Liveseuranta: Olympialaiset Peking 2022, muut lajit

Siis onhan nuo maastot masentavia hiihtämiseen. Ei ihme ettei norjalaisilla kulje. Tottuneet toisenlaisiin maisemiin. :rofl:

1 tykkäys

Kaatuisi nyt Bolsu vielä sen verran pahasti että välineet rikkoutuu.

Minä en usko huollon huutoihin, uskon kelloon :upside_down_face:

Nyt Iivo tulee taas hiihtämällä.

Aivan älytön hiihto Iivolta!

Jos oltaisiin länismaissa voisi todeta että noi puut on istutettu tonne kun on selvinnyt että kisat tulee. Mutta koska ollaan Kiinassa, en ihmettelisi että ovat tuonne roudanneet toisaalta 100k puuta tyliin 2 viikkoa sitten.

3 tykkäystä

Holundin tekniikka alkaa vähän hajoamaan, ei tuo kauhean hyvävoimaisen näköistä ollut. Mutta en vielä korkkaa.

1 tykkäys

Oliko niin ettei skiathlonista ole koskaan saatu mitalia?

3 tykkäystä

Ei ainakaan olympialaisissa.

Ero on kasvanut Holundiin. Viimeinen 3,3 km lähdössä.

Otan riskin ja laitan kaffeen valuun.

Iivon meno näyttää sen verran hyvältä, että melkein voisi jo painaa lehteen.

1 tykkäys

Kyllä voi vapaasti laittaa!

1 tykkäys

On se nyt selvä että mitali tulee ilman haavereita.

Ei katkea Iivo enää.

1 tykkäys

Ei muuta kuin juhla mokat tulille

1 tykkäys

Hyvärinen vetää hyvin.

Skiathlon ratkaistaan edelleen näköjään aina vapaalla

Huolto onnistunut taas. Hiton hienoa, hyvä sällit ja leidit siellä päkohviisissa!

Perttu ei ole kaikenlaisten huolien vuoksi ihan potentiaalia saanut mitattua ulos, mutta hienosti väläyttelee arvokisoissa. Tänään upea veto.

2 tykkäystä