Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.
Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.
Sasha kipparoi jenginsä mestariksi. Tästä on hyvä jatkaa Juhannuksen viettoon pikkuhiljaa!! Itse aloitan huomenna Viikatteen keikalla. Siinä sitä mulle jo onkin
Eino Leinoa lainaten
Juhannus
Minä avaan syömeni selälleen
ja annan päivän paistaa,
minä tahdon kylpeä joka veen
ja joka marjan maistaa.
Minun mielessäni on juhannus
ja juhla ja mittumaari,
ja jos minä illoin itkenkin,
niin siellä on sateenkaari.
Mielenkiintoinen knoppitieto:
Juhannuksena hukkuneita on tilastoitu vuodesta 1973 lähtien. Tähän mennessä ei ole tilastoitu juhannusta jolloin kukaan ei olisi hukkunut torstain ja sunnuntain välisenä aikana juhannusviikolla
Juhannusaatonaaton päivä alkaa kääntymään iltaan. Juhannuskinkku alkaa kohta olemaan kypsä, 76 näyttää paistomittari ny, olkoon vielä hetken aikaa uunissa. Jääkaappi täynnä grillattavaa. Kohta sihahtaa sekä jääkylmä Santtu että tulikuuma kiuas.
Vähemmän liikennettä oli sillä hetkellä kun etelään käppäilin, enemmän kun käppäilin 15min myöhemmin toista siltaa pitkin pohjoiseen takaisin. Silloin molempiin suuntiin oli liikennettä. Oheinen kuva otettu länteenpäin.
Laitetaas vielä juhannusbiisi, ja legendaarinen juhannusreportaasi. Sekä Rauman Kimmo, että reportoija on tuttuja heppuja. Lösöstä en ikäväkseni, tai ehkä oikeastaan onnekseni, ole koskaan tavannut.