkaappi täynnä grillattavaa. Kohta sihahtaa sekä jääkylmä Santtu että tulikuuma kiuas.

Hyvää Juhannusta koko palstalle!

20 tykkäystä

16:10 kieppeillä kävin stalkkaamassa liikenettä JKL motarilla Hervannan Valtaväylän viereiseltä kevyenliikenteen sillalta.

Vähemmän liikennettä oli sillä hetkellä kun etelään käppäilin, enemmän kun käppäilin 15min myöhemmin toista siltaa pitkin pohjoiseen takaisin. Silloin molempiin suuntiin oli liikennettä. Oheinen kuva otettu länteenpäin.

Hyvää juhannusta vaan kaikille, myös tiellä liikkujille.

4 tykkäystä

Ei tullut nollaa tänäkään vuonna.

Ei tästä voi kyllä tykätä mutta eipä tullu yllätyksenä :man_shrugging:t3:

Hyvää juhannusta kaikille palstalaisille!

8 tykkäystä

Laitetaas vielä juhannusbiisi, ja legendaarinen juhannusreportaasi. Sekä Rauman Kimmo, että reportoija on tuttuja heppuja. Lösöstä en ikäväkseni, tai ehkä oikeastaan onnekseni, ole koskaan tavannut.

1 tykkäys

Mikä on juhannuskinkku… kuullu ikinä🤣

1 tykkäys

Jouluna pakastimeen ostettu kinkku joka paistetaan Juhannuksena :slight_smile:

9 tykkäystä

Asia vilpitön, toivottavasti maistuu näin keskikesälläkin. Ite kun en kyseistä tuotetta syö edes jouluna ni kuulosti vähä erikoiselta :grin:

1 tykkäys

Maistuu varmasti, siitä ei kyllä ole epäilystäkään :slight_smile:

1 tykkäys