Liveseuranta: Suomi - Ruotsi yleisurheilun maaottelu 2020

Tamperekin näyttää kyllä komialta ilmakuvissa.

Korkeudessa hieno kilpailu , kesken toki vielä.

6 tykkäystä

Ilahdutti Julia Valtasen keihästulos. Kyseessä on vielä nuori urheilija.

6 tykkäystä

Jep, tosta flikasta kuullaan vielä. Raameja on.

1 tykkäys

Joonas Rinne nitisti ruottalaisen 1500m loppukirissä, komiaa!!

5 tykkäystä

Miesten 200m kolmoisvoitto ensimmäisen kerran koskaan, Pasila Porilaisten marssi. :finland: :finland: :finland:

13 tykkäystä

Ja kohta riittää taas polemiikkia lehdistössä Khaddi Sagnian liian pienistä housuista. Jos Khaddi haluaa kulkea liian pienissä vaatteissa, se hänelle suotakoon.

Äkkiä netistä katsottuna haluaa persettään esitellä muutenkin, niin tehköön sen sitten urheilukisoissakin :grin:

1 tykkäys

Kummassa haluaisit itse nähdä. Pilkkihaalarissa vai noin? :joy:

Kovan luokan urheilija kyseessä.
Ja taitaa olla ihan omissa lukemissa tuolla.

Edit. Onko tutkittu että mikä laji vaatii eniten yleisurheilussa(Pois lukien ottelut)
Itse olen aina hämmästellyt seiväshyppyä

Saas nähdä saako miehet 80m keihäässä puhki.

Vaativin omasta mielestä maraton tai 50km kävely, keho joutuu aivan tajuttomalle rääkille.

2 tykkäystä

Ruuskanen vois heittää malliksi 82 metrisen
Taso laskenut todella paljon keihässä

1 tykkäys

Niinpä, kirittäjät vaan puuttuu. Etelätalokin jotai 75m.

1 tykkäys

Ruuskasella nouseva sarja, neljännellä 77,01… jos sama tahti jatkuu niin 80 mahdollinen.

Ottakaa pois toi kasikympin viiva keppipaikalta ja pistäkää kuudenkympin viiva tilalle.

3 tykkäystä

Nyt Antti 78,84.

Ja 78,71 Kris… eiku Toni Kuusela

1 tykkäys

Kuusela prkl👍 80,45

2 tykkäystä

Ja Kuusela yli 80

3 tykkäystä

Jos Vetelälato yllättäisi…

Edit, ei yllättäny.

1 tykkäys

Juu, ei minua haittaa yhtään, mutta pointti oli se, että median edustajia haittaa. :innocent:

1 tykkäys

… Ruotsi vei miesten maaottelun nimiinsä pistein 206–201.

Suomen miehet venyivät koko joukkueena tilastoihin peilaten, sillä kauden parhaiden tulosten perusteella pisteiden oli laskettu kääntyvän Ruotsille 216–193,5.

Naisissa Ruotsi oli Suomea selkeästi parempi pistein 221–186. Ennakkoon odotettavissa oli isompikin tappio, sillä paperimaaottelussa maaotteluvoitto oli merkattu Ruotsille 234–176.