Liveseuranta: Nokia Arenan avausviikonloppu 3.-4.12.2021

Ootko mennyt säätämään jotain? :grin:

Laitoin henkilökunnan taustavärin korostukseksi. Veikkaan että siellä on enemmänkin sakkia ovien takana ihmettelemässä väärän kausikortin kanssa.

2 tykkäystä

Päivällä junalla Tampereelle ja Napolissa pizza nautittu.

Olisiko tässä keskustassa hyvää paikkaa nauttia olutta vai ottaako suoraan Areenalla. Sen verran harvoin Tampereen ytimessä että parempi kysyä täältä vinkkejä.

1 tykkäys

Konttori on ultimaalinen olutmesta. Ja kävelymatka Areenalle, aivan Napolin nurkilla.

4 tykkäystä

Ratinassa on se Airiloiden uusi kiekkobaari.

1 tykkäys

Konttorista varmaan jaksaa kävellä.

2 tykkäystä

Radio Helsingin sporttivartissa veikkasivat, että noi 32000 siipeä riittää ekalle erätauolle. :grin:

3 tykkäystä

Joku heitti suosituksen, että kannattaa ehkä käydä Mäkkärin kautta. Itse vedän kotopuolessa räätikkälooraa ennen peliä.

1 tykkäys

Ei ole pitkä matka myös O’Connelsista tai Oluthuoneelta… Kerää koko sarja :wink:

4 tykkäystä

Tuolla alueella on sadan metrin välein joku juottola.

Kiitos vastanneille.

En epäile etteikö juottoilta löydä. Ajattelin ettei ihan ale pubiin tarvitsi mennä.

Mää olin suunnitellu Kaverit ja Burgerit, mutta perhana sitten. Pitäis vielä saada viisas paikka sieltä helvetin numeroimattomista, eli sinnekin pitää ajoissa mennä. Voi nenä!

Noh, olut ja maailman nopeimmat lihapullat junassa tuulen suojaan sitten :grin:

Kuka tunnustaa?

4 tykkäystä

Bemari kiitää kohti Areenaa…

https://www.gastropub.net/sailors/

Tuolta saa fanclubin jäsenet alennusta

1 tykkäys

Mä olen bussissa. Ei ole hetkeen tullut julkisilla mentyä peliin. Toivottavasti on oikea linja mihin menin.

2 tykkäystä

Samoin bussissa, maksoin vielä ihan bussikortilla kun kello ei vielä ollut 15:30.

Mitä? Ovet ollu auki 5 minsaa ja ei vielä yhtään rapoa sisältä

1 tykkäys

Mä pääsin just ja just kausikortilla mukaan.

1 tykkäys

Tuon haastattelun perusteella me ollaan jo hävitty tää pewi. Joten paikalle menijät, keskittykää nauttimaan areenan komeista tiloista ja kirkkaista valoista.

Itse kyllä veikkasin toisin päin, 3-2 meille. :smirk: