Liveseuranta: Uusivuosi 2020 (31.12.2019)

Päivän duunit ja kuntopyörälenkki tehtynä ja suihkunraikkaana päätin avata kaljan. Tarkoitus pistää 3 ulkotulta noin tunnin päästä. Mukavasti ollu kyllä rauhallista tähän asti, en ole yhtäkään paukausta kuullut.

2 tykkäystä

Nappasin itselleni ylityöt tälle ja ensi yölle jotta kansalaisten mm. pankkikortin käytössä ei olisi häiriöitä tai muissa maksutapahtumissa.
Kertoo kaiken omasta uudenvuoden vietosta, normipäivä muiden joukossa. Tosin nakkeja syön kerran vuodessa.
Jos nyt kuitenkaan pankkikortit ei toimi niin älkää nyt mulle soittako!:joy:

3 tykkäystä

Ei, mutta tähän ketjuun voi tägätä, joten pidä palsta auki.

3 tykkäystä

Aivan loistavaa pihviä ja etenkin tuo pippurikastike oli mestarillista. Mutta, tähän on otettava vielä varmaankin pyttipannu kylkiäisiksi. Oli sen verran rankat saleilut eilen.

Katsotaans lahjakortin saldo… ruokaraportti jatkunee hetken kuluttua.

1 tykkäys

Joko saa korkata?

1 tykkäys

Toki jos juotavasta on kyse. Mikäli olet ilotulituspataa korkkaamassa, odota rontti tunti.

3 tykkäystä

Voi morjens.
Miksi ihmiset valittavat hinnasta ja jostain lisukkeista annoksen syötyään, jos kerran tilaavat nämä itse listalta. Lisukkeet ja myös hinta tuolla ihan lukee.
Uskomatonta snobeilua.

3 tykkäystä

Piti viettää rauhallinen ilta kotona treenin jälkeen tortilloja syöden. Sitten tuli telefooniin viesti: “mitäs tänään”. Sanotaanko näin, että ei hirveästi tarvinnut suostutella, vaikka mulla piti korkki olla ruuvattuna kiinni.

No, päästellään nyt sitten vielä tänään. Mutta hillitysti. :slight_smile:

9 tykkäystä

Hyvää uuttavuotta 2020 kaikille palstalaisille!

7 tykkäystä

10/10 +
Tämä tillikan Sienipyttipannu on jotain käsittämättömän taivaallista :exclamation:
Suosittelen vaikka heti.

Ehdottomasti yksi parhaita annoksia, joita olen itseasiassa missään syönyt. Tähän loppuu ruokapäivitykset :smiley:

3 tykkäystä

Yritän pysyä hereillä vuoden vaihtumiseen asti. Varmaa se ei ole.

Hyvää uutta vuotta kaikille!

7 tykkäystä

Ei edes ole enää alkuperäinen. Ihan huono.

Tänä päivänä Plevnan pyttäri on parempi. Toki molemmat on hyviä edelleen ja söisin, vaikka heti. Mutta mulle tulee huomenna vähän ennakko synttärilahja, ei mitään pyttäriä…

En kyllä henkilökohtaisesti tiedä, miten tästä voisi saada parempaa :open_mouth:
Ehkä mulle osu hyvä kokki?

Kävin Tapiolassa rangella vähä treenaileen golfia, huomiselle suunnitteilla golfvuoden avaus Vihtiin! :smiley: Makaronilaatikko uunissa, Pommac kylmässä. Jos vaikka vähän odotellessa änäriä!

Oikein hyvää ja menestyksekästä vuotta 2020 kaikille palstalaisille! :blush:

9 tykkäystä

Minä korkkasin heti töistä päästyäni kahden jälkeen. Nyt jo olevinaan saunan ja kymmenen oluen jälkeen, niin saakelin tuiterissa , että jää kyllä vuoden vaihtuminen näkemättä :grin: Hyvää uuttavuotta jokaiselle Tapparasydämen omistavalle ja niille muutamalle muullekkin :blush:

13 tykkäystä

Hyvää uutta vuotta kaikille. Ilvesläisillekkin kohtalaista. :slight_smile:

14 tykkäystä

Vihti tutuksi!:+1:t2:

5 tykkäystä

Tämä uusivuosi vietetään jälkikasvun kanssa rauhakseltaan. Ja oli kyllä nuo välipäivät tuossa ja varsinkin tuo lauantain Kouvolan reissu, senverran kosteita, että ei tehnyt mieli ottaa edes viiniä ruuan kera. :joy: Hyvää uutta vuotta kaikille. :rocket::tada:

11 tykkäystä

Hyvät uudet vuodet kaikille. Tavoitteena olla jo unessa ennen puoltayötä, mutta joutunee korvatulppien kera nukkua. Aamulla hyvällä prosentilla töihin. :slight_smile:

4 tykkäystä

Tämä uusivuosi menee nyt vähän ohi. Eilinen ja vielä tämäkin päivä mennyt joulun jäljiltä rentoutumiseen, huominen pitää istua autossa. Ei kavereillakaan tullut mitään viime hetken suunnitelmia.

3 tykkäystä