Liveseuranta: Olympialaiset Peking 2022, muut lajit

Hyväriselle myös iso hatun nosto.

2 tykkäystä

Ei siellä ole enää kuin Holund joka voisi mennä ohi.

Iivon suksi lähtenyt toimimaan paremmin, kun on hiihdetty muutama kilometri

Voisitko nyt taikoa sen pikkuisen pullean ysärihaalarisen kameramiehen käydä taklaamassa Holund ulos kisasta.

2 tykkäystä

Ilman Venäjän douppindyhdistyksen hiihtäjiä olis hyvä kisa.

3 tykkäystä

Nyt tulee Holund lujaa. Nelossija taitaa olla tarjolla.

Holund tulee ohi… ei mahda mitään

Näin taitaa käydä.

Joop, asiaa ei edesauta se että tuolla on lähes -20c ja käytännössä nolla senttiä luonnonlunta.

1 tykkäys

Sinne viimeiselle vitoselle se 30s on oltava eroa. Tiukaksi menee…

Muistelisin, että viime talven/kevään MM-kisojen jälkeen oli jonkun kisan jälkeen haastattelussa ja pohti heikohkon hiihdon jälkeen jopa uran lopettamista. En tiedä oliko puoliksi vitsillä heitetty, mutta tuon kommentin jälkeen tällainen tasonnosto, niin ei tosiaan voi kun hattu nostaa.

2 tykkäystä

Eroa taisi olla 40s. En vielä aamukahvia muuta mitalikahviksi.

1 tykkäys

Ei satans, jos Iivo ei täysin nitkahda niin jokainen tsäänssi on mahdollisuus.

Mikä järki Klaebon tuolla on enää roikkua?

1 tykkäys

Ei Holund ihan kauheasti ollut kiinni saanut. Matkaa toki 7,5km jäljellä.

Pronssi lähellä!

Kaks sekkaa tullut lisää. 42s kuului huolloltal

Meinas tulla ohhoh tilanne

Ei lähesty tällä hetkellä H.C. Huolto huutaa.

Joku tuossa on kun punakaarti ei väsy