Siis onhan nuo maastot masentavia hiihtämiseen. Ei ihme ettei norjalaisilla kulje. Tottuneet toisenlaisiin maisemiin. ![]()
Kaatuisi nyt Bolsu vielä sen verran pahasti että välineet rikkoutuu.
Minä en usko huollon huutoihin, uskon kelloon ![]()
Nyt Iivo tulee taas hiihtämällä.
Aivan älytön hiihto Iivolta!
Jos oltaisiin länismaissa voisi todeta että noi puut on istutettu tonne kun on selvinnyt että kisat tulee. Mutta koska ollaan Kiinassa, en ihmettelisi että ovat tuonne roudanneet toisaalta 100k puuta tyliin 2 viikkoa sitten.
Holundin tekniikka alkaa vähän hajoamaan, ei tuo kauhean hyvävoimaisen näköistä ollut. Mutta en vielä korkkaa.
Oliko niin ettei skiathlonista ole koskaan saatu mitalia?
Ei ainakaan olympialaisissa.
Ero on kasvanut Holundiin. Viimeinen 3,3 km lähdössä.
Otan riskin ja laitan kaffeen valuun.
Iivon meno näyttää sen verran hyvältä, että melkein voisi jo painaa lehteen.
Kyllä voi vapaasti laittaa!
On se nyt selvä että mitali tulee ilman haavereita.
Ei katkea Iivo enää.
Ei muuta kuin juhla mokat tulille
Hyvärinen vetää hyvin.
Skiathlon ratkaistaan edelleen näköjään aina vapaalla
Huolto onnistunut taas. Hiton hienoa, hyvä sällit ja leidit siellä päkohviisissa!
Perttu ei ole kaikenlaisten huolien vuoksi ihan potentiaalia saanut mitattua ulos, mutta hienosti väläyttelee arvokisoissa. Tänään upea veto.