Vahvasti tämä. Myötähäpeä oli melkoinen, kun tietää mitä naapuri tekee huomenna
Onko toi taululla pyörivä logo sama alkuperäinen joka pyöri jo sillä ensimmäisellä axen vetämällä netti foorumilla?
Toinen zambonikin tais hajota
Saatanan ahtaat penkit, vaihtaisin heti Hakametsän istuimeeni. Tarvis saada 10cm pois reisiluusta jotta mahtuis ja sivussuunnassakin vähän ja olen hoikka
Toi tupakanhaju on aivan hirveä, istun siis katsomossa, en ole poistunut pelin alettua tästä penkiltä. Pitänee varmaan olla terveysviranomaisiin yhteydessä.
Saako noista kikkareista mitään, missä ei ole etanolia? Kahvia ajattelin hakea, mutta en lähde turhaan jonottamaan.
Hakametsä meno jatkuu, junnut rankkareilla ja 2 erätauolle kiekkokisaa. Ei sinänsä huono että junnut saa näyttää mutta muistan että joskus puhuttiin tapahtumasta, no kai se jumalanpalvelus on myös tapahtuma.
Suosittelen, jos oikeasti sinne haisee. Lisäks tupakointipaikalla ei yhtään järjestyksenvalvojaa.
Jaa mun mielestä syvyyssuunnassa enemmän tilaa. Rivin päässä oleva metallisydeemi haittaa enemmän
Nyt sitten. Euroopan modernein tulostaulu, josta käytössä on päädyssä 2/3. Peliaikaa ei näy. Fontit pienet. Zamboni hajoaa. Käytävät on enemmän tukossa, kuin Hakametsässä. Ainakin 5m liian kapeat. Nuuska tukkii pisuaarin siten, että se menee tukkoon. Joukkue on surkea. Viihdeohjelma siirretty suoraan Hakametsästä Kansiareenaan.
Haisee A10 katsomoonkin
Juu aivan varmasti olen. Tuossa pari riviä alempana rouva pieneb lapsensa kanssa sanoo samaa (heilläkin kausarit).
Tää röökipaikka on oikeesti aivan fiasko. Lattialle heitetty vielä terassimatto koko alueelle. Itselle riitti yksi tupakka ennen peliä. Tarkoitan terassimatolla sitä että hetken päästä on täynnä reikiä ku jengi heittää natsoja lattialle
Jep, röökihän täällä käryää.
Saisko tuota jäähyaikaa vähän isommaksi tulostaululle.
Ei sitä ainakaan pienemmäksi voi saada
En tiiä onko näitä jo tullut, mutta omat huomiot hallista on se, että 1. Dj.llä ei oo tilannetajua. 2. Dj.n musa ei oo kummoista. 3. Käytävällä musiikki on liian kovalla. 4. Käytävällä kuuluu kuulutuksia, että tämä ja tämä kilpailu meineillään, mutta ei aavistustakaan missä se on (tuntuu et koko kerrosta koskee sama kuulutus). Posia, onhan tämä nyt hieno halli ja aikalailla kaikki vaikuttaa ainakin nyt olevan ok. Ps. Ottaa päähän ihmiset jotka heittää pisuaareihin noita nuuskapusseja. Äsken oli joku neljä vessaa tukossa niiden takia. Psps pyydän älkää heittäkö nuuskapusseja pisuaareihin.
Baaritiskillä kun murjotin ja odotin vuoroani niin viereen tuli joku murjottaan kans. Vähän siinä manattiin niin katoin, että kaverilla on Ilveksen huivi kaulassa. Kysyin, että eiks teillä oo kuitenkin ihan hyvät lähtökohdat toiseen erään. Ei kuulemma uskonut, että johto pitää. Ei ole helppoa tuollakaan puolen aitaa.
Jessus ku musa ja mainokset jatkuu kun lötä jäässä. Skarppia nyt pentele.
Mä en mahtunut kun siihen “käytävälle”. Nakkasin tumpin alas, kun en löytänyt tuhkakuppia