Liveseuranta: Liigan tiedotustilaisuus 27.11.2025

Erittäin lupaavaa, ja jos tää jää vielä farssiksi, että siirtyy, tai ei päästy yhteiseen ymmärrykseen asioiden suhteen, niin mitäs sen jälkeen? Liiga hajoaa?

2 tykkäystä

Ilves neuvottelee lähdöstä kuitenkin 12+10 malliin. Ainoa ehto on, että tän kauden sarjataulukko käännetään nyt ympäri.

1 tykkäys

En kyllä Mtv katsomosta löytänyt mitään lähetystä. Eli vissiin ylellä mennään…

1 tykkäys

Oma veikkaus on että huomenna alkaa Penttilän Causabonin puhelimet soida, koska kokouksessa ei saada mitään kättä lämpöisempää päätöstä aikaan.

17 tykkäystä

Ylellä ei oo saatu toista mikrofonia päälle

7 tykkäystä

Juu, äänitarkkailija ei kyllä hoida tehtäväänsä… liekö hommaa enää edes olemassa kun kaikesta on karsittu.

4 tykkäystä

Kovin positiivisia ajatuksia todellisesta muutoksesta ei ole näillä “asiantuntijoilla”. Varmaan ovat lähellä totuutta.

1 tykkäys

Morjes että on nolo lähetys. Mennääs jätkät tauolle johan tässä horistiin vartti. Ihan kun ois jonkun ala-asteen mediapaja ryhmätyö tää lähetys.

1 tykkäys

Oon kyllä yllättynyt, että tota uutta liigaa pidetään todella todennäköisenä. Itse olin lähes varma, että on pelkkää uhkailua ja bluffia.

1 tykkäys

Lähtikö ne tuopin äärelle neuvottelemaan?

1 tykkäys

Kyllä mulle ainakin kuuluu molemmat mikit ylen lähetyksessä. Tosin toinen kuuluu vasemmasta kaiuttimesta ja toinen oikeasta. Eli mono lähetys.

1 tykkäys

Ilves ilmoittautuu siis pienien puolelle. Onhan se pikku veli niin ymmärrän kyllä :slightly_smiling_face:

Löytyy kun menee urheiluvälilehteen ja pöllökarusellista pyöräyttää seuraavaan kuvaan. Alkaa klo 21.00. Niikko ja Kivi.

1 tykkäys

Toi Karrin mikki kyllä kuuluu huomattavasti hiljempaa jos ollenkaan.

1 tykkäys

Tässä ketjun alalaidassa ”ketju suljetaan ajastetusti kahden tunnin päästä”

Ollaanko tuossa päästy vielä edes alkuun

8 tykkäystä

Otin pois.

1 tykkäys

Eikös se ole hyvä?

3 tykkäystä

Onko Ylellä oikeudet lähettää tämä Linköping - Brynäs -ottelu kokonaan?

7 tykkäystä

Missä ruudussa se lähetys on? Haluan avata televisiosta sen ni linkki ei auta siihen.

Sanomalla on porraslive.