Liveseuranta: Liigan pre-season 2018-19 (pl. Tappara)

#Pitsiturnaus jälkipyykki hallilla, somessa ja tekstaripalstalla:

• Nemo vei Virtaa 6-0
  • Valmentaja vaihtoon
  • Laatupelaajat puuttuu
  • Setänen ei riitä
  • #Lukko’n pelipaidat tällä kaudella ovat ihan syvältä

Raumalainen vaatimustaso. Elokuussa.
#Liiga

2 tykkäystä

Tepsi kahvaa jo elokuussa. Shaking my head.

Olipa hyvä syöttö Nymanilta. Just lapaan eikä 30cm ohi.

Neumann esiintynyt muutenkin posi posi.

Lugulta nähtiin samoja haukia Pitsissä.

Lukkolaiset puolustaa koko ajan katseella. On sitä varmaan parempiakin tapoja puolustaa. Liigan sivut muuten ainakin digiboxia edellä joku 30s.

Paljonko peli on?

1 tykkäys

3-1 TPS takes it all jne.

1 tykkäys

Ajankohtainen tuon 5-1 maalin jälkeen.

Sivusilmällä kuunnellen Tepsi on ollut tehokas maalipaikoissa. Muuten 50/50 peliä.

Setäsestä sattuu löytymään puhelimesta hyvä video. Kossupullo,olut sekä tupakka kädessä naureskelee että “Miks sä luulit että mä lähdin runkosarjan kakkosesta johonki runkosarjan viidenteentoista… Mä olin vaan niin ■■■■■ paska ettei mulle tarjottu enää sopimusta” - O.Setänen

3 tykkäystä

Harkkapeleistä on aika turha vedellä mitään ihmeellisempiä analyyseja, mutta Rauman Lukolla näyttäisi olevan Rauman Lukon ongelmat.

TPS teki tuota jo viime kaudella tosi hyvin, että omalla alueella boksataan tuo maalin edusta ja siitä lähdetään katkosta kuin haulikon luodit ylöspäin kolmea kaistaa. Niistähän ne maalit sit syntyikin.

En tiedä, miksei useammat joukkueet tuota tee. Monet joukkueet luottavat edelleen omalla alueella jonkinlaiseen mies vs. mies -pelaamiseen ja vartiointiin tai sitten hybridiin. TPS vetäytyy omissa aika nopeasti - periaatteessa ensimmäinenkin kamppailuhäviö niin lyödään maalin eteen sumppu ja siitä sit lähdetään taas.

Lukon pelitavan luulisi sopivan tuota vastaan, mutta yllättävän heikosti se tuota vastaan osasi pelata tässä vaiheessa kautta. TPS:ää vastaan täytyy pelata tylsää kiekkoa ja koko ajan olla hereillä viivalla. Sentterikään ei saa lähteä hönkimään liian ylös. TPS:llä ei oikein ole mitään muita lähtöjä kuin nuo.

HPK voitti peräti 5-1 Sibirin (KHL). Sibirin ainuan maalin teki Jukka Peltola.

5 tykkäystä

JYP-HPK alkamaisillaan Telia TVstä. Mielenkiinnon kohde lähinnä siinä onko se juntein maalilaulu vaihtunut.

Suomen Ateena kyllä ansaitsisi parempaa, sama oijotus siellä kaiketi raikui.

Ja peli siis 1-1.

3 tykkäystä

Anttoni Honkakin päässyt näköjään heti ekassa pelissään tällä kaudella JYP- paidassa pisteille.

Syötti myös Kerhon ekan. :grinning:

Kiitos muistutuksesta - Chromecast-testi alkakoon.

JYPin Tomasek käyttää varsin näppärästi ulottuvuuttaan ja voittaa 1vs1 tilanteita. Mielenkiintoinen nuori sentterilöytö.

JYP voi noita hakuja tehdäkin. Ei ole katastrofi vaikkei olisikaan kultakimpale, kun muut sentterit Immonen, Hytönen ja Lahti (pienin varauksin).

Teki paljon alueelle vientejä ja sai kaikki omille. Hyvät raamit 187cm. Saattaa olla ihan hyväkin haku.

1 tykkäys