Liveseuranta: Ulkomainen jalkapallokausi 2024-25

Siinä oli Sommerilta game saver.

3 tykkäystä

Sommer pelaa elämänsä peliä.

4 tykkäystä

Ei ollut ensimmäinen. Se ja Dumfries ollut kyllä ihan uskomattoman hyviä tänäänkin

Joo. Barcalle ei taitaisi tasuri riittää voittoon.

Ei vaan mene.

Szczesny sä olet hyvä.

Interillä on ollut paremmat vaihtomiehet.

1 tykkäys

Pahalta tuntuu mutta näillä mennään.

Kaksi hyvää peliä kyllä oli.

1 tykkäys

Nyt tuon etäilijän kanssa saa sittenkin huomenna hoidettua työasioita.

Haave kolmesta pokaalista murenee. Pulinat pois, Inter oli tuon verran parempi ja heille onnea finaaliin!

Barcan olisi nyt tärkeä pyyhkiä tämä tappio nopeasti pois mielestä koska sunnuntaina on luvassa todella tärkeä peli Rellua vastaan.

ps. Oli varmaan huikein sarja mitä olen itse ikinä nähnyt.

1 tykkäys

Viihdyttävää menoa oli se. Inter jatkoon ja vielä Barca kaiken lisäksi ulos, hyvin meni. :smirking_face:

1 tykkäys

Todettakoon vielä että tuomaristo onnistui myös tänään hyvin. Siltäkin osin sarja meni hienosti :handshake:

Itselle lievä pettymys kyllä tuo tulos, ei mitään Interiltä pois hieno tarina ja ottelu heiltä sekä ansaitsevat kaiken kunnian. Jotenkin vaan kuitenkin tuo joukkue ei sytytä. Seuran väri on minulle täysi harmaa eli tylsä. Barcelona oikeastaan täysin omalla tyhmyydellään tuon otteluparin sai hävittyä.

Osittain erimieltä. Totta on se, että puolustus vuoti pahemman kerran. Mutta Barcelonalle tarjottiin kyllä paikkaa voittaa tämä pari mutta yksi nimi oli ylitse muiden eilen: Sommer. Otti varmaan 3-4 aivan huipputorjuntaa ja käytännössä torjui Interin finaaliin.

3 tykkäystä

Totta, Sommer oli loistava ja Szczesny ei saanut puolestaan melkeinpä silmiään kiinni maalilla. Tosin ei noita maaleja pitkälti hänen piikkiinsä voi laittaa. Siinä oli suuri ratkaiseva tekijä ottelun kannalta kuitenkin.

2 tykkäystä

Ja sitten lähdetään etsimään Interille finaalivastustajaa. PSG johtaa sarjaa 1-0. Samanlaista ilotulitusta ei todennäköisesti nähdä kun eilisessä parissa.

Arsenal tasoittaisi kokonaistilanteen mielellään, mutta Donnarumma…

e: taisi loukkaantua torjuessaan

Donnarumma loukkaantui?

Donnarumma ainakin vireessä PSG:n maalilla. Parit jäätävät torjunnat Arsenal-pelin alussa.

Edit. Ei loukkaantunut. Italialaisena otti taktisen aikalisän kun joukkue sekaisin.