Kai tuohon paitatykin tilalle nyt jotain muutakin maailmassa olemassa on? Onhan tuo nyt rulla pyörii homman kanssa melko vahvaa kasaria jo.
Rivi missä mä istuin ainakin kaatui hiljalleen eteenpäin, niinku ei olis pettänyt jostain kiinnikkeistä.
Rivakasti ranskalaisilla viivoilla oma kokemus;
- Sisään pääsi melko pienelle jonottamisella n. 45min ennen matsin alkua
- Käytävien ahtaus on surkea tosiasia. Tulee Hakametsä -mallisia pullonkauloja, kun valmiiksi ahtaassa rännissä väki jonottaa myyntipisteeseen
-Halli on keskimäärin hieno, mutta jotenkin persoonaton ainakin käytävien osalta. Niin varman päälle Skandinaavisen harmaata. Itse olisin toivonut vähän rohkeampaa värimaailmaa/suunnittelua. Onko tehty liian geneerinen, kun ei ole pelkkä jäähalli. Käytävillä tai sisään tullessa ei mitenkään huomaa tämän olevan Tapparan ja Ilveksen uusi kauan hehkutettu koti. - Vessaan pääsi kyllä jonottamatta ihan koska tahansa. Lavuaarien määrä on tosin liian alhainen kusipisteisiin verrattuna.
- Ennen peliä viinibaarissa loppui lasit kesken ja jono seisoi…
- Hookista sai toisella erätauolla mielestäni erittäin nopeasti siivet ja kaljan. Olivat vielä oikein maittaviakin.
-A10 katsomon kausaripaikka on kyllä pettymys. Liian loiva katsomo ja jatkossa kun seisomakatsomossa oikeasti seistään, on maalille vaikea nähdä. Lienee pakko sijoittaa 100e lisää ja siirtyä kulmaan ensi kaudelle (sillä edellytyksellä, että itse tuote ei ole löysää ripulia kuten eilen) - Tunnelma ei välity mitenkään. Käytännössä Ilves-päädyn meteli ei kuulunut ollenkaan toiseen päähän. Jos Hakametsää sanottiin jääkirkoksi, onko tämä sitten jääpalatsi? Huonolta vaikuttaa.
- Mainostetut maailmanluokan showt ehkä alkua lukuunottamatta olivat lähinnä vitsi. Hakametsä ver 1.1
Annetaan toki aikaa. - Monesta asiasta huomaa, että halli on ihan ********* kiireellä löyty nippuun ja mitään ei ole keritty kunnolla testaamaan ja hiomaan. Varmasti moni asia paranee. Tupakkikopin katku pisti kyllä itselläkin nenään.
-Huhu kertoi, että penkkejä on asentanut suurinpiirtein “Bulgarialaiset työukot” joiden jälkiä on käynyt jo toinen ryhmä korjaamassa ennen avausta. Jos siellä urakkapalkalla on painettu, niin vaikea kuvitella laatuvaatimusten täyttyvän kiireessä. Täysin anteeksiantamatonta, että penkit lahoaa alle.
-Julkisilla kulku oikein mukavaa ja helppoa, en tulee autolla tänne saapumaan kertaakaan. Kausari toimi Nyssessä kuten pitikin
-Suurin pettymys oli itse tuote. Uskoisin muiden juttujen olevan huomattavasti helpommin korjattavissa.
Kun itse en polta mutta kärsin katsomossa siitä hajusta eilen hyvinkin paljon, niin kysyn niiltä jotka röökillä kävivät:
Oliko sinne tupakkapaikalle yksi ovi vai kuljettiinko semmoisen tuulikaapin läpi?
Mikäli tuota savu/hajunpoistokaappia ei ole, sen tuo paikka ehdottomasti tarvitsee.
Edessäni olevalla rivillä tätä räsähtelyä tapahtui. Siinä ainakin kävi niin että ensin kuului ihan yhtäkkiä rusahdus, ja sitten useampi penkki rivistä alkoi “kaatua” eteenpäin niin että selkänoja rupesi puskemaan istujansa selkää vasten. ![]()
@sennas taisi mainita aiemmin että häneltä lähti istumapaikka alta kirjaimellisesti.
A8 / A9 alemmilla riveillä tuota tapahtui.
Mulla oli 22 rivillä jopa enemmän jalkatilaa kuin Hakametsässä, jossa jatkuvasti sai etsiä jalalle hyvää paikkaa kiitos lattiasta tulleiden pulttien (penkkirivin kiinnitystä). Areenalla jalat sai olla vihdoin suorassa.
Huomiot ekasta pelistä aika samanlaiset kuin muillakin:
- alkushow petti odotukset
- Tappara petti odotukset ja peli oli 0-3 hyvin nopeasti
- käytävät liian kapeat
- ulos pääsi kohtuullisen nopeasti
- D katsomoon oli aika vaikea löytää, joutui kysymään ohjeita
Avauspeli koettu täälläkin. Sisäänkäynti oli reipasta siinä klo 16 pintaan hyvin veti. Yläkerran ruokailut olivat ihan positiivinen kokemus, ruuan sai nopeasti ja oli lämmintä ja hyvää.
Tuli huomattua että aika monella oli olut tölkki tai tuoppi katsomossa pelin aikana ei tainnut järkkäreitä pahemmin kiinnostaa mitä katsomoon viedään.
Vessat vetivät ainakin parvella hyvin ei muodostunut jonoja samaten tiskit.
Parvelle toi musiikki ainakin omaan korvaan soi aivan liian kovaa.
Kuutiolle jos saisi ton jäähynkeston vähä isommalle?
Pelissä ei ollut ihan sellaista kiimaa mitä odotin.
Tänään sitten Ilveksen vuoro avata areena.
Onko jossain päin maailmaa halli, missä mahtuu hyvin käytävillä oleileen ja liikkuun, jos halli on loppuunmyyty? Näitä pelejä ei oo ku kourallinen kauden aikana, missä on tämmönen väkimäärä ja jos nyt olis tilavaa ja väljää, ni mitä se olis normi SaiPa-pelissä… Varsinkin kun homma oli kaikille palveluntuottajillekin ensimmäinen kerta. Onko myöskään missään tälle väkimäärälle parempi wc-tilanne? Meinaan vaan, että Ilveksen nöyryytys varmasti vaikutti fiilikseen monilla ja noi kritiikit välillä tuntuu vähä kohtuuttomilta. Joku kirjotti jopa, että tilaisuudessa ei ollu mitään hyvää…
Kuljettiin tuulikaapin läpi. Toki kun röökipaikka on noin ahdas ja vielä ainoa, niin en ylläty vaikka siel olis vedetty kaapissakin tupakkia
Käytävien ravintoloihin oli haettu sellaista baarin tai yökerhon tunnelmaa kovalla musiikilla. Itse en keski-ikäisenä setämiehenä tästä oikein tykännyt, kun erätauko on aika jolloin seurustellaan ihmisten kanssa – nyt sai huutaa.
Onneksi tuo koronapassi saatiin vihdoin voimaan, sillä maskittomuudesta, alkoholista, kovasta musiikista/huutamisesta ja ruuhkista johtuen nuo ravintola-alueet ovat 100% koronalinko.
Nin juuri kävi, mun rivi petti heti kun kaikki oli istumassa. Erän sinnittelin ja sen jälkeen piti kotio lähtee.
Älä sure, et menettänyt mitään!
Musiikkivalinnat oli kuitenkin valtaosin ehkäpä suunnattu keski-ikäisille setämiehille. Muttei sitä nuorempikaam setämies tunnelmavalinnasta oikein tykännyt. Keskustelu oli suht mahdotonta.
Pari kertaa käynyt kerholla sillain, että siellä on keskimääräinen asiakas ollut varmaan luokkaa 35-50 v. niin aika vastaava kokemus tämä.
Jotenkin jäi sellainen vaikutelma, että käytävädesign mahdollistaisi erilaisten nichejen palvelemisen, mutta ehkä tässä hieman kipuillaan sen kanssa, mitä halutaan olla. Jos tällä linjalla jatketaan, no, elinkautisena varmaan ramppaan hallilla joka tapauksessa, mutta jos olisi järkeä päässä, niin miettisin kahdesti.
En menettänyt en… Pelissä oli jännitystä tasan 10 minuuttia. Hieno oli halli, mutta ei vielä kestänyt käyttöä
Sellainen huomio vielä että kannattaa vältellä A6 alarivejä. Kirvesklubilta jonotellaan sun edestä katsomopaikoille ekat 5 min ja sinne “ilmasille” bisseille täytyy rynnätä 5 min ennen erän loppua ja taas kulkee kansaa jonossa sun ja pelin välistä. Toki tämäkin rauhoittunee kun kiima vähenee klubilla.
Ja rulla pyörii!!!
Hitusen pettynyt olo, tuntuu että suurin harppaus ottelutapahtuman osalta oli se että rulla pyörii nyt vaakatasossa. Puuhastelua.
Itse en hallissa ollut mutta paljon täällä puhutaan, että tekniikan käytössä paljon menee uutuuden piikkiin. Minä sanon, että kyllähän noita testataan monia kertoja tai jos ei testata niin on kyllä ihme touhua. Toi mediakuutio hommakin kuulostaa siltä, että kyllähän toi joka penkkiriviltä pitäs ennakkoon katsoa miten hyvin se sieltä näkyy. Kyllä toi huono fonttikoko on ollut taas kerran vain laiskuutta ja katsojan aliarvoimista.
Ei näin kuka nyt tätä touhuaakin ![]()
No rulla pyörii oli myyty Halpa-Hallille että markkinatalous jyrää
Tämä. Jos halusi puhua puolen metrin päässä seisovalle kaverille, piti taitella koronapassista tötterö.
Onneksi volyyminapin kääntäminen vaatii vähemmän purkutöitä kuin käytävien leventäminen.