Liveseuranta: Olympialaiset Peking 2022, muut lajit

Iivolla näyttää olevan vapaalla heikko suksi!

Ei saanut koukkua kiinni. Valitettavasti ei mitskua tänään.

1 tykkäys

Iivo putoaa pallilta kyllä

1 tykkäys

Melkoinen sissi Niskanen on, jos tästä mitalin nappaa.

1 tykkäys

En tiedä kannattako tuohon Spitsovin kyytiin edes yrittää.

1 tykkäys

Kohta menee spitsov ohi

Kiinassa tuskin venäläiset kärähtää :grin:

1 tykkäys

Ei satans, kyllä tuolla vielä pronssiin on mahkut jos ei täysin katkea.

Oksettavaa touhua. Venäjän douppaajat painaa väsymättä meneen

Joo Kiinassa on venäläisillä vapaus doupata miten lystäävät

Norjalaiiset on kaukana Iivosta.

Norjalaiset eksyneet taas?

Pakko sanoa, että Venäjän Olympiakomitean edustaja Bolshunov on kyllä ensimmäisen olympiakultansa ansainnut. Ollaan naapureista yleisesti mieltä mitä hyvänsä, Bolsu on sopivan karhea kaveri.

2 tykkäystä

Kyllä tässä mitaliin on mahdollisuus. Melko mielenkiintoinen kisa käynnissä.

1 tykkäys

Iivo saanut vapaasta kiinni. Näyttää paremmalta.

1 tykkäys

Jos viimeiselle vitoselle on tämä ero niin Iivo ottaa pronssin. Ihan vielä en allekirjoita. Perttu vetää myös hyvää kisaa. Holund laittoi vaihteen päälle.

1 tykkäys

Korona-aika, ei saa nuolaista.

1 tykkäys

Hyvältähän se Iivon meno taas näyttää. Alkuun tyylin vaihduttua vähän näytti huonolta, mutta kyllä se siitä taas lähti.

Hyväriseltä hyvää tekemistä

Melko tylsän näköiset hiihtomaastot tuolla.

1 tykkäys