Hyväriselle myös iso hatun nosto.
Ei siellä ole enää kuin Holund joka voisi mennä ohi.
Iivon suksi lähtenyt toimimaan paremmin, kun on hiihdetty muutama kilometri
Voisitko nyt taikoa sen pikkuisen pullean ysärihaalarisen kameramiehen käydä taklaamassa Holund ulos kisasta.
Ilman Venäjän douppindyhdistyksen hiihtäjiä olis hyvä kisa.
Nyt tulee Holund lujaa. Nelossija taitaa olla tarjolla.
Holund tulee ohi… ei mahda mitään
Näin taitaa käydä.
Joop, asiaa ei edesauta se että tuolla on lähes -20c ja käytännössä nolla senttiä luonnonlunta.
Sinne viimeiselle vitoselle se 30s on oltava eroa. Tiukaksi menee…
Muistelisin, että viime talven/kevään MM-kisojen jälkeen oli jonkun kisan jälkeen haastattelussa ja pohti heikohkon hiihdon jälkeen jopa uran lopettamista. En tiedä oliko puoliksi vitsillä heitetty, mutta tuon kommentin jälkeen tällainen tasonnosto, niin ei tosiaan voi kun hattu nostaa.
Eroa taisi olla 40s. En vielä aamukahvia muuta mitalikahviksi.
Ei satans, jos Iivo ei täysin nitkahda niin jokainen tsäänssi on mahdollisuus.
Mikä järki Klaebon tuolla on enää roikkua?
Ei Holund ihan kauheasti ollut kiinni saanut. Matkaa toki 7,5km jäljellä.
Pronssi lähellä!
Kaks sekkaa tullut lisää. 42s kuului huolloltal
Meinas tulla ohhoh tilanne
Ei lähesty tällä hetkellä H.C. Huolto huutaa.
Joku tuossa on kun punakaarti ei väsy