Iivolla näyttää olevan vapaalla heikko suksi!
Ei saanut koukkua kiinni. Valitettavasti ei mitskua tänään.
Iivo putoaa pallilta kyllä
Melkoinen sissi Niskanen on, jos tästä mitalin nappaa.
En tiedä kannattako tuohon Spitsovin kyytiin edes yrittää.
Kohta menee spitsov ohi
Kiinassa tuskin venäläiset kärähtää ![]()
Ei satans, kyllä tuolla vielä pronssiin on mahkut jos ei täysin katkea.
Oksettavaa touhua. Venäjän douppaajat painaa väsymättä meneen
Joo Kiinassa on venäläisillä vapaus doupata miten lystäävät
Norjalaiiset on kaukana Iivosta.
Norjalaiset eksyneet taas?
Pakko sanoa, että Venäjän Olympiakomitean edustaja Bolshunov on kyllä ensimmäisen olympiakultansa ansainnut. Ollaan naapureista yleisesti mieltä mitä hyvänsä, Bolsu on sopivan karhea kaveri.
Kyllä tässä mitaliin on mahdollisuus. Melko mielenkiintoinen kisa käynnissä.
Iivo saanut vapaasta kiinni. Näyttää paremmalta.
Jos viimeiselle vitoselle on tämä ero niin Iivo ottaa pronssin. Ihan vielä en allekirjoita. Perttu vetää myös hyvää kisaa. Holund laittoi vaihteen päälle.
Korona-aika, ei saa nuolaista.
Hyvältähän se Iivon meno taas näyttää. Alkuun tyylin vaihduttua vähän näytti huonolta, mutta kyllä se siitä taas lähti.
Hyväriseltä hyvää tekemistä
Melko tylsän näköiset hiihtomaastot tuolla.