A9 takana oleva sporttibaari missä oli “Onnenpyörä” arvontavekotin, sieltä sai 0.33l tölkkejä alkoholitonta Heinekeniä 5€ tölkki.
Kävitkö vain katsomotasalla? Sisäänkäyntikerroksessa ilmeisesti isompi, en toki itse käynyt tarkistamassa.
Joo kävin siinä toisessa kerroksessa, tai kävelin ohi. Mutta mikäli niitä on useampi niin se on kyllä jo iso plussa👍
Katsomotasolla on fanikaupoista ns. pop up pisteet. Aulassa on isommat.
Aron Mika telkkarissa. Pokeri pitää - toki hänellä iso panos itse hallin suhteen ja nyt varmasti helpottaa.
Aro lukee palstaa - isommat fontit luvattu.
Oho, vaikuttavaa, näitä ei varmaan etukäteen kukaan käyny katsomosta kurkkaamassa testivaiheessa.
Vaikka tämä nyt ehkä kuulostaa vähäsen makaaberilta tähän asiayhteyteen niin kukaan ei ole kuollut, elämä jatkuu, tästä parannetaan, hommia kehitetään, mennään eteenpäin.
Ilveksellä hienompi intro, helposti.
Kenelle saa Tapparan toimistolle jättää palautetta? Eilinen oli aivan sutta ja sekundaa.
Kumman alkushow on hienompi teistä?
- Tappara
- Ilves
0 voters
Pliisua; ensin grafiikkamössöä, sitten perinteisempää ukkosta ja fanit istuu hiljaa ja kuvaa, yksi jopa seisoi. Pitkää odottelua, hoh hoijaa. Ei näin.
Molemmilla on vielä toivottavasti opettelua.
Ledilaitojen mainokset näyttävät vaikuttavammilta TV:ssä kuin yläparvelta. Sieltä näyttivät aika kelmeiltä, vaikka erottuivat toki.
Kamerat ovat aivan liian kaukana. Maalinedustilanteista ei näe mitään, kun zoomiakaan ei osata käyttää.
Eilen tuota heti pähkäiltiin että onko ostettava isompi televisio vai silmälasit
Mulla on 65” töllö ja ei se sen paremmin näy.
Ei millään. Todella vaisu intro myös ilveksellä. Pettymys molemmilla tekniikkaan nähden.
Kävin vessassa. Useita pisuaareja tukossa.