Erittäin lupaavaa, ja jos tää jää vielä farssiksi, että siirtyy, tai ei päästy yhteiseen ymmärrykseen asioiden suhteen, niin mitäs sen jälkeen? Liiga hajoaa?
Ilves neuvottelee lähdöstä kuitenkin 12+10 malliin. Ainoa ehto on, että tän kauden sarjataulukko käännetään nyt ympäri.
En kyllä Mtv katsomosta löytänyt mitään lähetystä. Eli vissiin ylellä mennään…
Oma veikkaus on että huomenna alkaa Penttilän Causabonin puhelimet soida, koska kokouksessa ei saada mitään kättä lämpöisempää päätöstä aikaan.
Ylellä ei oo saatu toista mikrofonia päälle
Juu, äänitarkkailija ei kyllä hoida tehtäväänsä… liekö hommaa enää edes olemassa kun kaikesta on karsittu.
Kovin positiivisia ajatuksia todellisesta muutoksesta ei ole näillä “asiantuntijoilla”. Varmaan ovat lähellä totuutta.
Morjes että on nolo lähetys. Mennääs jätkät tauolle johan tässä horistiin vartti. Ihan kun ois jonkun ala-asteen mediapaja ryhmätyö tää lähetys.
Oon kyllä yllättynyt, että tota uutta liigaa pidetään todella todennäköisenä. Itse olin lähes varma, että on pelkkää uhkailua ja bluffia.
Lähtikö ne tuopin äärelle neuvottelemaan?
Kyllä mulle ainakin kuuluu molemmat mikit ylen lähetyksessä. Tosin toinen kuuluu vasemmasta kaiuttimesta ja toinen oikeasta. Eli mono lähetys.
Ilves ilmoittautuu siis pienien puolelle. Onhan se pikku veli niin ymmärrän kyllä ![]()
Löytyy kun menee urheiluvälilehteen ja pöllökarusellista pyöräyttää seuraavaan kuvaan. Alkaa klo 21.00. Niikko ja Kivi.
Toi Karrin mikki kyllä kuuluu huomattavasti hiljempaa jos ollenkaan.
Tässä ketjun alalaidassa ”ketju suljetaan ajastetusti kahden tunnin päästä”
Ollaanko tuossa päästy vielä edes alkuun
Otin pois.
Eikös se ole hyvä?
Onko Ylellä oikeudet lähettää tämä Linköping - Brynäs -ottelu kokonaan?
Missä ruudussa se lähetys on? Haluan avata televisiosta sen ni linkki ei auta siihen.
Sanomalla on porraslive.